Gå til innhold

Hans samlivsbrudd er ferskt, vil ha meg men har nesten aldri tid til å se meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

 

Alltid like interessant her på kg å se når slike bedrevitere kommer på banen. Alltid helt anonyme selvsagt og med et spark i siden til andre kvinner. Du skal ikke tro du er noe, ikke Innbill deg noe som helst, det er ikke som du tror osv. 

Jaja, jeg kunne kanskje vært delvis enig i det med rebound om det ikke var for at jeg har vært i livet hans i mange mange år og tett på som hans beste kvinnelige venn. Så nei. Dette er ikke rebound, vi har til og med snakket om det. Han har utviklet følelser for meg. Så godt forsøk, damer, på å kjenne situasjonen bedre enn meg 🤣dette ble faktisk underholdende for meg. Å ja, han har forresten mange i livet sitt som gjør at han ikke føler alene.... og trenger ikke meg til det. 

Anonymkode: 3d12b...2c1

Unnskyld meg? Hvis han ser på deg som en rebound og jeg har rett, så betyr det nada og ingenting om deg som person, hvor har jeg gitt deg et spark her liksom? Det vitner ingenting om deg hvis han har issues som gjør at han ikke kan binde seg ordentlig. Det at dere har snakket om det, og han har mange i livet sitt, frykten for å bli forlatt eller være alene fungerer ikke på vennskap og familie, det handler om tilknytningen til en partner. 

Men for all del, om du kan lese dette fra der du sitter på din høye hest så ønsker jeg deg lykke til. 

Anonymkode: a6a6b...71c

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ps, blir digg dette forholdet deres ts, når du beskriver deg som hans nære venninne i mange år, og nå etter 5mnd er en partner, tipper eksen og moren til barna kommer til å bli skikkelig glad på deres vegne. 

Dere fortjener i grunn hverandre. 

Anonymkode: a6a6b...71c

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dette henger ikke på greip. Det du beskriver er jo ikke sammenfallende med å ha ekstremt lite tid... Når fyren din har tid til å kjøre ti timer for så å ha to timer med deg, da har han tid.... Dette handler vel mer om at han tok seg bryet med alle de timene og brukte energien på deg, og det er fint. 

Men kan ikke sammenlignes med å stå midt i det jeg beskriver, der alle timer i døgnet med unntak av da man sover går til møter, advokater, rydde, flytte, ordne, selge, visninger osv osv.... Det er ikke helt lett å  snike seg til en time her og der. Vi har begge hhv 3 og 4 barn. Men vi får det til av og til! 

Spørsmålet var vel om jeg bør stå i det og tro på at det roer seg eller om jeg bør la han gå, siden vi sees for lite (i mine øyne vel og merke)...? 

Anonymkode: 3d12b...2c1

På 5 måneder bør vel han ha kommet ganske langt i prosessen med å dele opp boet/salg av eiendom. På meg høres det mer ut som en unnskylding han bruker fordi han ikke føler får å treffe deg oftere. Både jeg og mange av mine nærmeste har vært i et samlivsbrudd og det er da virkelig ikke så altoppslukende å dele opp boet at det tar all din tid i mange måneder.

Anonymkode: 3ec41...ab6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med de snakkar med kvarandre på telefon kvar dag, men ikkje treffast meir enn 2 gongar i månaden, høyrest det mest ut som om han per no mest har behov for ein samtalepartnar, nokon å debriefe med kvar dag.

Det verkar som om du fyller behova hans der. Men fyller han dine? Nei. 

Med mindre de bur mange timar unna kvarandre, sjølvsagt.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dette henger ikke på greip. Det du beskriver er jo ikke sammenfallende med å ha ekstremt lite tid... Når fyren din har tid til å kjøre ti timer for så å ha to timer med deg, da har han tid.... Dette handler vel mer om at han tok seg bryet med alle de timene og brukte energien på deg, og det er fint. 

Men kan ikke sammenlignes med å stå midt i det jeg beskriver, der alle timer i døgnet med unntak av da man sover går til møter, advokater, rydde, flytte, ordne, selge, visninger osv osv.... Det er ikke helt lett å  snike seg til en time her og der. Vi har begge hhv 3 og 4 barn. Men vi får det til av og til! 

Spørsmålet var vel om jeg bør stå i det og tro på at det roer seg eller om jeg bør la han gå, siden vi sees for lite (i mine øyne vel og merke)...? 

Anonymkode: 3d12b...2c1

Wow, henger ikke på greip? Som jeg skrev, så hadde han svært lite tid til overs, så hvordan du kom frem til noe annet? Fordi han valgte å kjøre tilsammen 10 timer for å få to timer sammen med meg? Det 10 timene skulle han jo egentlig ha sovet, samt brukt dem mer "fornuftig" som jobb. Jeg brukte denne historien som et eksempel. Jeg har flere eksempler, men det er ingen vits å ramse opp. 

Han hadde ellers mye han måtte gjøre, som å jobbe, ordne div ting etter sitt brudd, hjelpe foreldrene da faren var alvorlig syk osv. For min del så studerte jeg 75% og jobbet ca 80%, og hadde i tillegg et barn. 

Mulig jeg har gått glipp av noe i innlegget ditt, men utenom at din har sine ting som tar det meste av tiden hans, så ser jeg ikke hva som er så annerledes ifht vår situasjon? Her var det også snakk om å ha "ekstremt lite tid" til annet.

Hva mener du er så annerledes med deres situasjon? Jeg vet ikke, men jeg syns det var en rar måte å reagere på på mitt svar til deg og leg lurer på hva som ikke henger på greip? Hvilke svar var du ute etter?

Som jeg begynte innlegget mitt med, så er det bare du som kan vite om du vil, og om det er vits, å vente på han. 

Anonymkode: 9c79d...048

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

På 5 måneder bør vel han ha kommet ganske langt i prosessen med å dele opp boet/salg av eiendom. 

Anonymkode: 3ec41...ab6

Tja. Hvis begge er helt enige så...

Anonymkode: f1453...a35

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere har vært venner i mange år og du faktisk vil ha dette forholdet, så synes jeg du skylder han tålmodighet. Det er IKKE lett å gjennomgå skilsmisse, uansett om den er ønsket eller ei. 5 måneder siden brudd er ingenting!! 

Anonymkode: 685a1...00c

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...