Gå til innhold

AngelFairy`s lille frustrerte verden

Angelfairy

Anbefalte innlegg

fordi han mener jeg er aldri hjemme sammen med han så mye som jeg burde ha vært... og det kan jeg være enig i, og han mener at jeg er avhengig av å være nede i dumpa. derfor vil han flytte (sammen med meg) så vi kan få litt mere tid sammen...

det som er problemet er at dumpa er som en magnet..... det er liksom DER det skjer... det skjer jo ikke noe hos oss, annet enn at nabon kræsjer i trappa mi, og sin egen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er dumpa? Kan ikke han og være der da? :klø:

Det må jo gå an å fikse problemer uten å måtte flytte. Har dere det ikke bra sammen så blir jo ikke alt bra bare dere flytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei AngelFairy, her er det lenge siden jeg har vært og her skjer det ting ser jeg...

Jeg reagerte på én ting som du sier i den meldingsloggen du har postet: At du vil kjenne at du er forelsket.

Det er en følelse som faktisk går over - det er ikke vanlig at den varer mer enn et par-tre år. Det er ren kjemi det skjønner du...

Bare sånn til info.

Ellers ser jeg at dere antakelig ikke er på "samme side i boka" hele veien,og ikke er så flinke til å prate sammen.

Det å sitte og kjefte på hverandre og gi hverandre skylda for hva som er galt er heller ingen måte å kommunisere på. Blir man angrepet, så går man i forsvar. Og det kommer det som regel ikke noe godt ut av, man blir bare tverr og lite samarbeidsvillig.

At du ikke er over eksen din er heller ikke noe godt utgangspunkt for et godt samliv sammen med S.

Tror du skal ta en tid i tenkeboksen helt for deg selv jeg, AngelFairy, uten innblanding fra verken ekser eller S'er.... Finne ut hva du egentligvil ha ut av livet og fremtiden din... være helt ærlig mot deg selv.

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble forresten spådd i kort her om dagen av besteveninna mi...

jeg ble veldig overrasket. ikke fordi jeg ikke visste det, men fordi det stemte så sinsykt bra...

om meg og gubben: "kort sagt dere har vokst fra hverandre, og det er på tide at du tar kontroll over deg selv igjen. du har hatt en tendens til å la han ta litt kontroll/påvirke dine valg, men nå er det på tide å gi slipp og jeg får beskjed om at du nå skal stå på ditt og være ærlig med deg selv og selvsikker/stole på deg selv og ta nye valg alene for å oppnå det du vil"

om meg alene om å bli alene uten gubben: du har styrke nok!! du kommer til å finne igjen mye av styrken og motet som er typisk deg, men som mye har liggi i dvale mens du har vært med gubben, fordi han har holdt deg litt tilbake pga diverse greier du kommer fort til å innse at dette er en positiv forandring, selvom det kommer til å være både vanskelig og uvant den første perioden å være alene igjen

Ang meg og xen: bare la det som skjer, skje. det er tydeligvis veldig positivt for deg, alt dette her får kjempekort på alt som har med deg å gjøre og deg og stian det som har vært, har vært, det kommer noe "nytt" nå (om du skjønner). og her er det snakk om balanse, et komplett bilde, at dere to kan utfylle hverandre og hente fram hverandres beste sider.

alt viser til styrke, positive forandringer, å finne balanse for deg selv og for dere (kan det virke som). det er store positive forandringer i vente.

Endret av Angelfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke av de som tror på sånne greier, men det der hørtes jo egentlig ganske fornuftig ut.

Og jeg vil ha svar på gåtene!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg fikset signatur også.. det var vel på tide vel...

har fikset meg en hjemmeside. er ikke så mye på den enda, men slapp av, det kommer, det kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå har jeg akk knuga meg til å se en hel episode av Gay Army... uff, jeg blir rar jeg. de er jo mer dame enn det jeg noen gang kommer til å bli... det er skikkelig ille.. jeg har en homse til en biologisk far, så jeg trodde liksom ikke at jeg kom til å mene noe ille noen homofile, men.. etter å ha blitt kjent med bio faren min har ting liksom blitt snudd litt på hodet og jeg har en tendens til å ta alle under en kam... ikke alle såklart.. jeg kjenner et par i drammen, som er gift, og er verden herligste par.. de er så skjønne, og de er ikke så fjollete som de fleste homofile...

bio faren min er heller ikke fjollete, men.. jeg har lært å bli kjent med han, og det er mye med han som jeg ikke godtar å leve med, derfor velger jeg å ha det bedre uten han....

sånn er det med den saken...

var egentlig ikke så mye å fortelle, men jeg måtte jo skrive noe for å komme høyere på lista da.. hehe

Ha en fin kveld ellers ladies :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ går jeg seriøst å legger meg langt ned i dypet!!!

fikk tlf fra S om at jeg måtte til banken å ta ut penger til han.. det er vel greit tenkte jeg.. da kan han dra til drammen å drite seg ut der med alkohol og det han måtte finne på...

greit, jeg skal prøve på det..

mamma kunne ikke, ville ikke spørre noen av naboene heller, så klokka halv ett måtte jg opp å passe gutten..

så ringte S igjen og lurte på om jeg hadde fått tatt ut penger, og jeg sa nei, og da kalte han meg f*t*e så jeg la på røret.....

han ringte opp igjen, og sa at O kan kjøre meg inn,

hva med gutten sa jeg, ja, han kunne jo passe på gutten.

ja, tenkte jeg, han er jo flink med barn, så det går jo greit...

Da han kom, så jeg med en gang at han var full.. da hadde han drukket en flaske ABSINT!!!! så flott..

han skal f*** ikke passe noen barn nei.. så jeg tok med gutten inn til sentrum...

kom hjem og da sovna han med en gang. hehe...

S kom å var full, og ble drit forbanna... klokka var ikke 15 engang :sur:

Så jeg sa til steven at han burde slutte og at det var der for ting var blitt som de var blitt.. så sa han med tårer i øynene at han hadde et problem, så jeg sa at " da får du se til hel**** å få deg hjelp, for du ødelegger livet ditt, og andre med den drikkinga" og han var enig, men han turte ikke... han er så redd for å bli kjent igjen av evt folk som er på AA i drammen,... han kjenner jo halve drammen...

men da vil han jo få hjelp i det minste... og der holder jeg på mitt, uansett om vi er sammen eller ikke.. jeg vil han jo ikke noe vondt heller...

hmm.. nei, skriver mere senere... skal bli full nå.. hehe. kommer tilbake om litt

er ikke så lenge til jeg kommer å oppdaterer mere.. hehe... time kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg vært å shoppa litt jeg da... er ikke så sinnet lenger nå.. hehe

har kjøpt meg en veske, toalettmappe på nille, te-skjorte, shorts, hårfarge, handlet litt mat til meg selv alene :sjenert: , marsmellows ( som skal brennes), sol-olje (faktor2) NÅ SKAL JEG BLI BRUUUUUN!!!!! :eeeh:

oxo møtte jeg en veldig god venn av meg uttafor senteret istad.. koselig å se hva igjen.. sist jeg så han syklet han hjem i fylla.. hehe.. morro... men det gikk bra da...

han skulle ikke noe spes i dag.. bare slappe av med masse film.. ikke drikke engang.. ble nesten litt skuffet når han sa det.. hehe...

men, men...

jo kjøpte meg cd idag... "music Inspired By Da Vinci"... den er kjempe fin, og anbefaler den til alle som er inne på kikker på siden min... ikke det at det er så mange, men.. sånn er nå det....

ha en fin kveld der ute jenter....

mange :klem::klem: fra Lille Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære vene, for et rot.. (først og fremst, jeg er full nå, så det kommer sikkert til å bli litt skrive feil på veien her.. men det får jeg rette opp i morra..)

da jeg kom ned til mamma for å grille idag, var alt stille og rolig, og ventet fred og ingen fare.

så ringte S til meg, og snakket masse surr, så jeg ble sur på han.. møkk forbanna, for jeg visste at han ikke hadde penger igjen.. heldigvis satt et vennepar av oss sammen med han, så han kunne i allefall komme seg hjem, eller bli med dem hjem.... tror du det skjedde?? NOT!

etter mye frem og tilbake med tlf samtaler ble han så sur at han kasta tlf sin i veggen så den lå i 40 deler.. så dette venneparet reiste hjem, og videre hit til oss.

så ringte S igjen, og sa han kom hjem, at han var på vei til taxien, og da skulle vi prate sammen... ikke f... sa jeg, jeg skal ikke prate med han når han er så full, og det vet han veldig godt...

så til slutt hadde han ikke mere batt på sin mobil, så han måtte ty til sjåføren sin mobil, og snakket om at jeg skulle møte han på bussholdeplassen for å betale taxien for han for disse folka han hadde vært med idag, hadde lurt han og tatt pengene hans, så han hadde ikke penger...

så jeg sa jeg skulle komme å møte han, men jeg skulle ikke komme alene...

da taxien kom til bussholdeplassen var jeg ikke der, for jeg fikk ikke lov av folka som jeg satt med... at jeg ikke måtte finne på å bruke 700 kr på taxi regning for han.. ikke det at jeg har 700 kr i lomma nå.. men deter nå så...

den samtalen jeg hadde med han dra drammen og hit.. ca 30 min, bestod av gråting fra både han og meg, om hvor mye han fortsatt var forelsket i meg, og elsket meg osv... jeg vet han var full og sier mye rat i fylla. han sa oxo at om jeg ikke tok han tilbake skulle han gå å henge seg, og det sa han flere ganger, og grein enda mere... jeg prøvde å roe han ned, men det gikk ikke for jeg begynte jo å tute som en stukken gris.......

tilslutt kom taxien ned til oss, og 4 stk mannfolk gikk ut, for å se hvordan ting stod til.. han bare stod å grein, og jeg må innrømme at jeg har skikkelig dårlig samvittighet.. men jeg vet jeg ikke skal ha det, for han har vært en skikkelig dritt...

sjåføren fikk ikke penger av noen av oss, så sjåføren måtte politi anmelde det, og sende regning til S.. ikke det at han noen gang kommer til å betale den, men.. det er nå så....

ikke mitt problem.. egentlig...

så kjørte sjåføren igjen, og O ble sittende med S igjen i bilen til O... etter mye om og men,kom O tilbake, og da hadde igjen S sagt han skulle henge seg, at han var kjempe glad i meg, og ikke kunne leve uten meg. bla bla bla.. håper virkelig dette kun er fylleprat... hvis ikke ligger jeg tynt ann.....

til slutt sovnet steven.. det var vel i 23 tida... om ikke før, og der sover han enda...

L og O som egentlig skulle sove hos meg inatt, er over hos nabon å sover der, mens jeg som ikke tørr å gå hjem i frykt for at noe skal skje når han kommer sover nede hos mamma. igjen.. som jeg har gjort hele uka.. fra mandag av...

jeg vet jeg skal holde meg unna han.. det vet jeg veldig godt, og jeg kommer ikke til å bli sammen med han igjen.. no way om jeg skal slite så mye som jeg har gjort en gang til.... det nekter jeg...

så nå sitter jeg her da.. i stua til mamma, og jeg vet jeg skal sove på sofaen, og 10 meter fra S som fortsatt sover i bilen til O.. uten å vite når han våkener.. om han er full eller fyllesyk når han våkner... aner ikke.. om det blir et helvete når han finner ut at jeg ikke er hjemme å venter på han, om han kommer ned hit å lager helvete. når det er 5 små barn her,,,, hmmm .arg... er så frustrert og redd, og sinna, og alt på en gang... full er jeg oxo.. hihi

så nå skal jeg prøve å sove så godt jeg kan... merk deg PRØVE!!!! hehe.. jeg vet i allefall at jeg ikke skal lese meg til søvne nå.. er skikkelig sliten så jeg tror ikke det er så vanskelig å sove nå.. hehe... håper jeg...

håper dagen i morra blir noe bedre... at det går ann å prate med steven uten at det skal bli et helvete.. at det går ann å gjøre det på en normal måte.. jeg må jo prate med han... jeg må få ut litt frustrasjon.. og ikke minst at JEG må si det jeg vil uten å få kjeft tilbake, for da kan samvittigheten min bli noe bedre enn den er...

wish me luck... ring purken om det skulle skje noe...

mange klemmer fra lille fulle meg!!! tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps. jeg glemte å brenne marsmellows idag.. det kom jeg på nå-.... men nå er det for sent.. alle har jo gått å lagt seg jo... hmmm :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, dette har vært en slitsom helg.... helt klart...

etter å ha våkna med en helvetes huepine på sofaen på søndag, hadde S gått hjem for å legge seg der... det ble ikke noe bråk, da han skjønte at jeg ikke var hjemme.. heldigvis...

da han så meg gå opp til nabon, tankte jeg, at nå må jeg jo bare gå opp prate med han... det ville blitt for teit å ikke snakke med han....

da jeg kom og vi begynte å snakke, knelte jeg helt på badet, og han kom forå trøste meg, og begynte å grine litt selv også.. det er første gang jeg har sett han grine "for meg"..... det var litt godt å se egentlig...

vi satt å snakket i 2-3 timer, og gråt tilsammen 2 timer kanskje...

jeg sa hele tiden at jeg ikke orket mere, at jeg var sliten...

mens han sa at han ikke kunne leve uten meg... han hadde bare meg... familien ville ikke blande seg, og vennene han sstøttet ikke oss to som par.... så det var bare meg igjen...

så vi ble liksom aldri enige...

etter mye om og men, mye trøsting, og litt klemming og masse holde rundt hverandre, gikk han å la seg i senga litt, mens jeg gikk hjem til mamma en tur..

senere kom L og O en tur, og de ble med opp til S og meg, så jeg kunne få henta litt ting, og sagt ordentlig i fra til han...

det gikk veldig greit, ikke noe krangling som det alltid har vært osv.. det gikk overraskende bra.. men han ble litt irritert over at L og O ble med, og det skjønner jeg...

han trua jo med å henge seg om jeg dro fra han, men... og at jeg skulle si ifra til mora hans...

2 minutter etter jeg kom ned til mamma igjen, fikk jeg sms fra mora til S hvor hun lurte på hvor han var, så jeg ringte henne, og så hvordan situasjonen var, så hun kom for å hente han... og godt var det... da slapp han i allefall å sitte alene, og han fikk pratet litt med mora si og stefaren sin... så drar han til L og O senere idag, for han må jo på jobb imorra.... synd om han skal miste jobben pga dette...

han innrømte oxo at han har et alkohol problem, og det var vel på tide.. så han skal begynne hos AA og håper han drar på møtene og fullfører det.. samt å ikke begynne med noe tull igjen.....

selv om vi ikke er sammen lenger, nekter jeg å se at han ødelegger seg...

jeg er jo fortsatt veldig glad i han, og det går nok ikke over på en stund.. selv m han har vært en idiot av en anne verden, men...

vi er i allefall blitt enige om å være venner, og at jeg kommer til å støtte han så lenge han går på AA og etter han er ferdig...

men, men.. faren han skulle iallefall lete etter en leil til han da.. og det er bra, så han får sitt eget... og ikke er nødt for å være avhenging av andre hele tida... er vel på tide at han også blir voksen tenker jeg.. hehe..

han må kunne klare seg på egen hånd..

det må jo jeg også, og jeg vet det blir vanskelig i første omgang, men man blir jo vandt til det også som alt annet....

well, da har jeg klart dette... nå er det bare å få singellivet til å fungere... DET er lenge siden jeg har vært singel... kanskje jeg trenger hjelp til det... hmm, tenker...... kanskje, kanskje ikke....

vi får se hva som skjer....

mange klemmer fra AngelFairy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Du, jeg stusser litt på at han fyren ber DEG om å ta ut penger til han. Han jobber, gjør han ikke det da? Og at DU skal betale drosje for ham fra Drammen og ut til dere?

Ellers er det ikke skummelt å være singel altså - egentlig er det ganske deilig. Du har full frihet til å gjøre akkurat hva du vil, når du vil, uten å måtte forsvare verken det ene eller det andre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå går det jo nesten strålende..

S har vært på div visninger på leil i drammen idag, og han fikk den siste han kikket på.. 70 kvm, flislagt gang, nytt bad, mega kjøkken, og 1 soverom, og stor stue.. 5500 pr mnd...

det bør han klare.. nå er jeg faktisk litt stolt av han... hehe...

så vi har snakket litt på sms idag, og det var jo koselig.. er jo ikke vits å være uvenner mener jeg... jeg er jo veldig glad i han uansett...

og vi er blitt enige om å holde kontakten... er jo ingen som kan stoppe i oss det.. og jeg kommer ikke til å ta han tilbake... med mindre noen spionerer på han i et år for å se om han er snill gutt og har blitt voksen, men sjansen er ikke stor for å si det sånn... hehe...

så jeg skal kanskje til han neste helg en tur, så senere på kvelden tar jeg turen opp til venninna mi i drammen og sover der fra fredag til søndag eller no.. eller så drar jeg hjem etter å ha vært hos S.. men det blir koselig å se hvordan har får det da... så jeg skal også ta med noen klær og sånn...

bestemora hans savner meg å-- hehe.. men familien hans kommer jeg alltid til å ha kontakt med.. de er jo så snille mot meg.. de er de eneste som har tatt meg inn i varmen av de jeg har vært sammen med, og jeg har blitt veldig glad i den familien. selv om den ikke er heeelt normal da., men det er heller ikke min, så det spiller ingen rolle.. hehe...

men, men.. nå skal jeg ta en snokerunde hos mine faste på kg, så er det natta...

ha en fin kveld der ute...

mange :klem: fra AngelFairy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

God helg Snuppa - ikke fall tilbake fordi om det blir koselig å besøke ham nå da...

Det gjorde en venninne av meg.. ja henne har du jo hilst på da vi var på kurs... og nå er hun like irritert og forbanne på ham igjen, og det sitter litt lenger inne og hive ham ut ennå en gang, for det blir jo et ekstra nederlag ikke sant?

Pass på deg selv nå Angel_ :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jah, i helga har jeg vært flink.. hehe...

på fredag ble jeg jo full da.. tihi... hos bestissene mine, og det var kjempe koselig.. sov over, og kom til mamma i 13:30 tida ca, så dro vi rett til sentrum for å se på ola-bil løp- det var jo gøy da...

når det var ferdig, dro vi hjem, og jeg dro rett hjem til meg selv...

S var i leil da, for vi ble enige om at han skulle komme til meg, og ikke til han, for han fikk ikke flyttet inn på fredagen likevel, men da idag.. ( i sol-steika)... hehe..

så han ble over til idag, og det gikk veldig greit. bedre enn forventet... ikke kranglet vi, men vi fikk sagt mye, og hadde det veldig koselig, så jeg er i allefall overbevist på at vi har det mye bedre som venner enn som kjærester... HA!

men......... vi klarte jo ikke å holde oss da, så vi endte opp med en fin avslutnings runde i senga da...

er det noe som har vært bra i forholdet vårt så er det jo sexen..... og det er vel det.. hehe...

men, det gikk i allefall greit. jeg skal til han, men litt ting til leil på torsdag eller fredag, så skal jeg prøveå komme meg til ei venninne på fredag, mens S er på jobb, så drar jeg tilbake til leil, og når han kommer, skal vi ut i drammen å kikke litt... hvor lenge jeg blir vet jeg ikke, men det blir ikke i flere uker for å si det sånn, det orker jeg ikke....

jeg får se hvor lenge jeg orker, og i det hele tatt vil.....

jeg gidder jo ikke bli uvenn med han selv om det er slutt, og vi har det egentlig veldig bra hver for oss.... så da er jo det oppklart, og NEI, jeg kommer IKKE til å ta han tilbake..

håper folk har hatt en fin helg..

ha en fin dag/kveld videre folkens....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, nå er jeg sliten og trøtt...

stod opp ca åtte idag.. jobber tidlig i fire dager, så er det endelig ferie på meg også... 5 hele uker.. skal bli så deilig.!!!!

så i "ferien" min skal jeg trene masse, sole meg masse, svømme masse i bassenget til mamma, finne meg jobb, finne en løsning på å få opp pianoet til mamma hjem til meg.. har fått 2 stk til å hjelpe meg, men trenger jo da 2 til, pluss noen bære stropper, og en henger..(wish me luck) så skal jeg male pianoet hvitt, med røde firkanter, trekke om piano-krakken i rødt fløyel, og få tak i noen stoler jeg kan ha i hjørne av lille-stuen. så blir det så bra så! gleder meg til å få det opp, også blir det jo litt rart for mamma da, for hun har hatt pianoet i over 20 år.. hehe... så det blir nok litt rart og tomt, men hun har jo ikke spilt på det på nesten 1 år, så jeg tror nok ikke hun vil savne det så altfor mye... håper jeg.....

og sjansen for at hun kommer opp til MEG for å spille, DEN er liten den! :ler:

men, men.. kanskje jeg skal farge håret idag, om jeg får noe hjelp da.... lysne litt på det lille jeg har på toppen....

ellers, skal jeg sikkert bade litt idag.. så skal jeg slenge broren min opp til meg for å klippe litt gress... han har fått 100 kr av meg til å ta gresset, så da syns jeg at han kan gjøre seg ferdig der oppe.. er jo ikke mye å ta, så det er heller ikke synd på han.. hehe....

ha en fin sommer dag der ute... (det blir forresten varmere og varmere vær framover..... til fredag----31grader..hmmmmm warm!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag er jeg skikkelig stolt av meg selv....

har ryddet plass til pianoet som jeg skal ha... det vil si: ryddet vekk bak baren, og tatt den vekk, er fortsatt på stua da, men.. får ikke plass til den ute, fordi jeg har et halvt kjøkken på verandaen.. hehe.. så har jeg hengt opp nye gardiner (de er gamle da, har hatt de lenge, men hang de opp først nå..) fått vekk de mørke og kjedelige og heller hang opp de tynne lilla gardinene.. mørke lille og lyse lilla.. kjemoe fint ble det... både i stya der pianoet skal stå, og i "tv-stua"....

så har jeg støvsugd, vasket opp, og alt dette på ca 2 timer.... så fikk jeg litt besøk av mamma en tur for jeg måtte ha noen kroker... så satt vi ute litt, og mens vi satt ute, ringte bestekompissen min, som hadde tenkt å ta seg en tur, så han kom vel i 21 tiden....

skulle egentlig ta pianoet idag, men han ene som skulle hjelpe til å bære, måtte jobbe overtid... så det ble ikke noe idag, men jeg fikk i allefall gjort litt hjemme...

til slutt endte bestissen min og jeg å se på fotballkamp.... tyskland - Italia...

det var 0-0 i begge omgangene, og i første ekstra omgang, men da når det var 1 min igjen av andre ekstra omgang, skårte italia, :sur: og så et til etter bare noen få sekunder... TIL ITALIA!!!! :sur:

det var skikkelig surt.... hadde skikkelig håpet på at Tyskland kunne stå på hjemmebane i finalen....

jaja, finalen skal sees uansett... er visst portugal - frankrike neste kamp.. er ikke sikker på når, men DEN skal sees... kan bli veldig spennende.. håper på frankrike denne gangen da i allefall...

italia - frankrike til finalen.. det kan bli morro....

ellers ikke noe nytt.. jo, sitter med en is i handa da.. kveldsmat... tihi....

så da runder jeg av og koser meg med isen min! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, idag har jeg bada masse.. sammen med en kompis av meg.. han er så tøff... hehe... kaller han for tøffe-petter.. han er morsom... hehe... så vi har badet masse, også møtte vi på tromissen i TømmerMenn.... han er jo så snill.. selv om han ser litt skummel ut.. hehe... men han er tøff.... og veldig snill og morsom. så vi hadde det veldig koselig på stranda....

så når vi dro reiste vi inn til sentrum og kjøpte noe mat og litt is... så reiste vi hjem til Petter, og så på fotball kampen...

Petter sovnet da.. kampen var visst kjedelig sa han.. han liker ikke fotball heller da, så da er det ikke så rart...

Frankrike vant 1-0 mot Portugal, så da er det Frankrike - Italia i finalen på søndag.. det blir bra.!!!

Petter kjørte meg hjem klokka 23:30 og ble enige om at vi skulle ta en strand runde i morgen også.. det blir bra... gleder meg til det...

men da skal vi bade på krok da.. det blir enda bedre..er finere å bade der....

men.. NÅ skal jeg legge meg med boka mi... har 2 kap. igjen... og det er så spennende... hehe... DEN AVDØDE PAVEN HAR JO BARN JO FOR f*** OG DET ER KAMMERHERREN.. SOM IKKE VET AT HAN ER FAREN... morsomt.. hehe...

forresten satt jeg og tromissen i tømmermenn og diskuterte engeler og demoner... boka altså... han også har lest den, men han brukte 12 timer eller no på den.. jeg har brukt nesten 1 mnd.. :ler:

også snakket vi litt om Ambigram.. hehe.. han hadde visst prøvd å tegne navnet sitt som ambigram, men han fikk det ikke til.. men nesten da i allefall....

men NÅ,... går jeg å legger meg..

ha en fin natt, så kommer jeg tilbake en liten tur i morra etter å ha badet.....

i morra våkner jeg sikkert til en v¨åt hodepute... har så mye vann i hodet nå.. det skvulper når jeg går.. hehe.. er sikker på at jeg hører havet inne i hodet mitt.. hehe... men men...

ha en fin natt....

løv ju gajs

Endret av Angelfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...