Gå til innhold

AngelFairy`s lille frustrerte verden


Angelfairy

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Tenke på å få meg ny dagbok i og med at min gamle var litt kjedelig og lite skrevet i....

så da begynner jeg på nytt...

Vel, vi fikk jo den leil vi ville ha... så der bor vi nå.

Flyttet den 14 januar... DET var en slitsom dag det! hehe.

Skulle være i leil rundt klokken 18, men klokken ble 20...

mye fram og tilbake med tilhenger, tau, henting av henger på halvannen time, som kunne blitt gjort på 20 min....

nei, for et styr.

Men da vi endelig kom oss fram, så stod det plutselig 7 barn som ville hjelpe til med å bære opp...

De var så flinke de... kjempe stolt av de...

Så kom vi i orden... ny seng på plass, nytt stuebord på plass... så må vi pusse opp da... stuen og det ene soverommet...

veggene på stuen er ferdig malt... taket er halvveis...

Det ene soverommet har vi ikke begynt på enda, for der står alt rotet... som egentlig ikke skal være rot... hehe.. ikke veldig logisk...

De som bodde i leil før oss hadde tatt til seg 5-6 katter, så de brukte Strien på det rommet som klore vegg, så hele strien er fucka...

vi må rive strien, pusse vegger, legge på grunning, sette opp ny strie og MALE enda mer,,,

er så sliten av å male..

hadde jeg hatt en mill hadde jeg ringt en maler... for dette orker jeg ikke mer...

Har riktig nok ikke fått meg noe jobb enda, så jeg burde jo orke det... men.... er så utrolig sliten om dagen...

Elskede har fått seg jobb... så han river og river og river...

Jobber i drammen, og trives med det...

De 2 neste mnd skal han jobbe i oslo, rive litt der...

begynner lønna er på 125 kr timen... kjempe bra...

og etter prøve tiden går det opp til 145 i timen...

kanksje det blir en bra dag for oss også...

24 januar hadde vi 2 års dag, og vi har satt dato på bryllup...

14/7-2007

vi har til og med satt gjesteliste, og den er på 75 stk.... noe mange, men vi da da tross alt en stor familie...

Så jeg gleder meg kjempe masse..

Har sittet på nettet å sett på kjoler, og det er jo så masse fint å se på..

Men jeg har et prob da... hehe...

jeg er liten... 157 liten og har noen tattoveringer som jeg vil at ikke skal syns den dagen... så det er jo håpløst å finne noe som dekker dem... eller, de jeg finner som kan dekke de er jo ikke fine for 5 øre... så jeg sliter litt....

vet ikke om jeg kan få sminket de vekk den dagen, om det blir noe fint.. eller om jeg bare skal satse på å gifte meg i langarmet genser og joggebukse... hehe..

vel, jeg får bare kikke litt.... verre er det ikke.. jeg har jo god tid mener jeg...

vel, da syns jeg at jeg har skrevet nok for idag...

ha en bra dag jenter..

___AngelFairy___

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

okey da mysan.. skal være flink.. hehe...

Nå sitter jeg å chatter med en fyr fra arendal..... han er så kul... men egentlig skulle jeg vært hjemme å malt tak, så jeg sitter å knuger meg til å komme meg opp av stolen, men... klarer ikke... hehe..

er så sinnsykt slitsomt å male tak at jeg spyr snart....

trøsten er at jeg snart er ferdig da... har bare 4 - 5 plater igjen.....

så er det bare å male listene rundt vinduet, og listene på veggen, male ferdig panelet, SÅ er stua ferdig.... slitsomt å pusse opp....

og Elskede får ikke gjort noe for han jobber jo, og er kjempe sliten når han kommer hjem igjen,., så det blir lixom bare meg som må gjøre noe.-...

fikk akk svar på en drøm... hehe.

dette er en drøm som handler om endel skuffelser og følelser som vil bli kastet fram og tilbake og den som vil skuffe deg, er din mormor og dette er pga ubetenksomhet. og det vil oxo være store skuffelser for din mor, men samtidig så viser den til at ting kommer til å rette seg med tiden men det er mye forvirrende her men skuffelser, følelser, tankeløshet, men muligheter for positivt resultat .. morsomt...

dette fikk jeg til svar, og det stemmer jo så det holder..... helt sykt...

vel, da må jeg nesten gå hjem å male tak.... urg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte noe veldig rart noe.. hehe...

Tror det hadde en blanding av baseball, tennis, og golf å gjøre. hehe... tennisballen skulle ikke over elven eller i elven. gikk på andre siden av elven og spratt tilbake.. så skulle jeg ta vekk en planke som lå i veien, og traff mormor i hodet med spikeren og hun døde... så på et bilde på veggen var det bilde av mamma, meg, 3 pingviner, og en dverg... men dagen før var det fire pingviner så den ene døde....

Spurte venninna mi om hun kunne tyde drømmen, hun driver med det, og fikk derfor det svaret som står over...

Jeg er nesten ferdig med taket.. må sette opp spotten igjen, så er jeg ferdig...

SLITSOMT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprø drøm!

Antar du er ferdig med taket nå?

Jeg skal sannsynligvis over til moren din neste helg - da skal jeg sørge for at vi kommer innom så jeg får se hvor du bor :)

God helg, AngelFairy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yey, så morro...

jeg er ferdig med hele stua nå, så nå er det bare å få opp lister... hehe... men jeg må jo ha hjelp til det da, for jeg rekker ikke opp til taket, og listene er jo så siiiiinnsykt lange.... hehe....

skjer mye her om dagen.. Elskede har fått jobb, kjempe bra..

jeg leter etter joo- lettere sagt enn gjort...

her om dagen stod nabon å rota oppi søpla si... gale naboer.. fant et brev, og det var visst noe de ikke skulle kaste.. tihi.... teite folk...

så hadde vi besøk av brannvesen.. morsomt! eller, ikke vi, men naboen. for alarmen hadde gått hele dagen, så det kom tre brannbiler.. hehe.. stod nede i krysset hos mamma, så jeg ble jo drit redd og skulle løpe ned, løp inn til nabon vegg i vegg, og sa i fra, så de kom også, men så var det jo bare den teite leil med alarmen... så vi stod å prata med dem i 15 min eller no... kjempe koselig menn med laaange slanger.. hehe...

nei, nå må jeg kikke etter jobber, såååå mye jeg kunne tenke meg ... NOT!, men må man så må man... hehe...

coming back soon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg måka SNØ!!!!! faeder for noe drit!!!

snøen henger jo igjen på spaden, så det var jo ikke verden enkleste jobb akkurat!

så nå er ryggen min helt gåen.... gjør så sinnsykt vondt...

stod å banna og sværta ute istad da jeg måkte.. rart ikke naboene ble skremt... hehe..

Kommet kjempe masse snø bare på noen få timer... Så ikke sporene til Elskede når jeg stod opp, og han dro på jobb i 6 tiden, så det er kommet endel snø på bare noen få timer.... helt sykt!

og je ghar heller ikke noen sted å slenge fra meg snøen heller, det er så masse, og jeg er så liten... så jeg rekker ikke opp til å slenge fra meg noe snø.... hehe...

nei, nå ma jeg sette meg et annet sted, for jeg klarer ikke å sitte på denne stolen akkurat nå... gjør så sinnsykt vondt!!

___AngelFairy___

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp jupp.. da er det søndag og det kjennes for å si det sånn.. satt hos nabon igår, og fikk et lite kikk på at jeg skulle gjøre en liten ting, og endte opp med å ta piercing i navlen.. hehe.... har jo hatt før, men det var grodd igjen, så jeg måtte ta på nytt... morro!

Ellers fra det Drikkelag hos nabon igår.... ble jo krig der som vanlig, krangling osv.. ikke noe bombe akkurat, men men... sånn kan det gå...

gikk over til sprit igår, og det kjenner jeg idag.... litt langt nede for å si det sånn...

gikk over til mamma igjen tok et par røyk, og gikk hjem i 6 tiden...

Elskede kom hjem i 9 tiden tror jeg... og nå er han på jobb igjen... driver å river ned en bro i Drammen... de er nesten ferdig da.. har 5 meter igjen eller no...

Ellers--- set Madagaskar idag.. sett den før, men nå så jeg den på Norsk... det var jo bare teit.. MYE bedre på engelsk... syns jeg da... men det er meg...

ikke så veldig mye annet å si egentlig... så da bare avslutter jeg med sunn fornuft og håper noen gidder å legge igjen noen ord her... selv om jeg ikke er så veldig flink til å legge igjen noen ord hos andre....

___AngelFairy___

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yey, da har jeg endelig fått internett hjemme.. det er deilig det... slippe å gå til andre for å låne tlf, eller låne internett... herlig

Hadde montør her idag, og ikke søren om jeg skal betale han for det... no way...

nå er det snart natta..... så da bare avslutter jeg mens leken er god.. måtte bare si at internett er hjemme hos meg, og jeg kan være HJEMME hos MEG SELV å surfe på nett... digg bart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

yey, deilig med internett hjemme, men hva hjelper det, når pcen ikke funker!!! møkk altså...

Var på kurs forrige lørdagkjempe gøy var det. lærte veldig mye, som jeg kan få masse bruk for senere.

Den helga satt jeg og elskede bikkjevakt for en husky.. det var morro...

Den er vandt med å stå ute 24/7 og ikke være inne.. vi fikk beskjed om at vi ikke måtte finne på å ha henne inne for da bare gnagde hun på alt mulig.

Så fort de dro som eier henne, prøvde vi å ta henne inn, men da var hun bare helt urolig, så vi slapp henne ut igjen. Senere gikk jeg ned til mamma en tur, og da jeg kom hjem lå Kasi på stue teppe og stor kosa seg...vi har også hatt henne inne om natta, og jeg forstår ikke problemet dems, hun har ikke gnags på en eneste ting i huset.... ikke noe problem når vi hadde henne.... lydig og kjempe snill.

I morgen drar jeg og nabon til Tyrkia... vet ikke helt hvor vi havner hen, men enten i Alanya, eller Side. men vi vet (tror jeg) at vi kommer på et 3 stjerners hotell... men morro skal vi ha det...

Blir jeg ikke brun når jeg er der nede gir jeg opp alt sammen... jeg har så sinnsykt dårlig pigmenter i kroppen, at det skulle ikke vært lov.. blir aldri brun, så nå har jeg sjansen.. Får bittelitt farge på armene, øvers på ryggen og øverst på brystet... resten kan jeg bare hoppe og drite i.... det er umulig..

Om jeg hadde kledd av meg, og løpt naken ute i snøen i bare sko, hadde folk bare sett noen løpende sko og er hår hengene etter.... hehe... og et par sprettende nipler...

nei, nå må jeg hjem å pakke så jeg kommer meg av gårde i morra tidlig... drar vel i 6 tiden... uff, gruer meg til å stå opp.. kanskje jeg bare skal la være å legge meg.. nei.... må nok sove tenker jeg... er nok best...

wish me god tur..

___AngelFairy___

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei alle sammmen....

Jeg ser ikke ut som noen lyserosa griseunge...

Fargen i ansiktet ville ikke bli der, så jeg ser ut som jeg alltid gjør...

Det er andre dagen min hjemme etter tyrkia tur, og jeg er fortsatt sliten...

Vi hadde 2 hele dager med overskyet vær og regn og torden, og 3 hele dager med masse sol, og skyfri himmel... Og de dagene brukte vi på å få litt farge, så jeg kan skryte av hat jeg har fått skille ved trusekanten... hehe!

Da vi kom til gardermoen kom O og Elskede å hentet oss...'

og til min store forventning holdt elskede rundt meg kjempe lenge, jeg prøvde å slippe men fikk ikke lov.. hihi...

hele turen hjem fra oslo til Svelvik, holdt han meg i hånden, og bedre ble det ikke da vi kom hjem...

gikk i dusjen, og han kom etter.... så gikk vi å satte oss i stua for å se litt på tv, og klokke 2200 var vi i seng. og koste enda mere....

Våkna dagen etter klokka 07-30 og stod opp- lys våken... Elskede sov, så jeg gikk ned til mamma, med div gaver fra Alanya....

og resten av dagen så elskede og jeg på film, og enda mere film, slo ut sovesofaen på stua, og holdt rundt hverandre i mange timer...

Kjempe deilig...

Han har aldri kost så mye så lenge vi har vært sammen... det har bare vært kyss og klem og sengekos, men kosing har jeg aldri vært med på med han. så jeg er litt redusert a litt sjokk, og lykkerus, men ellers bare fint...

Føler meg i himmelen akkurat nå, og det er jo bare bra...

I dag har jeg prøvd å finni igjen leiligheten--- Elskede har nesten ikke vært hjemme... han tok fingeren på jobben og måtte sy.. heldigvis bare tuppen, men... skulle vært sykemeldt i 10 dager men det ville han ikke, så han er tilbake på jobb igjen i dag...

Så jeg har støvsug, vasket gulv, skiftet på sengen, ryddet, tørket støv, og vasket opp.... så jeg har gjort en kjempe innsats i dag--- føler jeg da...

Så nå skal jeg bare slappe av resten av dagen, og gleder meg masse til Elskede kommer hjem igjen klokka 16:30, for da blir det enda mere kosing på meg... hihi..

Mange klemmer fra

___AngelFairy___

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå... sliter som f her.... har skikkelig vondt i ryggen etter at jeg tryna igår.... har hatt litt prob med ryggen tidligere, men har ikke tenkt noe mer over det... helt til å går---- tryna så det sang i trappa til nabon igår.... og det gjør så sinnsykt vondt!!

Elskede og jeg har endelig blitt prøvere.... vi er blitt enige om å prøve å få barn... så vi får se hvordan det går... er rimelig sikker på at en av oss ikke kan få barn, så vi skal oxo ta fertilitetstester begge to....

og så, har det vært litt opp og ned med bryllupsplanlegging, men nå er vi i gang igjen... datoen er fortsatt den sammen... 14-juli 2007

Så alt er bare fryd og gammen hjemme, og alt er så deilig...

bare få ryggen i orden nå, så blir det bra...

Igår tok vi verandaen... jeg og broren min.... tok vekk snøen fra den... DET var oxo litt av en jobb for ryggen... Har litt igjen på verandaen, men nok til at jeg skal kunne klare det selv... så jeg tar det til uka... blir digg å få tilbake den... satt ut noen møbler der, og kose seg i den deilige sola....

gleder meg til det.. må bare bli litt varmere i lufta først!!

Så i mellom tida, skal jeg bare slappe av, få meg en jobb, og PRØVE"!!! hehe

___AngelFairy___

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hmm, idag er ryggen ferdig med å plage meg... men tror jeg har hatt krampe i låret i natt, for det gjør så sinnsykt vondt. og det er akk den samme plagen jeg har når jeg har hatt krampe i leggen om natta.... bar ei låret... merkelig. men jeg har jo ikke våkna at jeg har hatt krampe, så jeg vet ikke....

uansett... Elskede og jeg har igjen blitt enige om at bryllup fortsatt skal stå, og samme dato - 14/07-2007

OG en liten nyhet til... vi har oxo blitt enige om å bli Prøvere. I 2 år har vi hatt ubeskyttet sex og enda ikke skjedd noe... til nå har vi tatt det som det kommer.. og begge begynner å bli litt bekymret at vi ikke kan få, så vi skal ta fertilitets-test begge to, og i mellom tiden bare humper vi på, og kanskje det blir noen barn på oss... Begge to er veldig enige om at skulle det skje, så må vi begge forandre oss veldig.... og vi er klare for det...

Elskede snakker mye om både bryllup og barn om dagen, og mye tyder på at han virkelig vil, og at han er veldig klar for å bli voksen.. og det er deilig!

Ellers er det ikke så mye som skjer... bortsett fra at DET SNØØØR!!! trodde vi var ferdig med det jeg nå... tok jo halve veandaen på lørdag, men det betydde ikke at jeg lagde mere plass til snøen heller da! møkka vinter.. Det holder igrunn med snø nå.. jeg har fått nok... og på toppen av det hele. så er det meldt snø hele uka! passer meg ikke veldig bra for å si det sånn...

Nå er det ikke så mye mer å skrive om i denne omgang så jeg kommer nok tilbake her jeg sitter alene....

___AngelFairy___

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg over på side 1 jeg, i håp om at noen ser meg der ute!

Endret av Angelfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... har hatt en rimelig slitsom dag idag...

startet igår rett før Elskede skulle på jobb kl 1900 igår.... det begynte å lekke fra taket på kjøkkenet...!! flott tenkte jeg... i nabo leil - vegg i vegg har det oxo vært lekasje tidligere... på soverommet... da jeg bodde der...

så rett over komfyren drypte det skikkelig... jeg hadde heldigvis besøk av to kompisser som hjalp meg å måke taket... men fikk ikke tatt isen på taket, for det var jo begynt å fryse på igjen... men fikk måkt snøen i allefall...

når jeg kom hjem fra disse to etter å ha vært der i et par timer, hadde det begynt å lekke i taket på stua, så nå har jeg 8 kjeler på stue-gulvet pluss 2 på kjøkkenet... Dette er skikkelig flott..

inatt kom elskede hjem så jeg fikk ikke tatt isen på taket, for han skulle sove helt ut, for så å dra på jobb igjen kl 1900, så jeg gikk opp på taket og fikk tatt all isen... det var skikkelig tykk is... helt sykt! så nå håper jeg at innen helga skal det bli bra... ryggen min er blitt enda verre, og jeg sliter med å komme meg opp av senga, snu meg i senga, og i det hele tatt gå.. gjør så sinnsykt vondt, så jeg må nok nesten leie meg en massør tenker jeg...

Ellers har jeg ringt på jobber idag, men ingen respons... bare "send gjerne søknad" og nei, nei, nei, nei, nei..... har vel ringt på opptil 70 jobber idag, innenfor alle bransjer.. vel... matvarebutikker, renhold og klesbutikker...

lei av å ringe for å si det sånn...

I morgen skal jeg til drammen på aetat, for å få bekreftelse på at jeg er registrert hos dem... så skal vi handle inn masse mat... blir godt å få fylt opp kjøleskapet...

nei, nå skal jeg knuge meg opp fra stoler, og sette meg godt ( så godt jeg kan i allefall) opp i sofaen... slappe av, og ikke tanke....

___Angelfairy___

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...