Nymerïa Skrevet 4 timer siden #21 Del Skrevet 4 timer siden petterm skrev (På 20.4.2024 den 8.20): Siden så mange er misfornøyd, hva med å sende en melding til Nidar? Så lenge ingen reagerer herjer produsentene som tidligere. Her kan du gi tilbakemelding: Klikk på Kontakt forbrukerservice, velg tilbakemelding. https://www.nidar.no/kontakt-oss/forbrukerservice/ Nå har jeg sendt inn tilbakemelding. Anbefaler alle andre å gjøre det samme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #22 Del Skrevet 4 timer siden Det var litt mint, litt marsipan og O glede en bit med myk lakris. Ingenting var ellers direkte vondt og da den nå var mindre enn før, så forsvant den desto fortere og den romslige to-etasjeren fra før i tiden kjentes mer ut som en liten hybel nå. Kan ikke love at jeg ikke kjøper èn til før året er omme...må smatte sakte og ektefølt til en følelsesmessig sørgemarsj... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden Det er kanskje et I-landsproblem, men det er vondt for oss som kjenner det på kroppen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #24 Del Skrevet 3 timer siden Kjøpte sfinx for en måned siden å ble overasket hvor dårlig den smakte. Overraskende. Likte den så godt før. Anonymkode: ed388...adc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 3 timer siden #25 Del Skrevet 3 timer siden Har vørt en tradisjon her i huset å ha til jul. Kjøpte i fjor, og det er ikke det sanme lenger. Kommer ikke til å kjøpe igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #26 Del Skrevet 3 timer siden Alle de spennende bitene er borte og det er 80 gram mindre i esken. Jeg kjøper ikke Sfinx lenger. Gidder ikke kjøpe Kong Haakon eller Gode Ønsker heller lenger, de er også ødelagt. Kjipt tykt sjokoladeskall og bare ekkelt søtt fyll inni. Anonymkode: 34f35...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle de spennende bitene er borte og det er 80 gram mindre i esken. Jeg kjøper ikke Sfinx lenger. Gidder ikke kjøpe Kong Haakon eller Gode Ønsker heller lenger, de er også ødelagt. Kjipt tykt sjokoladeskall og bare ekkelt søtt fyll inni. Anonymkode: 34f35...23a Selv ikke når de er på priskrig før jul blir de kjøpt. Anonymkode: 34f35...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden Ingen hjemme likte Kong Haakon heller. Og den var storfavoritten hver jul i mange år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #29 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tror at vi trenger en helt ny variant av god, spennende konfekt til folket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 3 timer siden #30 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg tror at vi trenger en helt ny variant av god, spennende konfekt til folket. Enig! Den kan hete Sjokoladesnop til folket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3 timer siden #31 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg tror at vi trenger en helt ny variant av god, spennende konfekt til folket. Jeg vil helst ha den gamle Sfinx tilbake. Helt meningsløst å endre et så bra produkt til noe helt uspiselig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #32 Del Skrevet 3 timer siden Kong Haakon er innkjøpt til jul hos oss. Åpnes tradisjonen tro 22.12. Anonymkode: 26fbd...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå