Gå til innhold

Drar dere på date selvom dere er usikre på om dere er en match?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg matchet med en fyr på Tinder, og vi skrev litt frem og tilbake (ikke mye). Han spurte om vi skulle møtes, gå en liten tur. 

Vi har ikke skrevet mye, så jeg vet helt ærlig ikke om vi er en match. Ut i fra bildene er jeg usikker ift at han ser ut til å være mer «soss» enn det jeg er (mener ikke å være dømmende, jeg er bare helt i andre enden av skalaen). 

Så er jeg også (ut i fra bildene) usikker på hvor seriøs han er. Men han virker jo ok for all del. 

Spørsmålet er da om jeg skal møte han eller ikke. Det kan være match, og det kan være kræsj. 

Pleier dere å dra på date med ulike typer mennesker? Eller kun samme type? Jeg har ikke datet mye tidligere, men har kanskje sett for meg mer en villmarksmann enn en finance bro. 

Nå føler jeg meg bare fordomsfull. Så tror jeg takker ja til date. 

Anonymkode: 66fec...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville absolutt takket ja til date om jeg var usikker.

Er jeg sikker på at han er en dust, lar jeg være å treffe ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på date ja, å skrive fram og tilbake på en app er kleint for alle og en vær. Merker fort irl hvis dere passer sammen eller ikke.

Anonymkode: a814c...4d2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo på date man finner ut om man er en match.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar på date for å finne ut om vi er en match. 

Anonymkode: e840b...625

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han skrevet hva han søker? Casual, kortsiktig, forhold etc? Hva søker du selv? Har du nevnt noe om det?
 

Jeg har kun gått på date med de jeg opplever det er klaff med. Og det har vært fulltreffer de siste tre jeg har møtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miss summers skrev (10 minutter siden):

Har han skrevet hva han søker? Casual, kortsiktig, forhold etc? Hva søker du selv? Har du nevnt noe om det?
 

Jeg har kun gått på date med de jeg opplever det er klaff med. Og det har vært fulltreffer de siste tre jeg har møtt. 

Han har Prøver å finne ut av det, vet neimen ikke hva menes med det. 

Jeg har ikke info om det på min profil. 

Anonymkode: 66fec...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på date selvom jeg tvilte på at vi var en match, og også med menn jeg ikke var fysisk tiltrukket av, det fungerte ikke for meg. Om det kun dreier seg om klesstil så ville jeg nok sett forbi det, og gitt det en sjanse, for kjemien og det fysiske kan likevel være tilstede 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg trykket like på en så er det pga jeg finner personen interessant. Om de første meldingene virker ok, så pleier jeg å foreslå og treffes. Meldinger og profiler kan lyve og gi deg et galt inntrykk. Det er så mye bedre å finne på noe sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble med på tur selv om jeg var usikker (litt dårlig bilder på tinder, men hyggelig på chat) Veldig glad for det for han er en fantastisk fin fyr som jeg er blitt veldig glad i på kort tid. 

Anonymkode: 96a9e...63d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, må innrømme jeg ikke gjør det. Er alene med to barn, så den «møtes raskt i stedet for å chatte» funker ikke for meg. 

Pleier alltid ta en telefonsamtale, og hvis den er hyggelig så rydder jeg tid til en date. Er samtalen kjip dropper jeg det. 

Anonymkode: 3e214...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet alltid om jeg var usikkert. Sist date var full klaff og vi har vært sammen to år. Jeg trodde helt oppriktig det ikke var noe, men vi skulle møtes for å gå tur. Han var helt på litt nivå og praten gikk så lett

Anonymkode: ec346...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå en tur sammen er vel en grei måte å finne ut om det er noe der? Så slipper du å bruke mer tid på han hvis dere ikke passer sammen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Det var slik jeg fant min kommende ektemann. ;)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler aldri noe stor kjemi over melding, så må nesten treffe de før å bestemme meg.

Anonymkode: de560...398

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke så mye fritid at jeg kan"kaste" det bort på noen jeg er usikker på om jeg liker.

Det er såpass enkelt å finne ut i chat om det er en match jeg kan tenke meg å møte, at jeg heller bruker litt ekstra tid på det. 

Min erfaring er at den ekstra tiden luker ut mye rart, det som de fleste klarer å skjule i starten...men ikke over litt tid.

Ja til å møte gode matcher, nei til å kaste bort tid på å treffe folk jeg ikke er sikker på om jeg liker nok til å møte....

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drar heller på date enn å kaste bort to uker på meningsløs teksting. 

Meldinger brukes til å avtale neste date. Så er man ferdig med det. 

Ikke at jeg er på markedet lenger, men sånn tenkte jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymMisbruker skrev (14 minutter siden):

Drar heller på date enn å kaste bort to uker på meningsløs teksting. 

Meldinger brukes til å avtale neste date. Så er man ferdig med det. 

Ikke at jeg er på markedet lenger, men sånn tenkte jeg da. 

Meningsløs teksting er ganske poengløst, uansett hensikt. Minimum tre uker teksting her, hvor vi faktisk finner ut om endel er en match... Aldri slått feil når det har endt med å møtes, men de få jeg har møtt kjapt har jeg ikke sett noen hensikt i å møte igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Anonymkode: 1151e...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, *Mocca* said:

Meningsløs teksting er ganske poengløst, uansett hensikt. Minimum tre uker teksting her, hvor vi faktisk finner ut om endel er en match... Aldri slått feil når det har endt med å møtes, men de få jeg har møtt kjapt har jeg ikke sett noen hensikt i å møte igjen.

Du kunne møtt de med en gang og spart deg tre uker med teksting da. Er det jeg mener med meningsløs teksting :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...