GÃ¥ til innhold

Fortell om en avvisning som ikke gikk som den skulle. Ble det diskusjon, ble den oversett, eller hva😆😅


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg traff en fyr på en fest som tydeligvis falt for meg der og da. Han letet meg på fb og fortalte at jeg hadde glemt igjen en trøye der, og han hadde vært så snill å ta den med hjem slik at jeg skulle få den tilbake, greien var at festen var hos en venninne av meg så den hadde jeg fått igjen uansett. Men høflig som jeg er takket jeg for det og sa at vi kunne treffes på senteret. Han fortalte da at han hadde vasket den for meg, og at han gjerne kunne komme og levere den hjemme hos meg. Jeg svarte ikke på det, jeg fantes ikke interessert i han og hadde noe på gang med en annen. 

Men han lot seg ikke stoppe av å ikke få svar, men fortsatte å sende meldinger, spurte om ikke vi kunne treffes for en kaffe, eller helst en middag. Jeg sa at det ikke passet slik livet mitt var. Og sånn holdt vi på frem og tilbake. 

Plutselig en dag ble jeg innlagt på sykehus, jeg hadde en graviditet utenfor livmoren og måtte operere. Igjen sendte han mld, og jeg fortalte at jeg var innlagt og det passet dårlig. Men da foreslo han å komme med pc og dvd'er slik at jeg hadde noe å gjøre på når jeg lå der. Jeg takket pent nei, og var ikke i form til å fortsette å skrive med han, men jeg orket heller ikke å skrive at jeg ikke var interessert, da jeg var ganske preget av alt som hadde skjedd. Han som jeg egentlig holdt litt på med hadde trukket seg helt ut når jeg sa jeg var blitt gravid. For først trodde jeg at jeg var vanlig gravid. 

Uansett, han her ga seg ikke, og nå lurte han på når jeg ble utskrevet (han visste ikke hvorfor jeg var innlagt), for han kunne komme og følge meg hjem, med buss! Men da sluttet jeg helt å svare. For underveis i alle disse mld hadde jeg flere ganger sagt at jeg ikke var ute etter noe kjæreste/forhold, men det virket som at han trodde jeg kom til å snu til slutt.

Er det andre som har noen historier det er verd å dele?😄

Anonymkode: d5d87...45d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La han beholde toppen, så blokkere? Han virket veldig intens

Anonymkode: 2945e...734

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært ute for en som insisterer på å fortsette å treffes «bare som venner altså». Han også trodde at jeg kom til å snu. Ikke tar de direkte tale heller 😂

Anonymkode: 0cef6...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

La han beholde toppen, så blokkere? Han virket veldig intens

Anonymkode: 2945e...734

Han ville komme med DVDer . Tror ikke blokkering på SMS e.l. eksisterte på den tiden.

Anonymkode: 5ab3f...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange, vennene mine kaller meg stalkermagneten. Skjer støtt og stadig at de spør og spør og spør selv når jeg slutter å svare, og kan gå ganske langt hvor de skriver ukentlig melding om når (ikke om altså, men når) vi skal treffes over flere måneder og år(!) uten svar. 

Men verste var en tidligere venn som var veldig intens på byen, vi var virkelig bare venner og det har aldri skjedd noe mellom oss. Han prøvde igjen og igjen å kysse meg. Så møtte jeg en hyggelig kjekkas jeg ble ganske betatt av som kun skulle være en natt i landet før fly videre og inviterte han med hjem. Vi satt oss inn i en taxi og før vi rakk å lukke døren smatt vennen min seg inn i taxien og ble med hjem til meg med kjekkasen med sinnsykt pinlig stillhet i taxien, han ble til og med inn i leiligheten selv om jeg sa det ikke passet men han presset døren opp og ble med. Vil ikke gå mer inn på detaljer pga gjenkjennelse men det endte som du kanskje kan skjønne ikke bra og vi er dessverre ikke venner lenger. 

Oi, nå kom jeg på en enda verre en.

Rotet med en fyr på fest, var bare 20 år den gang. Han sendte mange meldinger etterpå og jeg skrev jeg ikke var ute etter noe seriøst med han men at han var en bra fyr, lykke til osv. Han flyttet faktisk til der jeg bodde på den tiden, han hadde en bekjent som bodde der og flyttet dit for å komme nærmere meg. Så jeg ble litt skremt når jeg så han sitte utenfor å vente på meg, og sa ikke hei tilbake da han sa hei. Da skrek han din jævla, forpulte hore etter meg 🙃

Anonymkode: b0dd2...433

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...