Gå til innhold

Skulle møtes en dag til uken, nå hadde han glemt det og avtalt noe annet. Føler meg så lite viktig! Overreagerer jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

OK, dette er saken. Dater en fyr. Enda ikke definert som kjærester men vi er eksklusive. 

Det er mye som skjer rundt han for tiden, han har mye å tenke på. 

Jeg skal reise vekk en uke på tirsdag. Spurte derfor om vi kunne møtes mandag, da det er eneste dag som passer for begge. Ja det kunne vi. Dette avtalte vi for noen dager siden. Snakket med han i dag og sier det blir fint å ses mandag(ingen av oss kan i helgen), og da sier han.. "å nei! Nå har jeg fått time på sykehuset, det var den eneste ledige timen...."... Jeg ble skuffet. Får jo da ikke sett han før jeg reiser og syns det var kjipt. Ga uttrykk for at det var dumt men at "ok, sånn er det, du glemte det sikkert bare".... 

Han sa han hadde egentlig ikke glemt det men at det var nok litt ute av hode hans da sykehuset ringte og sa de hadde en time ledig den dagen. 

Jeg føler meg ikke viktig. Føler meg bortprioritert og er på grensen til såret. Overreagerer jeg eller er det helt innafor å ikke huske at man skal treffe en man sier man er glad i? 

Jeg blir litt barnslig i tanker og følelser og har nå lyst til å bare ikke gidde mer. Hvis jeg ikke betyr mer enn som så....? 

Jada jeg VET at det er lite modent, men ble bare lei meg og takler dårlig å ikke bli prioritert. 

Overreagering fra min side? Bør han unnskyldes? Eller er dette "for dårlig" av han? Hva syns dere? 

Anonymkode: 3d1d2...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man velger ikke akkurat selv time på sykehuset. Man tar det man får.

Anonymkode: 265c7...43c

  • Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han skal på sykehuset - ta deg sammen. Det er ikke som om han heller skal ta en kaffe med en kamerat.

Anonymkode: 35b13...d68

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfelle så overtenker du. Slik forglemmelse kan skje. Tror ikke han mente det. Men hvorfor kan dere ikke møtes selv om han skal dit? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er verre enn 40 år gamle kvinner som ikke har innsett at de ikke lenger får like mye oppmerksomhet som da de var 18, og lager drama ut av den minste ting.

Anonymkode: a94be...b05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm skrev (5 minutter siden):

I dette tilfelle så overtenker du. Slik forglemmelse kan skje. Tror ikke han mente det. Men hvorfor kan dere ikke møtes selv om han skal dit? 

Fordi det er litt store avstander her og det betyr mye kjøring og tid som går bort... Så dessverre får vi ikke til det. 

Og ja jeg overtenker nok, tror du har rett i det. Dessverre. 😟

Anonymkode: 3d1d2...46b

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det du mener er at han skulle ha droppet sykehuset for deg?

Anonymkode: 5b815...3c8

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingenting er verre enn 40 år gamle kvinner som ikke har innsett at de ikke lenger får like mye oppmerksomhet som da de var 18, og lager drama ut av den minste ting.

Anonymkode: a94be...b05

Du, jeg har ikke lagd noe drama. Han tror alt er i orden. Jeg sa jo ingenting om det til han, bare at "du glemte sikkert avtalen vår".... 

Forøvrig er jeg ikke i 40 årene.. 😉

Anonymkode: 3d1d2...46b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så det du mener er at han skulle ha droppet sykehuset for deg?

Anonymkode: 5b815...3c8

Jeg reiser bort en uke så han kunne kanskje spurt om å få en time litt senere? Er jo ikke slik at det er Noe veldig prekært for han... Det er bare et møte, ikke en undersøkelse, operasjon e. l

Anonymkode: 3d1d2...46b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

han skal på sykehuset - ta deg sammen. Det er ikke som om han heller skal ta en kaffe med en kamerat.

Anonymkode: 35b13...d68

Klare ord. Nei du har rett i det. 

Anonymkode: 3d1d2...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg reiser bort en uke så han kunne kanskje spurt om å få en time litt senere? Er jo ikke slik at det er Noe veldig prekært for han... Det er bare et møte, ikke en undersøkelse, operasjon e. l

Anonymkode: 3d1d2...46b

Du skal være borte en uke ikke et år.

Anonymkode: 5b815...3c8

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du reagerer normalt med skuffelse på at dere ikke får møttes ja, men akkurat denne årsaken er gyldig for hans del. Jeg tenker dere bør heller vurdere om forholdet er verdt å satse på når det er så mye annet som kommer i veien for møter. Det jeg mener er altså at det er de andre tingene enn sykehustimen som faktisk er problemet deres. 

Anonymkode: 97d1c...865

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du skal være borte en uke ikke et år.

Anonymkode: 5b815...3c8

OK..... I get it. 

Anonymkode: 3d1d2...46b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjerp deg. Helse avtaler spesielt på sykehus er viktigere enn å treffe deg. Kan være en stund til neste ledige time. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Du overreagerer. Dette lover ikke godt...

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg reiser bort en uke så han kunne kanskje spurt om å få en time litt senere? Er jo ikke slik at det er Noe veldig prekært for han... Det er bare et møte, ikke en undersøkelse, operasjon e. l

Anonymkode: 3d1d2...46b

Oj, ja, her overreagerer du. Jeg hadde forstått det om han droppet deg til fordel for en kompis el, men å få time på sykehus er noe helt annet. På enkelte avdelinger kan de ha over et års ventetid, så om man får tilbud om en time på den måten, så tar man den selvsagt. 

Anonymkode: 39c10...fda

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oj, ja, her overreagerer du. Jeg hadde forstått det om han droppet deg til fordel for en kompis el, men å få time på sykehus er noe helt annet. På enkelte avdelinger kan de ha over et års ventetid, så om man får tilbud om en time på den måten, så tar man den selvsagt. 

Anonymkode: 39c10...fda

OK skjønner... 

Anonymkode: 3d1d2...46b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg reiser bort en uke så han kunne kanskje spurt om å få en time litt senere? Er jo ikke slik at det er Noe veldig prekært for han... Det er bare et møte, ikke en undersøkelse, operasjon e. l

Anonymkode: 3d1d2...46b

Han får oppfølging av sykehuset. Om det ikke er akutt/prekært betyr det faktisk oppfølging av noe kronisk. Viktig at han prioriterer helsa, selv om du ikke skjønner hvordan ting fungerer. 

Anonymkode: 265c7...43c

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han får oppfølging av sykehuset. Om det ikke er akutt/prekært betyr det faktisk oppfølging av noe kronisk. Viktig at han prioriterer helsa, selv om du ikke skjønner hvordan ting fungerer. 

Anonymkode: 265c7...43c

Det er et møte. Ikke en konsultasjon. 

Anonymkode: 3d1d2...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket ærend er det egt han har, møte? Jobber han i helsetjenesten? Eller er det noe viktig han skal ha utredet? Jeg mener det har noe å si

Anonymkode: 50b7c...c07

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...