Gjest Skya Skrevet 8. juni 2006 #81 Del Skrevet 8. juni 2006 Tenkte bare at jeg skulle fortelle at jeg besto siste eksamen!! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #82 Del Skrevet 9. juni 2006 oi så bra Skya.. kjempe bra! jo jeg fikk de bøkene, uten videre.. har ikke vært inne på nettsida dems engang.. det er helt sprøtt.. men jeg sier jo ikke nei tatt til de bøkene da... Gleder meg til å begynne på de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 11. juni 2006 #83 Del Skrevet 11. juni 2006 Sitter du her du da? Helt nede på side 2, det må vi gjøre noe med. :kasteover: Jeg og vil ha bøker... Får gjøre et innhogg i biblioteket hjemme hos faren min i stedet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #84 Del Skrevet 12. juni 2006 joda, etter at du sa at Engel og demoner var bra, kunne jeg ikke la være..jeg slengte boka jeg lånte av mamma inn i skapet hos mamma igjen, og begyne å lese Engel & Demoner... HALLO!!! den er jo helt RÅÅÅ!!! drit spennende.. har iriktig nok ikke kommet så langt. skal begynne på kap 24 nå.. Illuminati.. hmm, lurer på hva de skulle inne på labratorriet til DR.Vetra, siden det var blod under den øye greia utenfor laben... før jeg begynte på den, tenkte jeg "den kan da ikke være såååå spennende", men første kvelden jeg leste, hadde jeg problemer med å legge den fra meg.. "bare et kapittel til", leste det, okey da.. 2 kap. til så er det stopp.. men, nei da.. leste videre, og da jeg ikke klarte å holde øynene oppe lenger, måtte jeg legge den fra meg... så jeg har lest 24 kap. bare nå i helgen.. Vi har hatt kjempe fint vær her, og elskede og jeg har vært nede på stranda hele tida, og solt oss. jeg har t.o.m bada 2 ganger i helga.. var litt kaldt, men det var deilig. første dagen lå jeg på magen og fikk solt meg på ryggen.. Hadde på meg bikini overdel og truse... det synes nå for å si det sånn. er knall rød på hele baksiden nå, og det svir og gjør vondt... (hadde jeg lest boka samtidig hadde jeg nok fått 2 grads forbrenning) så dagen etter (igår) solte jeg meg forran, så nå ser jeg ut som en stekt hummer.... er knall rød over alt.. bortsett fra i anskiktet.. det er vel det eneste. Jeg har til og med fått farge på leggene, og magen.. og det er ikke hver dag. Da jeg vr i tyrkia, fikk jeg bare litt på ryggen og i ansiktet, som gikk over etter et par dager, og da solte jeg meg i en uke... mens nå i helgen må jeg inrømme at sola er sterkere her nå.. den er ganske så sterk, og varm, nesten så varm at jeg ikke orker å sitte i sola.. nå skal jeg ta en liten lese runde på kg, så skal jeg over til den koselige lille tynne boka mi, med så altfor få kapitler... have a great day in the sun ladies... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 12. juni 2006 #85 Del Skrevet 12. juni 2006 Engler og demoner er spennende, og bedre enn davinchy-koden. Filmen til sistnevnte derimot... tja, man får ta det som det er, en dårlig actionfilm. Den hadde kuttet en del vesentlige ting. Hadde jeg ikke lest boka tidligere så hadde det sikkert vært greit nok. (Men etter at du har lest davichykode bør du også lese madonnagåten, en parodi på den første. Den er strålende festlig!). Selv leser jeg (hører lydbok) den digitale festningen, og den er så spennende at jeg ikke har lyst til å stoppe. (Men jeg begynner å bli mektig irritert over den derre fordømte Susan som driver og somler hele veien!!) Ha en fortsatt strålende dag (håper sombrentheten går over!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 13. juni 2006 #86 Del Skrevet 13. juni 2006 Ja, det er en slik bok som man blir hektet av. Fort gjort å bli solbrent, jeg har heldigvis sluppet unna det i år jeg da. Smør med alovera-gel, det gjør susen. Kanskje jeg skal kaste meg over Madonnagåten. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 13. juni 2006 #87 Del Skrevet 13. juni 2006 Madonnagåten er jo ikke like spennende som davinchykoden, men en strålende morsom parodi. Dersom du liker Knut Nærum (han nytt på nytt-mannen), så kommer du til å synes denne boka er morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #88 Del Skrevet 13. juni 2006 hehe, knut Nærum er tøff... En bok til som jeg har litt lyst til å lese, men er litt usikker, er "Ona Fyr" av ingebretsen (han som var sånn fotball trener eller no før) den er basert på div sanne historier.. vi leste den på et aetat kurs i arendal da jeg bodde der faktisk.. vet ikke hvorfor den ble lest på et jobbsøker kurs men.. hehe.. uansett. eneste jeg husker fra denne boka er at NOKIA som er et velkjent firma og har mange produkter startet med å produsere bildekk, gummistøvler OG do-papir.. do-papiret het Caroline, og Logoen til do-papiret var "Ingen suger så bra som Caroline"... helt utrolig... det er masse forskjellige ting å lese om der, om sport, firmaer, samliv osv.. det er ingen rein historie liksom... så oxo et int. med han ingebretsen som har skrevet boka da han var på besøk hos Torsdagsklubben for noen år tilbake, og de tulle litt med hva boka egentlig skulle hete.. at de kanskje skulle lage det som en bok serie.. at da kom det masse rart fra.. hehe.. men bok a skulle uansett begynne med ONA (husker ikke hvorfor) men da de var kommet til bok nr 9, ble det veldig rart.. Ona 9... Så jeg har litt lyst til å lese den oxo.. oxo liker jeg sånne bøker også, men er litt usikker på om jeg skal kjøpe boka eller om jeg skal låne den på biblo... tenker lenge på det jeg, i mellomtida er jeg veldig opptatt av å lese godboka mi E & D.... Have a nice day my friends! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 14. juni 2006 #89 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg har boka i papirutgave, men kom aldri i gang med den. Så kjøpte jeg den som lydbok og koste meg med den i bilen. Det er forfatteren som leser boka, og det er festlig. Snakker om straaaategi-planer (Han har en spesiell uttale på det). Selv er jeg trønder og husker aller best om Rosenborg; "Vi ska' spell kverainer go'!" (vi skal spille hverandre gode, for de som ikke skjønner den utvannende trøndersken min) Det synes jeg er et godt motto. Neste gang jeg skal på jobbintervju skal jeg definitivt bruke den setningen (jeg kan gjøre det ettersom jeg er trønder:)) Er ikke rart om de bruker det på jobbsøkerkurs egentlig. Det er jo snakk om å lykkes for bedrifter og sammen. Det er kvaliteter som arbeidsgivere er på jakt etter. Noen som vil noe. Og som får det til. Ingebrigtsen har vel alltid vært reklamemann, men han er aktiv i en eller annen fotballklubb. Var det stabekk tro? Han har et poeng ang dugnader. Det er utrolig lite penger som kommer inn med kakesalg, vi kan heller gi arbeidstimer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #90 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg tipper snart jeg altså. dette er så ufatlig spennende... hehe, har ikke kommet lenger enn at Kohler ble tatt inn i sykestua mens Miss Vetra og Langdon skal møte noen på DaVinchi flyplassen i Roma.. lenger har jeg ikke kommet, men det blir spennende å se hva som skjer på denne flyflassen og hvem det egentlig er de skal møte... tror nok ikke det er han hassassin heller, og ikke han sjefen hans heller.. men, men, det vil jo tiden vise... e i allefall kjempe spennende. Hadde værtgøy om en kom som film egentlig. den kunne nok gjot en stor suksess den altså..må inrømme det... Uansett, var på Krok å skulle badeigår, da jeg brått ombestemte meg da vi kom dit... fikk jeg plutselig øye på xen min... vi var sammen da jeg var 15 år.. (herregud, det er lenge siden.. 8 år det gitt) an skula bort på meg, vet ikke om han kjente meg igjen, men litt etterpå virket det sånn for da bare smilte han.. uff, han er så ekkel.. noen år etter jeg var sammen med han ble han sammen med besteveninna mi, og hun ble så langt nede pga han. hun fikk ikke lov til noen ting, og han var skikkelig idiot. så det ble omsider slutt mellom dem... så etter de gjorde det slutt og venninna mi flyttet sammen med bestevennen vår ble xen vår sammen med ei venninne av av hennes igjen, og på bursdagen til venninna mi, kom dama til xen vår og grein og var kjempe lei seg, og både bestevennen min og venninna mi fortalte henne om hva slags type han egentlig var, og plutselig stod han på døra... de slapp han inn, og venninna mi ble mørbakna av han.. han ble helt idiot, og hun havnet på sykehuset.. han ble anmeldt og har sonet sin tid.. takke f*** for det... Håper jeg slipper å se han noe mer han dusten. Ble skikkelig satt ut da jeg så han... uff.. ikke bra ikke bra ikke det at jeg savner han noen vis, for laaaangt i fra om jeg gjør.. han er så drittsekk, og jeg har det så bra med S, men jeg ble så sat ut av at jeg så han DER.. der hvor JEG pleier å bade... og det så ut til at han kjente til stedet.. (kanskje han har flyttet hit???) ååh, håper ikke han har flyttet hit. da må jeg finne meg et nytt sted å bade.. jeg orker ikke og tørr ikke å være i nærheten av han.. ikke uten bestevennene mine, som oxo VAR vennene hans.. da har lille jeg full beskyttelse, for de har ikke så mye til overs for han heller... Får besøk snart avbestevennen min.. blir herlig. har ikke sett han på en sund, og han MÅ smøre meg på ryggen, for nå begynner den solbrente ryggen min å flasse veldig!! :icon_surprised: men, men,. sånn er det.. nå skal jeg rydde litt før han kommer, så snx vi snart igjen.. når det begynner å bli spennende i boka igjen..hehe have a great sunfull day ladies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 14. juni 2006 #91 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg har sansen for Knut Nærum jeg, så må nok lese den boka. Har allerede lest bøker av Anne Kath. Hærland og Jon Almås så, likte Almås si best. Husker ikke hva den heter, men den inneholder masse forskjellig fakta om nyttige og (mest) unnyttige ting som er morsomt å vite, en vittig bok. Satser på at det at ex'en din var der var et engangstilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #92 Del Skrevet 14. juni 2006 nåh.. glemte det at Kohler sa de skulle til vatikanstaten.. hehe.. så nå er de der, akkuratt kommet inn til Kammerherren for å forklare situasjonen.. nå er det kjempe spennede. de har litt over 5 timer til å finne antimaterien som de ikke har PEILING på hvor er, og får de ikke funnet den er det synd på Vatikanstaten for å si det sånn.. det er kjempe spennende.. Snakket med H bestekompissen min om "møte" med xen.. han bare sistet på huet. så vi skal ta en inspiseringstur til Krok i morra, for å se om han er der.. gruer meg litt, men gleder meg oxo litt for da kan vi kødde litt med han.. hehe... men jeg har jo H på min side, så da går jo alt bare fint! nå er det LOST, og nyheter OG Lost igjen.. sessongavslutning i dag.. nå er det så spennende. bare jeg ikke blander Lost og E & D.. hehe.. casten i Lost befinner seg på Pavens kontor med KammerHerren.. syns jeg ser det... da hadde det i allefall IKKE vært synd på dem... hehe... jaja.. LOST_ here I come!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 14. juni 2006 #93 Del Skrevet 14. juni 2006 Får håpe du ikke finner ham da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #94 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Jeg kom aldri så langt som Krok.... jeg ble hjemme jeg. måtte jo lese.... have a nice day! til alle Endret 16. juni 2006 av Angelfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 19. juni 2006 #95 Del Skrevet 19. juni 2006 Og det er sikkert grunnen til at du er havnet langt nede på side 2 og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #96 Del Skrevet 19. juni 2006 Det er nok kanskje ikke den grunnen.. det har ikke blitt noe lesing i helga.. har vært litt opp og ned og litt forvirring og frustrasjoner... Gubben og jeg prata litt på fredag, og vi (trodde jeg) ble enige om å gjøre det slutt, og han flytte til Drammen, mens jeg beholder leil. Så på lørdag var alt greit, (riktig nok noen øl innabors) og da var alt bare fryd og gammen.... det som skjedde på fredag var at vi ikke krangla, og det pleier vi å gjøre når det temaet kommer opp.. forholdet mellom oss, hva som skjer... da blir det alltid krangel, men det gjorde ikke det denne gangen, så det fikk meg til å tenke. på lørdag var vi nede på stranda og grille med en god venn av meg, og alt var bare bra. når sola gikk ned tusla vi opp til mamma for å sitte der resten av kvelden, og bade litt i bassenget.. det gjorde vi, gubben ble litt fullere enn han klarte å kontrollere, så han gikk tidlig hjem å la seg, men kompissen og jeg ble sittende... Så litt senere kom xen min ( som jeg aldri helt har klart å komme over ) tuslene nedover gata, så jeg ropte han ned, og han kom innom... vi ble sittende å prate og hadde det kjempe koselig.. I 0100 tida syklet kompissen hjem igjen ( i fylla ) så det var bare mamma, stefaren min, xen min og jeg som ble igjen... så gikk mamma å la seg, samt stefaren min.. så tilslutt satt xen og jeg igjen, og vi ble enige om å gå oss en tur for å prate litt.. så vi gikk opp i barnehagen og satt der litt.. pratet veldig godt sammen om hva som skjedde mellom meg og gubben, hva jeg tenkte, følte osv.. har aldri pratet så mye følelser med noen på engang som jeg gjorde da, og fikk meg til å innse at jeg faktisk aldri har pratet følelser med gubben noen gang.. ever.. xen og jeg endte opp med å bli litt enige om å ta meg en tur til han en helg så vi fikk vært alene, noe som jeg ser veldig fram til, og til slutt begynte vi å rote litt da... ikke helt lov med tanke på gubben, men det ble ikke noe mer enn roting, så teknisk sett har jeg ikke vært utro.. og ikke med de følelsene jeg sitter igjen med nå ovenfor gubben... Xen fikk oxo greie på hva jeg følte for han, og det er jeg veldig glad for.. at jeg fikk sagt hva jeg mente om ting, og hvor jeg ville hen i verden... idag kom jeg hjem fra "jobb" og fikk ikke snakket så mye med gubben, men fikk sagt nok til at han skjønte hvor JEG ville hen..og takke f*** for det, for nå orker jeg ikke mer.. jeg fikk sagt at jeg ville ta en pause, for å se hvordan det var å være ute i singellivet igjen, og klare seg på egen hånd, og det var han helt enig i... senere på kvelden ringte han igjen.. gudene vet hvorfor.. men da sa han at jeg fikk beholdet det og det, han skulle ta med det og det, og det han ikke tok med seg fikk jeg bare kaste eller selge... helt greit... så nå er jeg ferdig.. håper jeg... Jeg kan ikke helt se for meg et liv uten han for vi har vært sammen en stund, og blitt veldig vandt med hverandre, men.. jeg skal klare meg... Og det er vel kanskje litt sånn at jeg vil flytte vekk fra leil fordi vi har hatt så mye omgang med leil og jeg vil ikke bli minnet om han på den måten hver gang jeg kommer hjem fra et eller annet... problemet er selve flyttingen, pakking, og for ikke å snakke om å finne seg et sted som er like billig, til så mange kvm... jeg trives veldig godt i leil, men da sammen med gubben, og jeg tror ikke jeg vil trives der alene.... så jeg må nok på en leil runde igjen... vi får se.. nå har jeg jo søkt jobber her, får jeg så må jeg ta, men får jeg ikke kan jeg flytte igjen.. men ikke langt.. det blir innenfor dette fylke, men.. vet ikke helt hvor jeg endet opp hen... vel, nå er det vel veldig natta kjenner jeg.. det har vært en laaaaang dag idag... mange fra AngelFairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #97 Del Skrevet 21. juni 2006 Sendte noen mld meg S igår... han gjør det så jævlig vanskelig for meg... kan dere lese og hjelpe meg? S: Jeg hører at du er helt ferdig med meg, er det fakta så kan du reise til helvete, jeg er ikke ferdi gmed deg vet du. trenger litt tid! L:Jeg trodde du var ferdig med meg jeg. Men det kan vi prate om til helga. er ikke så mye å få gjort nå. Du vet veldig godt hva jeg mener, og vet du ikke kan du spørre folka du er hos om hva vi prata om på msn. Det vi snakket om ligger sikkert på loggen på pcen. S:Ja, at du var ferdig med meg, men nå kjøper jeg leil i by`n og blir det no, så flytter du til meg. Jeg selger ikke da og flytter til Berger L:Vi får se hva som skjer. Jeg har det veldig vanskelig akkurat nå, og jeg vil kjenne følelsen av å være forelsket igjen. Jeg er kjempe glad i deg, og jeg elsker deg, men jeg føler ikke at jeg er forelsket lenger. jeg føler det kun når vi koser, de gangene du viser meg at DU elsker meg. og jeg tror heller ikke at du er forelsket i meg! S:Ja, men dette er vanskelig for meg. L: Er det det? Trodde du sa ganske klart i fra på fredag om deg og dine følelser! (så sitter vi å prater litt på msn, helt til han logger av:) S: Nettet ble brutt, skal ikke pakke, har bare tatt med klær for uka jeg vet du. Gidder ikke å gå rundt naken. L: Du gjør jo nesten det hjemme da. hehe. Men er du sur? eller forbanna, helt vanlig, eller er du faktisk lei deg for en gangs skyld? Er det sånn at du har noen følelser igjen for meg? Er du forelsket i meg lenger? S: Jeg er glad i deg, men jeg sliter med følelser og er litt forvirra, mye mas på tlf min hele dagen. L: Det skjønner jeg. Håper du får litt tid til å tenke litt om oss. Om du bare er glad i meg, gjør vi kort prosess, er det mer du føler må vi sette oss nes å prate lenge. Jeg har funnet ut litt som jeg gjerne vil ha litt svar på, men det tar vi på fredag. Håper du ikke er sur på meg. S: Hva har du funnet ut! Si meg det nå!! skulle likt å visst! L:Jeg har rydda i loggen på pcen til mamma, og fant en logg jeg tydeligvis ikke skulle funnet. S: hehe, er nok ikke min for jeg har ikke snakket med noen på fuckings msn dritten, så si meg hva det er. L: Det er akkurat det du har gjort... med T og den skulle jeg kanskje ikke ha lest for da skjønte jeg at du har jævlig lite til overs for meg. Jeg kan godt skrive den opp hvis du ikke husker hva du har skrevet. S: Vet du hva, faen du snoker din mulvarp! jeg driter i hva jeg har skrevet med hu, har ingen betydning. skal du snoke, så kan du jo bare glemme meg! detta gidder jeg ikke. L: Det var ikke snakk om å snoke, jeg rydda opp og fant den. så enkelt er det. Om du mener det eller ikke, driter jeg i. spiller ingen rolle likevel. er ingen vits å bry seg likevel er det vel? Det virker jo ikke sånn! S:Bryr meg jeg, men da må du også skjerpe deg og maybe vi kan bo sammen, men et annet sted enn nå hverfall! L: Vi prater mere på fredag. Gidder ikke å ta det over sms. Vi må kunne prate sammen face to face. noe som ville vært en fin start på en forandring. Problemet vårt er at vi aldri har kunnet prate sammen, og jeg er klar til å slå meg til ro, men jeg tror ikke du vil?! S: HÆ? prater du om surrehue! tar detta på fredag uten sladreåsen-banden. ingen som har noe med det. bare vi som kan løse det. hvis noen skal blande seg, kan vi bare glemme det! L: Det er ingen som skal blande seg. og du vet sikkert like godt som meg at vi ikke er flinke nok til å prate sammen. S: Ja, rolig eller ikke. skal vi prate eller skal du sitte å gro fast nede der du er nå, der må du skjerpe deg hvis vi skal bli sammen igjen. L: Og hvis vi blir sammen igjen, børe du oxo skjerpe deg, øl hver helg, og de gangene du er i drammen å drikker, blir det aøøtod tull. sist var purken, gangen før der var det det du dreiv med hos R. S: Ja, men da fløtter vi vekk, hvis ikke gidder jeg ikke mer, er lei berger, og vil du prøve igjen og du mener du elsker meg, så flytter du sammen med meg??? L: Hva hjelper det, s. Jeg vil ikke bare elske deg, jeg vil oxo være forelsket. og jeg føler meg forelsket de gangene vi har sex, og de gangene du holder rundt meg! S: ja, og??? det var ikke det jeg spurte om da. svar meg heller på det! L: vi tar det på fredag, gidder ikke å bruke penger på noe jeg kan gjære gratis på fredag. S: Så mye er jeg verdt å ikke et fuckings kont. kort engang. kan jo være farlig å ikke ha kort å sende mld til mora di når du kan prate med hu gratis hver dag! L: det var ikke det jeg snakket om. drit i det. om du ikke kan ha respekt for at jeg snakker med mora mi, kan du ikke være mye forelsket i meg. og det var det jeg lurte på, om du fortsatt er. er du forelsket i meg??? (denne kom samtidig som jeg skrev forrige mld) S: ??? (denne kom mens jeg skrev den under) S: Ja, men du er jo mer der nede enn med meg. vil ha deg for meg selv, og derfor flytte vekk derfra. (ble litt mye forvirring imld her) L: hvorfor i all verden bruker du penger på å sende 3 ??? jeg kan ikke svare deg nå. jeg må vite mer hva du har igjen for meg. om jeg i det hele tatt skal vurdere å flytte til drammen. og jeg har enda ikke fått svar på det jeg lurte på! S: Ja, jeg har føleler for deg, og ja jeg elsker deg, men som jeg sa så er jeg forvirra over hele situasjonen. L: Om du vil ha meg for deg selv, må du kunne klare å vise meg det. ikke bare la meg si at jeg elsker deg, og du bare svare på det jeg sier. Du kan faktisk si det innimellom. og vi kan faktisk sitte ved siden av hverandre i sofaen, og vi må ikke krangle hele tida. det går ann å vise at en elsker en annen - andre steder enn i senga. S: Ja, jeg vet det, men jeg flytter vekk, vil du ha meg så blir du med. være er e ikke (skjønte ikke den jeg da) må ikke være avhengig av alle andre. skal ha et liv vi og. L: Så hvorfor er det bare meg som skal minne deg på at jeg elsker deg, når jeg ikke får noe igjen for det? S: ja, kan vel bli bli bedre da! skal du ha noe i sverige! skal dit. kjøpt ny tlf. den nokian som er på tv med alle de rare fargene i reklamen. L: Jeg har ikke noen penger til å få noe røyk. så det spiller vel ingen rolle, gjør det vel? S: hehe, kan jo hende jeg er snill da vet du og fikser no. skjøper noe mat til fredagen i hvertfall. L: Sikkert. gjør hva du vil. jeg klarer ikke å tenke mer akkurat nå. nå skal jeg legge meg i senga å grine litt. føler at jeg har noen tårer som presser seg på som jeg har holdt inne i over lang tid. S: såså, det går nok bra vet du. L: kanskje. vi får se. om vi begge ønsker å ha tilbake det vi har hatt det siste året- bare krangling, sure miner, etc. jeg blir bare så sinnsykt lei meg. fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. jeg savner at du viser at du bryr deg. viser at jeg er bare din. og jeg vet ikke om jeg noen gang vil få se det igjen. S: Det blir opp til deg det da vet du. it`s your move. L: Det er ikke bar emitt move. det er like mye ditt som mitt. jeg må vite hva du føler og tenker om meg før jeg kan bestemme meg. På en måte hadde jeg bestemt meg for hva jeg ville, men etter alle mld som kom fra deg, er jeg rimelig forvirra nå. det er en del til som må prates om før vi bestemmer oss. resten av samtale gikk over telefon samtale. så nevnte jeg at hva jeg mente og følte og det jeg mente ble han sur for og la på... så jeg sendte han enda en mld : L: Nå gjorde du det igjen. du blir sur fordi jeg sier det jeg mener og hva jeg føler. er det sånn vi liksom skal ha det? S: tenkte vi skulle ta en prat, men du bare kritiserer, du er f*** ikke perfekt selv vet du. kan du ringe meg L: det har jeg da aldri sagt, men vi blir jo så jævlig forbanna hver gang ci åpner kjeften. Du blir sur hver gang jeg sier hva jeg føler og mener. og jeg blir sur når du drar til by`n fordi jeg vet at du ikke er ferdig med det gamle så, hva mener dere? bortsett fra mamma da, for jeg vet hva hun mener.. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 21. juni 2006 #98 Del Skrevet 21. juni 2006 Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, bortsett fra at dere trenger en skikkelig oppgjørsprat til helga, for sånn kan dere ikke ha det. Virker som han er forvirra og ikke helt vet hva han vil, iallefall så får han ikke frem hva han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #99 Del Skrevet 21. juni 2006 jeg prata med han på tlf istad rett etter jeg la inn innleget her sist. hehe.. og da sa han at han ville være sammen med meg, og at han elsker meg... men det er jeg som tviler på hva jeg vil.. jeg vil ikke ha det sånn som vi har hatt det, men jeg vil heller ikke flytte fra berger igjen... ikke nå... kanskje senere, men vi har så og si akk flyttet inn i leil og jeg orker ikke å stå med rompa i været å pakke igjen.. det har jeg gjort 3 ganger i løpet av 2 år, og nå er jeg lei av å flytte.. tror nok kanskje at han oxo er det, men... han vil jo tilbake til drammen... uff, jeg sliter.... egentlig vil jeg oxo flytte om det blir slutt, men da ikke til drammen. da flytter jeg lenger sør i vestfold.... til holmestrand, tønsberg.. eller så blir jeg boende.. familien vil jo at jeg skal bli boende da selvfølgelig, men.. jeg kan ikke forholde meg til dem hele tiden heller... jeg trives veldig godt der jeg bor, men er oxo veldig lei av å bo her... KRISE!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 21. juni 2006 #100 Del Skrevet 21. juni 2006 Tror nok ikke at hvor du skal bo blir den største bekymringen din, det får dere ta siden når dere har blitt enige om hva dere skal gjøre med forholdet deres. Dagboka di steg iallefall på populæritetsskalaen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå