Gå til innhold

AngelFairy`s lille frustrerte verden

Angelfairy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jammen det er jo så lite som skjer i livet mitt.. hehe...

passer denne gutten da, også sitter jeg litt hos mamma på nett, så går jeg hjem og ser på tv, eller hører på musikk... er liksom ikke så mye mer enn det da.. hehe

er snart ferdig med DaVinci Koden da... 5 kapitler igjen bare. det blir bra.

på fredag var det barnebursdag for lillebror sr. det var morro, og jeg hadde ansvar for å underholde ungene.. så vi hadde en liten lek, som bestod i å le høyest, fortest, stillest, etc. det var morro, men lurer egentlig på hva som sovnet først--- ungene eller meg.. hehe.. alle var kjempe slitne da det er over...

igår tok jeg med sr på kino med lillebror nr 2 GM, så vi gikk på "biler"

den var kjempe morro, og må vel innrømme at det er noe jeg vil ha i dvd samlingen min.. hehe...

idag, er alt som vanlig igjen. passe gutten, innom her på nett, så hjem for å se på tv eller høre på musikk... that`s my life ey!

Endret av Angelfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn, da er jeg endelig ferdig med DaVinci Koden... må ærlig innrømme at jeg ble skuffet over slutten! Det siste kap som egentlig ikke er et kapittel men "epilog" skulle jeg ikke lest for å si det sånn.. hadde jeg ikke lest den hadde boka vært veldig bra, men med tanke på"epilogen" ødela den veldig egentlig!

men sånn er nå det... gleder meg fortsatt til å se filmen, for nå har jeg så mange bilder inni hodet mitt, og det vil gjerne ut på en måte, og jeg vil se hvorfor folk mener en ting om boka og en helt annen ting om filmen, og det er også først bok jeg har lest som er på film, så jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og gleder meg til å se filmen. Men tror nok jeg vil bli skuffet, for jeg har jo mine egen oppfatning om hvordan ting ser ut inne hodet mitt.

God helg! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, både gruer meg og gleder meg til å se filmen... så det blir spennende å se...

idag kommer det en som skal passe Santo til i morgen.. det blir deilig å få seg litt bikjefri ass.. hehe...han er blitt så husvandt nå, så nå virker det nesten som om han er sjefen.. hee... han tror kanskje han er litt menneske, for han ligger i sofaen når jeg ikke er hjemme, og det vet han så veldig godt at han ikke får lov til... hee.. så jeg kjefter litt på han når jeg kommer hjem og kjenner at det er litt varmt i sofaen, mer enn det ville vært om han ikke hadde ligget der, og da blir han så furt at han blir skikkelig drittunge.. hehe..

men, ellers.. hmm, prata med S inatt, og jeg skal kanskje til han til helgen igjen, så det hadde vært fint om R kunne ta han neste helg også..... hadde trengt å komme meg bort litt, også MÅ jeg jo se S igjen... hmm hehe... man vet jo aldri hva som kan skje mener jeg... og vi satt å snakket om det inatt på sms etter vi hadde snakket sammen på mob, så ting begynner å se litt klarere ut for hva som helgen kan bringe... tihi... gleder meg i allefall veldig masse, så jeg la meg med et stooooort smil inatt.. hehe.. bombe...'

hver gang jeg tenker på han eller ser på bilde jeg har av han på moben kiler det i magen, og det kjennes ut som om alt vrenger seg,,, på en positiv måte altså... jeg føler at jeg kanskje blir mer og mer forelsket i han, og det ville jo ikke vært første gangen det mener jeg.... hehe... historien vår er temlig lang, og intens, men likevel føler jeg at jeg har ikke følt så mye for han før som jeg gjør nå...

og det vet han også, men hva han har tenkt å gjøre med det, vil tiden vise... vi får bare være tolmodige så godt i kan så får vi se!

ellers får dere jenta han ein flotte dage! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jah, Santo ble henta igår... han var helt vill da han så R komme, han var jo helt fra seg stakkars.. hehe...

men Santo kommer igjen idag en gang, så det blir bra...

var litt rar å være hjemme alene og det kom folk og ikke høre noen som bjeffa.. hehe....

til helga igjen hvorpå jeg mest sannsynlig skal til S, blir santo hente igjen, og blir borte hele helga, så det passer meg utrolig bra...

igår/natt tordna det her, så xen til mamma måtte hente henne og kjøre henne til meg, for mamma var jo ikke hjemme, så mormor satt hos meg til rundt 01-0200 tida tenker jeg... vi hadde det koselig da.. så mens dette været herjet, kom bestekompissen min, og vi kjørte henne hjem da været roet seg, men det kom ikke noe mer stygt vær heldigvis...

så bestissen min og jeg ble sittende til halv 5 på morran ca og spilte BurnOut2.. hehe.. det var morro, for det er så lenge siden jeg har spilt det.. hehe...

idag har jeg ikke gjort noenting... sett på MTV (tysk) for det var music awards 2006, så det var jo litt morsomt det også....

idag skal jeg gjøre...... ingenting.... jo, jeg skal skal spille burnout2, og vente på at santo skal komme hjem igjen....

have a great day ladies!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, jeg har vondt i kneet mitt,,, Santo og jeg gikk en tur opp til mormor på lørdag, også ikk vi i nedover bakke, så skulle han til å løpe, og da tryna jo jeg da.. så jeg sitter med 2 åpne hull i kneet, gjør skikkelig vondt når jeg går, og jeg vet ikke om jeg har noen stein igjen på kneet, for det ser jo ikke jeg og de andre som kikker på det... hehe... men men.. er skikkelig vondt å gå i trapper, og det må jeg for å komme til meg.... så dette er ikke akkuratt morro for å si det sånn.. men det går vel over som alt annet... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars "lille" jenta mi.....Ikke greit å få hull i kneet... :ler:

(måtte bare dra deg opp fra side to, her jeg sitter med kaffekoppen, og syns synd på meg selv.)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har mamma smitta meg.... for en bombe!!!

nå er jeg skikkelig tett i halsen, og snart jeg jeg vel tett i nesa også... kjipt! men det skulle jo bare mangle da... jeg er jo aldri syk, og når jeg endelig er det så blir jeg forkjøla!!!!! hva er det for noe liksom!!! urrrg.... BJAFF..(nyyys) :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hjalp ikke Skya.. er nesten litt verre idag, men er ikke så fullt så tett i halsen da, men det har gått over til nesa... så nå renner det som juling, og jeg nyser hele tida, og det gjør så vondt i halsen.... også har jeg blitt så sår på leppa, så jeg måtte ty til å kjøpe meg leppomade idag jeg da... hehe... så jeg håper det går fort over.. leppene mine er knall røde, så jeg trenger i allefall ikke leppestift om ejg skal ut i helga.. lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ er det snart Halloween igjen, og jeg skal på party!

jeg har bare et problem, og det er hva jeg skal være...

temaet er "sært yrke" som f.eks fugleskremsel, crash test dummy....

men jeg kommer ikke på hva jeg skal være.... noen som har noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jaggu, så har de bytta tema på halloween festen også....

nå er temat; YRKE/LIVSSTIL MED SKREKK OG GRU.

så NÅ trenger jeg hjelp.. jaggu! også vil jeg at det skal være litt morsomt også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dere M^Å gå inn på hjemmesiden min (som er signaturen min)

skjekk bildene på linken som det står *art of nature* på.... fortell meg hva dere syns om bildene!!! MEG SOM HAR TATT DE!! hehe... me, the next famous artist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde date igår.. eller... møtte en fyr jeg traff på nett....

snakka endel sammen på msn, og på sms, og profilen hans på nett var kjempe lovende... så vi bestemte oss for å møtes...

så han kom hjem til meg, og vi fant tonen med en gang...

kjempe sjarmerende gutt på 25 år, ikke så langt fra der jeg bor,

herlige øyne, deilig smil, snill, kjempe lett å bli kjent med!

Samme interesser.... Liker samme type musikk, og filmer...

Begge var veldig overrasket over at vi hadde så mye til felles!

Etter han dro igår sendte jeg han sms om at jeg likte han veldig godt, og fikk til svar at han også likte meg veldig godt....

så han kommer kanskje tilbake en tur idag, og jeg gleder meg som en unge!!!

Begge to har hun (litt ulempe, for begge er han bikjer)

Han har egen leil, og det har jeg også...

Vi ser på samme serier på tv....

Det som nesten var det beste var at det fantes ikke sånne flaue quiet moments, og det var veldig deilig... alt vi snakket om sklei igjennom.

åh, han er bare drit skjønn.... hehe....

gleder meg til ikveld, når han kommer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...