Gå til innhold

Når familien automatisk setter stedatter foran


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har stedatter i tenårene. Hun er nå for tiden stille og pleide å være sprudlende tidligere.

Hennes familie savner jo henne som sitt gamle. De legger skyld på meg kategorisk for alt som er galt.

Jeg begynner å bli lei. Hvordan skal hun få godt forhold til meg når jeg blir syndebukk.

Noen som har hatt erfaringer.

Anonymkode: 7fe30...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke overskriften. Selvsagt skal et barns behov prioriteres av sin egen familie. Det burde du også gjøre, fordi du er voksen og hun er barn.

Anonymkode: c0bed...079

  • Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det grunn til å tro at det er en sammenheng? Endret hun seg da du kom inn i bildet? I så fall er det jo ikke unaturlig at det er noe hennes familie kan bekymre seg litt over. Det trenger ikke handle om å gjøre deg til syndebukk, men å se på mulige årsaker. 

Anonymkode: 363b6...d12

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det deg som var/er så misunnelig på stedatteren og gjorde alt for å ødelegge for henne? 

Anonymkode: 98c4d...1b7

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som har opprettet utallige tråder her inne om denne stedatteren? Om det er deg, så er det jo din skyld.

Anonymkode: 78fba...331

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har stedatter i tenårene. Hun er nå for tiden stille og pleide å være sprudlende tidligere.

Hennes familie savner jo henne som sitt gamle. De legger skyld på meg kategorisk for alt som er galt.

Jeg begynner å bli lei. Hvordan skal hun få godt forhold til meg når jeg blir syndebukk.

Noen som har hatt erfaringer.

Anonymkode: 7fe30...d2a

Google translate? Forstår ikke ha du spør om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Er det du som har opprettet utallige tråder her inne om denne stedatteren? Om det er deg, så er det jo din skyld.

Anonymkode: 78fba...331

Noen som har link?

Anonymkode: c127f...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har stedatter i tenårene. Hun er nå for tiden stille og pleide å være sprudlende tidligere.

Hennes familie savner jo henne som sitt gamle. De legger skyld på meg kategorisk for alt som er galt.

Jeg begynner å bli lei. Hvordan skal hun få godt forhold til meg når jeg blir syndebukk.

Noen som har hatt erfaringer.

Anonymkode: 7fe30...d2a

Er det noe du har gjort som får henne til å være lei seg daaa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er det du som har opprettet utallige tråder her inne om denne stedatteren? Om det er deg, så er det jo din skyld.

Anonymkode: 78fba...331

Tenkte det samme.......dette virker kjent....husker de syke trådene fra denne stemora🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forrige har ikke noe med dette å gjøre ts.  Det forrige var fortiden

Anonymkode: 7fe30...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det forrige har ikke noe med dette å gjøre ts.  Det forrige var fortiden

Anonymkode: 7fe30...d2a

Hun glemmer nok ikke at du ødela for henne, det kan du være trygg på.

Anonymkode: 61b30...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det forrige har ikke noe med dette å gjøre ts.  Det forrige var fortiden

Anonymkode: 7fe30...d2a

Det du må innse er at det du gjorde var så grovt at det alltid vil ligge der, fordi du aldri fullt ut tar ansvar for det du gjorde mot jenta. Hun hadde akkurat mistet sin mor, og du var så sjalu fordi du måtte dele hennes far med henne at du spredde løgner om jenta i familien og vendte dem mot henne.

Det du gjorde mot denne jenta var så sykt at det ikke lar seg reparere!

Om du virkelig vil at denne jenta skal få det bra, da flytter du fra mannen din og skiller deg!

Du skrev en gang at du hadde hatt en dårlig oppvekst pga. dine foreldre. Nå er det du som skader et barn, og du gjør det med overlegg, du planla og gjennomførte det. Du er blitt minst like ille som dine foreldre var mot deg.

Om du vil denne jenta vel - flytt fra dem, gå i intensiv behandling for å reparere deg selv.

 

Anonymkode: 4b87d...317

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...