Gjest Skya Skrevet 29. mars 2006 #21 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei! Gratulerer: - med fastsatt bryllupsdato (skal se du finner den perfekte kjole. Om ikke den dekker, så kanskje du finner noe tilbehør som gjør det?) - som prøvere, vil ønske dere masse lykke til! Hva med å oppsøke en doktor for ryggen, og kanskje få noen lindrende piller? Skal holde et øye med deg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 1. april 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 1. april 2006 heisann, og takk o for savr. skal fortelle litt om hva som har skjedd i helga.. allerede har det skjedd litt i helga, men det vil jeg ikke fortelle nå, men når jeg er mere edru... sitter litt med sladder og baksnakking så jeg vil ikke snakke noe særlig mere om det.. så jeg kommer tilbake om dette på mandag tenker jeg.. det er så grotesk at jeg klarer ikke å snakke om det for det så ille at jeg blir bare provusert.. hehe, har skjedd mye idag, som blandt åslå flasker i hodet osv. hehe... men det gikk bra. kommer mer om det senere.. til mandag.. giejn..l hehe.. begynner å bli ganske så full full akk nå, så jeg avslutter her... har brukt en halv time på å skrive bare dette, så det begynner å blir litt alkoholder innabors.. heheh.. ___Alngelfairy____ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 3. april 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 3. april 2006 oi, hehe, det ble visst noen skrivefeil her ser jeg... hehe... ikke så lett når man har fått i seg div alkoholer.. Det som skjedde på fredag, var rimelig pinlig, men oxo litt morsomt! det startet med at naboen ba oss dempe musikken, men da var klokka bare 2300, og de visste at vi skulle ha fest... jeg hadde jo tross alt sagt fra dagen før, og de hadde ingen barn da... så jeg så ikke noe problem, og vi spilte faktisk ikke så høyt som de sa vi gjorde... så jeg på pur f*** skap sa vi skulle skru opp lyden for jeg dreit visst i naboene... og det verste er at det hadde kommet inn på tlf svareren til nabon, ( gudene vet hvordan) og det ble slengt masse dritt om dem som de da hørte på svareren... så der kan jeg trygt si at vi dreit oss ut.. og det beklager meg på mitt fulle! MEN de kom jo inn, så begynte nabon å små krangle med gubben, og når noen begynner å krangle med han i fylla er det bare å holde seg langt unna, så han dytta til nabon og gubben endte opp med en neve i ansiktet... og fikk skikkelig blåveis... Etter at de hadde gått, eller, jeg tok med naboene ut, og K og H skulle roe ned gubben stod jeg ute å prata med O og L, men til ingen nytte... begynte å prate om den forbanna bilen som de har kjøpt sammen.. gubben og O... og han sier at han skal gi gubben penger for bilen, for den var visst ødelagt... men det er jo faktisk han som har kjørt den bilen i det siste, for de har ikke jobba sammen på et par uker, OG gubben har ikke lappen... Gubben sier at han ikke skal ha bilen, og skal heller ikke koste på seg noen penger på å fikse bilen heller, for han har ikke nøkkel til bilen, så det skjønner jeg, men det har jo L( dama til O) men hun har heller ikke lappen, men hun kjører den alene til byen for å handle osv.. så hele greiene er bare håpløst og ikke til å skjønne seg på! så jeg begynner å bli rimelig forbanna nå, men jeg er jo så pinglete så jeg tørr ikke å si i fra heller.... men det går vel til et pungt hvor jeg bare bikker over og ikke takler mer av situasjonen.. heldigvis skal de flytte snart.. de driver å ser på ny leil, og takk gudene for det... hehe... begynner å bli mektig lei av de folka... for å si det ganske pent.. er ikke rart de alltid går med kjeften oppe, for et sted på gjennomtrekken gå igjennom så de ikke får så vondt i hodet..... sånn, det var litt frustrasjon, og enda mere kommer det... jeg fikk oxo en tlf regning nå. Da jeg og L var i tyrkia, måtte O og L prate sammen hver dag, så jeg har en regning hvor det står at vi har ringt til utlandet 21 ganger i løpet av en uke, og det kommer på nesten 600 kr.. jeg prate med Elskede 2 ganger i løpet av turen, så jeg betaler gledelig 100 kr, men de 500 andre, får jaggu meg de betale, OG internett, for de bruker internetten vår, og vi har ikke data, så vi betaler ikke en D**** for det... håper jeg... sånn, det var enda mere... da tror jeg at jeg er ferdig... hehe... ellers er alt bare fint.. skal begynne å ta det andre rommet i morra, gudene vet hvor mange ganger jeg har sagt det, men i morra SKAL jeg... nå er jeg lei av å se på masse rot, men det verste er at jeg faktisk har system på det rotet og jeg vet hvor ting er. selv om 2/3 av rommet er rot.... så i morgen er det bare å svette, og rydde, og få ting i orden for nå er jeg lei!!! ___AngelFairy___ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 4. april 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 4. april 2006 slenger meg over på side 1!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 5. april 2006 #25 Del Skrevet 5. april 2006 hehe, virker som om du var i storform her om natten ja! Plagsomme naboer vet jeg alt om, men: stå på krava og fortell dem akkurat det du mener. Forstår ikke at de skal være så kjipe, da det virker som om dere kjenner de godt, eller var det bare jeg som misforsto nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 5. april 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 5. april 2006 joda, vi kjenner dem godt. Elskede møtte L før vi flyttet hit, da vi hadde bodd her tidligere, for1 år siden ca, og møtte typen hennes O da vi flyttet inn... og jeg kjenner L fra mammas venninne som er mora til L... og har kjent henne i noen år.. i tillegg jobber elskede med O, og jeg og L går hjemme hele dagen.. det er oxo ei jente på 32 år og har 7 barn... hehe... sinnsykt! men hun får ikke ha ungene... hun har ikke foreldrerett på dem... hun har delt omsorg på 2 av barna.. de to minste... hun eldste flyr som hun vil og de mellomste får ikke ha kontakt med henne.. da er det noe som ikke henger på greip her.. mener jeg... uansett.. jeg har litt for mye respekt for den dama... ikke av den grad at jeg respekterer det hun driver med, eller den hun er sammen med eller det hun har drevet med, men jeg vil ikke havne i noen som helst slags bråk med den dama, for hu blir skikkelig hissig, og ender jeg opp i bråk med henne ligger jeg mørbanka i et hjørne, og ikke ligner grisen... så jeg tror jeg heller holder alt inne, og fortelle alt og alle andre hva jeg mener om henne... hehe... jeg kunne godt ha sagt alt til O så lenge ikke L fikk vite noe om det, men det er jo så langt fra tilfelle at det kan jeg bare hoppe opp i og drite i... så jeg lar bare vær å bry meg... sitte heller å får ut frustrasjonen her... Fikk selvangivelsen idag... den var kjempe oppløftene... trodde vi fikk baksmell, men laaangt ifra.. det var kjempe deiliog, og skikkelig fin start på dagen... L og O fikk baksmell, men ikke så mye... L får igjen og O fikk baksmell, men når de betaler da den, så sitter de igjen med ingenting.... det må være kjipt... Elskde og jeg har jo faktsik råd til å reise til syden en tur når vi får pengene... fly, opphold OG lommepenger.. hehe.... det er DIGG det!!! ___AngelFairy___ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 5. april 2006 #27 Del Skrevet 5. april 2006 slenger meg igjen på side 1 i håp om at noen skal se meg der ute!!! ← Det var lurt, for da så jeg deg! Hei, Angelfairy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 5. april 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 5. april 2006 oi oi oi oi oi!!!!! nå er litt bråk her ja... hehe... liker det... O og L som nevnt tidligere... de har vissnok krangle i hele uka... og nå tok det litt overhånd.. de har vært veldig frem og tilbake i et år... han har blitt kasta ut, og hun har tatt han tilbake flere ganger... og det de krangler om er at han er så sex avhengig, og skal gjerne ha hver dag, om ikke flere ganger daglig, og hun orker ikke.... hun trenger ikke så mange ganger, og da blir han furt som en drittunge... han er da 35 år gammel, og oppfører seg som en skikkelig drittunge.... OG nå har da L dratt hjem igjen, etter å ha sitti her å grini som F***... da sa hun at hun ikke turte å gå hjem for han hadde klikka så sinnsykt at han hadde knust stuebordet..(marmor bord) utover hele gulvet... så jeg gikk opp for å kjefte på han, og da stod han på verandaen min i håp om at L var hos meg, men jeg var hos mamma så hun kom ned hit... O står å griner på verandaen min,. og jeg lurer på hva f*** som skjer... "ikke noe" smeller det fra han.. MY ASS!!!!! så jeg sier at L ikke tørr å gå hjem mens du er der, og hun er livredd for at neste gang er det ikke bordet han knuser for å si det sånn.... så gikk han og og spør om hva han skal, jo han skulle dra herfra.... pakke og dra... jeg ringt til mamma for å si hva som hadde skjedd, så jeg gikk å henta bikja dems... han kunne jo ikke være der.. alene.... redd... han ble jo kjempe redd for O.-.. og det skjønner jeg.... når bikja og jeg stod i gangen kom O inn igjen og lurte på om han var ett rasshøl... Ja sa jeg, men jeg er ikke den som skal rydde opp etter dere og i dere.. det får dere klare selv... og jeg gidder ikke lenger å bry meg, for jeg har stillt opp for dere begge så sinnsykt mens vi har bodd her. siden januar... så gikk jeg ned med bikja, og han kom etter og fikk L til å komme ut å prate med han.... hun satte seg i bilen... og prata.. el kjefta for å si det pent da... Etter 10 min hørte jeg en dør som smalt noe sinnsykt, og L kom inn igjen.. O spant i gata og begynte å kjøre.... etter 30 min.. kanskje ikke det engang kommer han til bake så S ( typen til mamma) går ut å prater med han.... 30 min etter kom S inn og L går ut.... så da kommer til slutt begge to da... og da skulle han få hjelp av mamma og S for at han skulle sjerpe seg... han skulle jo gjøre alt L sa, om å ikke mase på sex hele tida, men det har vi jo prøvd på før... så hele greiene hans og hva han mener er på pisspreik fra ende til annen... L ber O om å prate så han sier "jammen du har jo sagt hva vi krangler om, så det er jo ikke vits" herregud jeg blir forbanna... og atpå til tar han bikja inn i bilen.. drar han i øra så bikja skriver over hele nabolaget... så jeg begynner å kjefte på han igjen om å IKKE ta bikje i øra... "jammen han skriker ikke nå" sier han... F*** dust... skal jaggu ta han i øra til han skriker ass.. jeg blir skikkelig forbanna på han fyren... joda.. L hadde sagt tidligere i kveld at nå var hu så ferdig med han og skulle ikke ha noe med han å gjøre... gjett hvem hun har dratt hjem med nå???!!! joda.. den møkksekken O!!!!!! han har da klart å grine seg til å komme hjem igjen.... er det mulig å bli så tett i potta??? har aldri sett en "mann" grine så mye som han.... skikkelig drittunge er han... skjønner meg ikke på verkan han eller henne!!! sånn, det var deilig å få ut litt frustrasjon... hehe.. kommer sikkert mere oppdateringer i løpet av uken om disse to..... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 6. april 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 6. april 2006 hmm, litt mer utskrelling om nabon.... hehe... i stedet for å gjøre alt de kan for å få tak i et nytt stuebord, så skaffer de seg et stereo-anlegg!!! hallo, hvor er logikken??!!! jeg blir rar jeg... håper virkelig at de får det huset og flytter ut av leil, for da slipper jeg å frustrere meg mer over dem... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 6. april 2006 #30 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg skjønner ikke helt disse boforholdene, bor L og O hos dere? Eller dere hos dem? Eller bor dere bare i samme hus med hver deres leilighet? Det høres uansett ganske slitsomt ut å ha et sånt forhold, det får meg til å sette ekstra pris på mitt rolige og gode forhold! Du vet, enkelte folk har ikke prioritene i orden. Jeg har sett noen hårreisende eksempler. Men jeg tror faktisk at man skal la dem bekymre seg for slikt selv uten at vi legger oss oppi det. For de ønsker ikke å høre på fornuft uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 6. april 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 6. april 2006 Vi bor i et og samme hus, bare i 2 leil... ved siden av hverandre.... de bor i gamle leil våres... hehe.... de er på utkikk etter nytt sted, heldigvis, så jeg skal hinte som F for å få bestekompissen til å flytte inn der... kjekt å vite hvem nabo vi får og en vi stoler på som ikke finner på noe tull OG ikke minst som er normal.. hehe.. ikke så mange normale her ute hos oss for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 7. april 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 7. april 2006 hmm, idag kom L inn og lurte på om hu kunne låne støvsugeren... så sa hun at O hadde lurt på om jeg var sur på han... fordi han fortsatt var der.... Ja, jeg er sur på han... kanskje ikke fordi at han fortsatt er der, men fordi han behandler bikja på, og han provuserer meg med absolutt alt han gjør... jeg sa jo ikke det til hu da, men jeg sa at jeg ikke var sur på han fordi han blir, men på måten han oppførte seg på.... tar han bikja igjen når jeg er tilstedet... åååh, fy f*** han skal få høre... skal jaggu dra han i øra oxo... Sa til både L og O her om dagen at jeg ikke likte det, og da fikk jeg slengt tilbake at det var den eneste måten han ville høre på.... oxo har jeg hørt at man faktisk skal behandle hunden din som om det var ditt eget barn.... ok... jeg har aldri sett noen vrenge øret på et barn... eller skrike på ungen fordi h*n er glad for at de er hjemme etter en butikktur.... jeg blir lei meg jeg, og møkk-forbanna.... uff... de skal nok få høre det.. og jeg vet om flere som vil ringe dyrevernet etter å ha sett hvordan de behandler dyret på.... ikke rart bikja er umulig når de behandler han sånn... F*** altså.... sånn.. enda mere frustrasjoner på gang her... hehe... godt å få det ut i allefall da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. april 2006 #33 Del Skrevet 8. april 2006 Intriger altså... (må bare le litt) Forstår ikke at du gidder å bry deg jeg, jeg hadde nok bare kobla ut og latt de bare fått krangla i fred. De er jo tross alt voksne mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 10. april 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 10. april 2006 voksne og voksne fru blom... hehe... jeg kan nok ikke si de er voksne for alderen.. hehe... de oppfører seg som om de er 18-29 år... hehe.... han sitter å klår på henne hele tide, selv om det er folk til stede... HAN oppfører seg som en drittunge... Det er litt vanskelig å koble ut i sånne situasjoner med tanke på det stedet vi bor.. alle kjenner alle, og kjenner de dem ikke, så kjenner de noen andre som kjenner dem.. hehe... lite sted for å si det sånn... Her vi bor kaller vi det for "sladreåsen"... ingen klarer å holde kjeft, og jeg elsker intriger... hehe... så lenge det ikke går ut over meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. april 2006 #35 Del Skrevet 10. april 2006 Kjenner meg igjen i dette, er vokst opp på et lite sted selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 11. april 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 11. april 2006 aaa, nå er jeg sinna nå!!! arrrg.... da jeg og nabon var i tyrkia, fikk vi med oss for lite penger, så vi lånte penger av noen vi møtte som ikke bor så langt unna oss... nå er det gått en mnd, og jeg har enda ikke klart å betale tilbake til dem enda... L som jeg reiste sammen med og gubben hennes skylder meg 1000 kr for en sverige tur... de har jeg da enda ikke fått tilbake, og jeg har ikke penger til å betale tilbake han fyren jeg lånte penger av... L har ikke mulighet til å betale tilbake til meg nå, så det hadde blitt lettere for meg å betale til han fyren.... så nå sliter jeg.... han skal ha pengene før klokka 1200 i morgen.... hvis ikke kommer han å henter ting i leil min til samme verdi av det jeg skylder han.... det er ikke mange pengene det er snakk om, men når jeg ikke har penger, hjelper det fælt lite.... I`m in deep shit for å si det sånn..... HJEEEELP!!! hva skal jeg gjøre????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 11. april 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 11. april 2006 åhh, snakker om flaks!!!! satt akk å snakka med ei venninne på msn, som tilfeldigvis visste hvem han fyren jeg skylte penger var.,... viser seg at han er torpedo så jeg ble jo skikkelig redd her jeg sitter... prøvde å hinte til mormor på msn, men hun er kanskje litt lei av penge sp.mål... oxo skylder jeg henne litt penger fra før, så det blække noe låning der. så jeg fikk hu jeg prata med til å ringe en felles venn som oxo er bestevennen min gjennom 8 år, han ringte meg og jeg fortalte saken, og uten å nevne noe om å låne penger, sa han at han skulle ha konto nr til han tprpedo fyren , så han satte inn de pengene mens jeg prata med han.... så jeg håper de kommer inn før klokka 1200 i morra... ble skikkelig satt ut da jeg fikk greie på hvem han egentlig er.... det var skikkelig skummelt.!! men nå er det ordna, og teite bestevennen H, sier at jeg ikke skal tenke på det med å levere han penger fort.... penger er ikke all verden for han sier han... så lenge vennene hans har det bra er han fornøyd... Jeg fatter ikke at han kan gjøre noe sånt... men det tyder jo oxo på hvor god venn jeg har og omvendt... Han har "redda" livet til venninna vår, som fikk grise juling av exen sin som oxo er min x, og masse ander ting, så vi skylder han skikkelig big time nå! HELT UTROLIG, , og jeg er så sinnsykt glad for å ha en sånn venn, og hvertfall han... å ha en som stiller opp på minuttet... ikke mange som gjør det.. i allefall ikke synlig... begynte å grine da jeg prata med han, tenkte bare på hvor glad jeg er for å ha han, og hvor mye han har stilt opp i vanskelige perioder for meg... når jeg er deppa, når jeg trenger noen å prate med, når jeg vil ha en skulder å gråte på, uten å fortelle hvorfor, så stiller han opp.... vet ikke hva jeg skulle gjort uten han, og han er den eneste som få rmeg til å smile når jeg ahr en skikkelig dårlig dag!!! han betyr alt for meg, og kanskje mer enn noen andre.. ingen har stillt opp så mye som han.... jeg blir helt lei meg jeg... hva skulle jeg gjort uten H?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 11. april 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) En venn som deg skulle alle hatt Du er som et smykke,en verdigfull skatt Du er alltid så snill,og grei Ville bare si: jeg er glad i deg Hvis det elskes,vil det vokse og gro Etter alt vi har delt, er jeg trygg i min tro på at ingenting kan skille oss to Jeg skal stå ved din side så best jeg kan Jeg skal glede deg når du er trøtt og lei Jeg skal være din støtte når du trenger meg For vi er bestevenner du og jeg Hvis det elskes,vil det vokse og gro Etter alt vi har delt, er jeg trygg i min tro på at ingenting kan skille oss to Jeg skal stå ved din side så best jeg kan Jeg skal glede deg når du er trøtt og lei Jeg skal være din støtte når du trenger meg For vi er bestevenner du og jeg Hvis det elskes,vil det vokse og gro Etter alt vi har delt, er jeg trygg i min tro på at ingenting kan skille oss to Jeg skal stå ved din side så best jeg kan Jeg skal glede deg når du er trøtt og lei Jeg skal være din støtte når du trenger meg For vi er bestevenner du og jeg Endret 11. april 2006 av Angelfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 13. april 2006 #39 Del Skrevet 13. april 2006 Innom med en påske-:klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 14. april 2006 #40 Del Skrevet 14. april 2006 Så fint at der ordna seg for deg, god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå