Gå til innhold

Koster det virkelig ca. 2000 kr å bleke etterveksten hos frisør??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg både klipper meg selv og farger ettervekst selv.  Er naturlig mellom/mørk blond.  Bruker denne....Deler den i to så en eske varer i 1-2 mnd. Hadde aldri giddet å betale så mye. 

 

https://eleven.no/harpleie/harfarge/loreal-paris-recital-preference-1021-stockholm-extra-ljus-parlemorsblond

Anonymkode: 87e8d...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Altså, en frisørsalong er en bedrift, noens levebrød. Noe som vil si at man må ta seg betalt det man må for at det skal gå rundt. Har ikke du råd til det, så stay away og svi håret ditt av hjemme eller ha din egen farge.

Anonymkode: 7a690...72f

Å ta betalt 10 000 for å sette på noe billig hår som dem tar blodpris for er ikke fordi det er et "levebrød". Det er fordi det er blitt mote og de mener de kan presse folk til å betale disse ville summene. Men skjønner jo at du er frisør selv, så hårsår som du ble.

Anonymkode: b0647...385

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisør er for dyrt, spesielt i disse tider. Jeg kan telle på to hender antall ganger i livet jeg gått hos frisør og er 40+. Farger ettervekst og klipper/stusser hjemme. Det krever litt, men når du blir vant så er det så utrolig enkelt og rimelig. Du kjenner ditt hår, og ordner i ditt hjem. Anbefaler en god stoffsaks som alternativ til billig frisørsaks på clas ohlson, den er skarp nok og stødig. YouTube er din venn, som andre her sier.

Anonymkode: da6b5...df5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...