Gå til innhold

Sfinx konfekt er ødelagt (ilandsproblem, jeg vet)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

petterm skrev (På 20.4.2024 den 8.20):

Siden så mange er misfornøyd, hva med å sende en melding til Nidar? Så lenge ingen reagerer herjer produsentene som tidligere.

Her kan du gi tilbakemelding:

Klikk på Kontakt forbrukerservice, velg tilbakemelding. 

https://www.nidar.no/kontakt-oss/forbrukerservice/

Nå har jeg sendt inn tilbakemelding. Anbefaler alle andre å gjøre det samme.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var litt mint, litt marsipan og O glede en bit med myk lakris. Ingenting var ellers direkte vondt og da den nå var mindre enn før, så forsvant den desto fortere og den romslige to-etasjeren fra før i tiden kjentes mer ut som en liten hybel nå. Kan ikke love at jeg ikke kjøper èn til før året er omme...må smatte sakte og ektefølt til en følelsesmessig sørgemarsj... :sukk: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje et I-landsproblem, men det er vondt for oss som kjenner det på kroppen!:gråter:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte sfinx for en måned siden å ble overasket hvor dårlig den smakte. Overraskende. Likte den så godt før.

Anonymkode: ed388...adc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vørt en tradisjon her i huset å ha til jul. Kjøpte i fjor, og det er ikke det sanme lenger. Kommer ikke til å kjøpe igjen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle de spennende bitene er borte og det er 80 gram mindre i esken. Jeg kjøper ikke Sfinx lenger. 

Gidder ikke kjøpe Kong Haakon eller Gode Ønsker heller lenger, de er også ødelagt. Kjipt tykt sjokoladeskall og bare ekkelt søtt fyll inni. 

Anonymkode: 34f35...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle de spennende bitene er borte og det er 80 gram mindre i esken. Jeg kjøper ikke Sfinx lenger. 

Gidder ikke kjøpe Kong Haakon eller Gode Ønsker heller lenger, de er også ødelagt. Kjipt tykt sjokoladeskall og bare ekkelt søtt fyll inni. 

Selv ikke når de er på priskrig før jul blir de kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen hjemme likte Kong Haakon heller. Og den var storfavoritten hver jul i mange år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at vi trenger en helt ny variant av god, spennende konfekt til folket. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg tror at vi trenger en helt ny variant av god, spennende konfekt til folket. :nikke: 

Enig! Den kan hete Sjokoladesnop til folket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Jeg vil helst ha den gamle Sfinx tilbake. Helt meningsløst å endre et så bra produkt til noe helt uspiselig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kong Haakon er innkjøpt til jul hos oss. Åpnes tradisjonen tro 22.12. 

Anonymkode: 26fbd...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...