Gå til innhold

Betyr mårrabrød også kåt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av den andre mårrabråd tråden her 🙈 jeg lurer også på noe om mårrabrød😄

når er mann har mårrabrød, er han automatisk kåt? At mårrabrød fører med seg kåthet eller kan det bare være en «mekanisk skjekk» der penis er hard bare fordi den skjekker seg selv?

menn , om dere våkner med morgenbrød vil dere ha sex da ? 

Anonymkode: db379...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo en serie på tv  hvor en trønder reiser rundt i Mongolia..der viste de opptak av en brunstig hest  og han tilføyer..hvis jeg våkner om morgenen og den ser slik ut så er jeg i god form :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Inspirert av den andre mårrabråd tråden her 🙈 jeg lurer også på noe om mårrabrød😄

når er mann har mårrabrød, er han automatisk kåt? At mårrabrød fører med seg kåthet eller kan det bare være en «mekanisk skjekk» der penis er hard bare fordi den skjekker seg selv?

menn , om dere våkner med morgenbrød vil dere ha sex da ? 

Anonymkode: db379...596

Ja for min del, absolutt . Hver morgen 😅😉😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er en ufrivillig refleks som ikke er styrt av kåthet.

Når det er sagt, er det selvfølgelig ikke noe veien for at man er kåt samtidig! 
Og det er fint å kunne bruke den til noe konstruktivt, så jeg pleier alltid å snike den inn i partner bakfra for vekking (forhåndsavtalt)

M50

Anonymkode: bf89c...f6e

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Inspirert av den andre mårrabråd tråden her 🙈 jeg lurer også på noe om mårrabrød😄

når er mann har mårrabrød, er han automatisk kåt? At mårrabrød fører med seg kåthet eller kan det bare være en «mekanisk skjekk» der penis er hard bare fordi den skjekker seg selv?

menn , om dere våkner med morgenbrød vil dere ha sex da ? 

Anonymkode: db379...596

Våkner alltid med steinhardt mårrabrød og vil alltid ha sex når jeg våkner..men aner ikke om det er en sammenheng da? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, en er ikke automatisk kåt. Og dette er noe alle over 16 år (helst før) burde vite. Noen synes til og med det er ubehagelig.

Det er et bevis på at kroppen fungerer som den skal 👍

Screenshot_20240419_093915_Chrome.jpg

Anonymkode: e6ab9...d3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei, det er en ufrivillig refleks som ikke er styrt av kåthet.

Når det er sagt, er det selvfølgelig ikke noe veien for at man er kåt samtidig! 
Og det er fint å kunne bruke den til noe konstruktivt, så jeg pleier alltid å snike den inn i partner bakfra for vekking (forhåndsavtalt)

M50

Anonymkode: bf89c...f6e

Så hyggelig 😊 jeg synes også det er hyggelig om mannen våkner med morgenbrød.  Koseligere måte å våkne på for meg enn vekkeklokke hehe. 

Anonymkode: db379...596

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisningen kommer av ekstremt tissatrengt.Da våkner jeg med teltstang.

Anonymkode: 4491b...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Reisningen kommer av ekstremt tissatrengt.Da våkner jeg med teltstang.

Anonymkode: 4491b...c0c

Men er det ikke vanskelig å tisse med morgenbrød?

Anonymkode: db379...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

når er mann har mårrabrød, er han automatisk kåt? 
menn ,

 

om dere våkner med morgenbrød vil dere ha sex da ? 

Anonymkode: db379...596

Nei og Nei 😊

Anonymkode: 05c99...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morrabrød i seg selv har ingenting med kåtskap å gjøre, men kan jo være kåt i tillegg. For meg er den ofte ubrukelig, for har jeg hatt mye ereksjon iløpet av en natt, så er kuken helt nummen, så kjenner veldig lite og kommer ikke. Må vente til den våkner igjen 

Anonymkode: 96c4e...3a0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For meg er den ofte ubrukelig, for har jeg hatt mye ereksjon iløpet av en natt, så er kuken helt nummen, så kjenner veldig lite og kommer ikke. Må vente til den våkner igjen

Det er et godt poeng. En morgenereksjon er ikke like bra som en vanlig i min verden. Den funker ikke på samme måte

Anonymkode: bf89c...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Morrabrød i seg selv har ingenting med kåtskap å gjøre, men kan jo være kåt i tillegg. For meg er den ofte ubrukelig, for har jeg hatt mye ereksjon iløpet av en natt, så er kuken helt nummen, så kjenner veldig lite og kommer ikke. Må vente til den våkner igjen 

Anonymkode: 96c4e...3a0

LItt samme her.. kan jo være kåt selvsagt. og den er som regel steinhard. Men jeg bruker veeeldig lang tid på å komme når jeg har morgensex

Anonymkode: 6a588...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

LItt samme her.. kan jo være kåt selvsagt. og den er som regel steinhard. Men jeg bruker veeeldig lang tid på å komme når jeg har morgensex

Anonymkode: 6a588...63d

Lærer stadig noe nytt 😅 

Vet du hvorfor du bruker så lang tid på å komme om morgenen selv om du er kåt?

Og gjelder det både sex og runking?

Anonymkode: b39f5...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morrabrød og kåt er ikke det samme, men som regel får jeg faktisk orgasme av den hvis jeg onanerer e.l.

Anonymkode: 76902...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min kan titt og ofte lette på dyna og si om morgenen "se her da, det er liv i han her". Så her tolker jeg det som morrabrød = kåt.

Han vil iallefall ha sex og komme.

Anonymkode: b39f5...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Definitivt ikke. Morrabrød er irriterende når man har dårlig tid fordi jeg er inne kåt nok til å runke og det er noe dritt å måtte kaste på seg klærne mens man har ståpikk

Anonymkode: 3e303...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen direkte sammenheng nei  Men deg hender jo at man kan være kåt om morgenen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/19/2024 at 7:54 PM, AnonymBruker said:

Lærer stadig noe nytt 😅 

Vet du hvorfor du bruker så lang tid på å komme om morgenen selv om du er kåt?

Og gjelder det både sex og runking?

Anonymkode: b39f5...470

 Nei hvorfor vet jeg ikke helt. Har bare konstatert at det er sånn. Runker egentlig ganske sjelden så der måtte jeg tenke meg om, men ja tror nok det gjelder runking også.

Anonymkode: 6a588...63d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare svare for meg selv. Det st jeg har morrabrød, betyr ikke nødvendigvis at jeg er kåt. Den blir alltid veldig lett stiv om morgenen. 
Precum er derimot en sikrere indikator på at jeg er kåt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...