Angelfairy Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #61 Del Skrevet 18. mai 2006 Nærmeste jeg kom 17 mai følelse igår var å sette opp flagget til respekt for naboer, ellers lå vi bare å så på tv, og koste oss og benyttet fridagen så godt vi kunne, uten å dra noen steder, det var så deilig å sløve på en dag som igår.. Så til min store overraskelse så JEG en hel hel fotballkamp.. Arsenal - Barselona.. hehe... barselona vant 2-1 tihi, digga det, for gubben heia på arsenal... hehe. så da den var ferdig gikk vi å la oss.. ble vel rundt 23 tida tenker jeg... løste litt kryssord på senga som vanlig, og sovna til slutt... våkna da elskede skulle på jobb klokka 5 på morran, og tok lang tid før jeg sovna igjen... oxo våkna jeg klokka 10 idag, og hadde absolutt ikke lyst til å stå opp... men, det måtte jeg jo, for jeg skal jo passe barn... jaja.. nå skal jeg mate dette barnet mens jeg ser på oprah, så skal vi prøve å gå ut en tur, med mindre det fortsetter å regne som det gjør nå... have a great day ladies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #62 Del Skrevet 19. mai 2006 hmm, inatt hadde jeg en skikkelig snodig drøm.. eller, kanskje det bare er en ønskedrøm? vet ikke... vet heller ikke om det har noe betydning, men.. våkna opp å følte meg kjempe glad inni meg, og går å tenker på den drømmen enda... Drømte at jeg stod ved et speil, og jeg var gravid.. kjente at ungen rørte på seg, og så at h*n flyttet på seg.. helt sprøtt... og hadde da en merkelig følelse i magen da jeg våknet... sprøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 21. mai 2006 #63 Del Skrevet 21. mai 2006 Kanskje du er sanndrømt? Uansett, håper du har hatt ei fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #64 Del Skrevet 22. mai 2006 AAAUUU!!!! på lørdag spilte vi dødball på leikeplassen, jeg elskede, og mine 5 søsken, og 4 til i gata... holdt på i 4-5 timer, og det merker jeg fortsatt.. er stiv i hele kroppen, og støl over alt, og klarer ikke å bevege beina dit jeg vil de skal... skulle dusje igår, og fikk ikke beinet opp i badekaret.. måtte hjelpe beinet med armen min... det var helt jævlig, og sånn er det i dag oxo... skikkelig vondt.. n år jeg hoster gjør det vondt i magen, og når jeg skal legge meg på sofaen eller senga, må jeg løfte beina med armene, og når jeg skal ta på meg buksa må jeg sette meg på en stol og ta den på.. kan ikke stå for jeg får ikke opp beinet uten at det gjør vondt.... hehe.. men vi hadde godt av den trimmen... dette må gjøres flere ganger... man får lide for skjønnheten... hehe.. eller, man får lide når man skal ned i vekt og bli slank heter det kanskje... i mitt tilfelle i allefall.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #65 Del Skrevet 22. mai 2006 BY THE WAY!!! LENGE LEVE FINLAND OG LORDI!!!! WOOHOO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 23. mai 2006 #66 Del Skrevet 23. mai 2006 Sitter du her og sturer du da, på side 2. Det kan vi ikke ha noe av. :flyttedeg: Ha en fin dag, håper stølheta har begynt å gå over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #67 Del Skrevet 23. mai 2006 den har ikke det vettu.. er like støl enda...gjør drit vondt når jeg ler... og jeg er en som ler mye.. det er helt tragisk... vet ikke hva jeg skal gjøre jeg... kanskje jeg skal ta et bad i dag.. langt varmt bad.... hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #68 Del Skrevet 29. mai 2006 Skulle hente møbler på søndag hos mora til gubben, men hun hadde ikke orka å gjøre noe i leil sin for hun hadde vært så dårlig, så vi tar det 2 helga i juni.. passer egentlig veldig bra, for da får jeg tid til å selge den andre sofaen vi har på gjesterommet... sofaen i stua til BesteTove ha... så da er det fikset... ellers har det bare vært en veldig lang lang-helg, klipte gresset hjemme igår, men må nok ta det igjen, for jeg tok det bare med kantklipper.. hadde ikke noe annet, så jeg må nok låne flymoen til nabon tenker jeg.. da blir det nok bedre.. så skal jeg kjøpe en sånn gressrens eller hva det heter.... DA blir det enda bedre.. er så masse ugress og mose i plenen vår at det skulle ikke vært lov... han som bodde der før, har ikke akkurat vært veldig flink til å gjøre noe i hagen for å si det sånn... men vi ordner vi.. Vi er jo såååå hagemennesker.. hehe.. ikke veldig, men vi vil jo ha det fint da... som alle andre rundt her.. hehe.... vel, nå skal jeg sitte barnevakt.. kommer sikkert tilbake, med mindre det begynner å tordne her... da slår jeg av ALT!!! hater torden... livredd torden.... MØKK!!!! ha en fin dag jenter.... for dere som kikker innom her.... ___AngelFairy___ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 29. mai 2006 #69 Del Skrevet 29. mai 2006 Oi, har du moren din her inne også? Så mojjo da! For en tøff mor du har, klarer ikke å se for meg min mor på her på KG nei. Kjente deg nesten ikke igjen med det sammen, ny avatar jo! Eller har du hatt det før? Tøff var den iallefall, men hva er det egentlig? Er så glad jeg har vaktmester som tar seg av alt som har med uteområde å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #70 Del Skrevet 30. mai 2006 hehe, nytt avatar ja.. vet ikk helt hva det er men.. syns det var stilig... fant det her på kg i allefall... mamma har en kjempe fin lang dagbok her inne.. veldig lang, trist, morsom, og veldig spesiell..... og mamman min er verdens tøffeste.. hihi... hun er en veldig sterk person, og hvem som helst burde se opp til henne... syns det er veldig greit å ikke ha vaktmester jeg da.. for ellers ville jeg bare sittet inne å gjort ingenting.. hehe... selv om jeg er veldig glad i det, men det er gøy å holde på ute oxo... spesielt når det er fint vær ute.. få masse sol på seg mens man driver på ute... fikk tatt å klippa gresset på søndag da.. men ikke nok.. må nok over med ordentlig klipper... hadde bare en kantklipper.. og det funker ikke bra på annet enn kanter... hehe.. det så jeg nå... hmmm så eg får se om jeg kan få lånt meg en til helga om det blir fint vær.. håper det blir masse fint vær, for vi skal i koNfirmasjon på søndag..... så da MÅ det bli fint vær... så håpe rjeg at jeg ikke får mensen da, for jeg skal ha på meg hvit bukse.... så da må jeg bare knipe igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 31. mai 2006 #71 Del Skrevet 31. mai 2006 Titter bare innom jeg: HeiHei! Da skal jeg sette meg ned å se på dagboka hennes når jeg får tid, men akkurat nå må jeg fortsette med eksamenslesinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #72 Del Skrevet 1. juni 2006 ååh, nå er jeg så sliten i hoden min... har sittet så og si hver dag på kg, og lest ut og inn om graviditet, og bryllup, at nå orker jeg snart ikke mer.. og atpåtil venter jeg på mensen, og den er enda ikke kommet.. skulle hatt den igår... er litt spennende for elskede og jeg er i prøveperiode 15 nå, så et blir litt spennende dette her... så skal jeg på fotballkamp til min lillebror... det gleder jeg meg til da.. det blir oxo spennende... så vi prekas i morra!!! mange til alle de som titter innom mens jeg er borte!--- til i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 1. juni 2006 #73 Del Skrevet 1. juni 2006 Så spennende, kanskje ER du sanndrømt da? Det hadde vært mojjo! Skal krysse fingre og ben for dere. Kos deg på fotballkamp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #74 Del Skrevet 2. juni 2006 det hjalp ikke Skya fikk mensen til morran idag....... pokker heller ass.. hehe.. det går nok bra... bare at jeg heller kunne fått den på mandag, for på søndag skal jeg jo i konfirmasjon og haddetenkt å ha på meg hvit dress... ser ut til at jeg br kan hoppe oppi og drite i det.... er jo ikke ferdig med mensen før på irsdag regner jeg med... og da er alle sånne fine selskaper ferdig.. hmm, pokker igjen altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 2. juni 2006 #75 Del Skrevet 2. juni 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 3. juni 2006 #76 Del Skrevet 3. juni 2006 Huffda, men jeg skal fortsette å krysse fingrene for dere jeg, det klaffer nok snart skal du se. Håper du har hatt en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #77 Del Skrevet 5. juni 2006 ja, pinsen har vært fin. mamma og stefaren min har vært på Gautefall på sputnik-festivalen fra fredag til i morgen.. så gubben og jeg har vært bikjevakt, for verdens snilleste hund.. en Golden Retriver. hun er så snill. har henne ute (ikke inngjerdet) og hun stikker ikke av... oxo har vi hatt besøk av lillebroren min på 15 år, og de to(gubben og han) har spilt, og spilt, og spilt.... hehe.... ellers er det ikke så mye mere nytt... men jeg kommer nok tilbake i morra en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #78 Del Skrevet 6. juni 2006 puh, da er jeg akkuratt ferdig med en kjapp runde med registrering på vikarbyråer, loggføre jobbsøknadene mine, og nå skal jeg bare kopiere disse søkndene før de skal til sosialkontoret i morgen , så jeg får betalt noe husleie... Håper sosialen tar med strømregningen min også.. hehe.. den var litt høy nå... pluss at leien for strømmen er jo skyhøy..den tar jo mesteparten av regningen.... hehe... Ellers.. I helgen var det politijakt er da.. hehe.. var visst en gutt som kom kjørende på moped nstien ved huset vårt, og purken stoppe rett ved oss og fikk ikke kjørt lenger.. , og ca 30 min senere kom de igjen, og parkerte uttafor hos oss, men kjørte fort igjen..så de fikk ikke tatt han.. men jeg har en sterk mistanke om hvem det er, for gutten er blitt tatt før... og det er ikke mange som vet om den stien med mindre de er herfra.. så da har jeg tatt min klare tale om hvem det er... Idag kommer mamma og stefaren min hjem fra Gautefall og sputnik festivalen. blir gøy å se bildene.. hehe.. og høre om alle de rare menneskene som var der.. hehe... Ellers er det ikke mere å fortelle for denne gangen... jo, mensen er ferdig, og tilbake til l prøvingen.. hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #79 Del Skrevet 8. juni 2006 Nåh, skjønner jeg ingenting. Jeg fikk pakkelapp i posten igår.. fra bokklubben av alle ting.( jeg har ikke bestilt noe der..) så jeg tok turen til sentrum, og hentet pakken... og åpner opp.. hmm, dette var jo ikke så verst.. fikk 2 bøker. Engler & Demoner og oppfølgeren - Da Vinchi Koden. disse skal jeg lese. broren min har lest da vinchi koden, og syntes den var veldig bra. så da må vel jeg oxo lese den da. jeg vet det er en oppfølger av da vinchi koden også som heter så mye som.... (leter) Hellig Blod, Hellig Grav... den oxo vil jeg ha.. MEN jeg driver jo selvfølgelig å leser en bok nå som jeg akk har begynt på, og den må jeg lese ferdig har jeg bestemt meg for. Jeg er IKKE flink til å lese bøker, eller lese genrelt, men nå leser jeg en bok som heter "Barnegråten som ingen hørte" som handler om ei jente på 11 år fra England, som er tiltalt for mord på to mindre gutter. Hennes venninne på 13 år, var med på drapene men ble frikjent. så det er en spennende bok. Basert på en sann historie. Og da jeg begynte å lese og hva den handle om, lovet jeg meg selv å lese hele boken. jeg har lest 2 hele bøker i mitt 23 år lange liv, og de er "Fanget hos Satan"- basert på en sann historie, Og selvbiografien til" marilyn manson".. den har jeg lest 2 ganger. så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve noe nytt... lese flere bøker, og vise at jeg faktisk KAN lese og konsentrere meg samtidig. Har litt problemer med å konsentrere meg.. tenker på 3000 ting på samme tid, og alt blir bare et virr varr... Så, da setter ejg bøkene i hylla (når jeg får den) så leser jeg ferdig boka jeg holder på med nå, og begynner med Dan Browns bøkene. gleder meg masse til det... kommer sikkert å til lese Barnegråten og tenke på da vinchi mens jeg leser.. det ville vært typisk... AngelFairy i et nøtteskall.... Men da kikker jeg litt rundt for det er ikke så mye mere spennende som har skjedd siden sist.. have a nice day people! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. juni 2006 #80 Del Skrevet 8. juni 2006 Fikk du bare de bøkene uten noe grunn da eller? Jeg og vil ha! Jeg har lest de, men vil så gjerne ha de i bokhylla mi, samlemani skjønner du. Blir vell så jeg kjøper de i løpet av sommeren, har de to sise fra Dan Brown stående. Engler og demoner er forresten den beste av de to, kjempespennende. Kjenner meg igjen med det å sitte å tenke på 1000 ting mens man leser ja. Men det gjelder ikke slike bøker hos meg da. Men skolebøker derimot... Akkurat nå sitter jeg å leser til eksamen, men så måtte jeg jo bare sjekke KG da, og her sitter jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå