Gå til innhold

Har du blitt voldtatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Det var nære på i tenårene da en som var et par år eldre enn meg "tvang" meg til å kysse han og ta på penisen hans, men heldigvis skjedde det ikke noe mer. Det er jeg veldig glad for i dag. 

Anonymkode: 2aea9...651

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. For nesten tyve år siden. Vi hadde flørtet og rotet hele kvelden. Når jeg sa stopp, fortsatte han. Anmeldte det aldri. 

Anonymkode: c4188...e3e

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da jeg var 14, av 2 jeg trodde var gode venner av meg. Turte aldri å fortelle det til noen, og heller aldri sagt det til noen. Før nå da, men det teller ikke på en måte siden jeg kan være anonym.

Anonymkode: e55d9...285

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heldigvis. Og forferdelig lese at så mange har blitt voldtatt. Dette har vært min skrekk som mor til to jenter, har vært veldig streng opp gjennom årene og kanskje litt vel mye hønemor. De er i begynnelsen av 20 årene og heldigvis gått bra hittil. Vært veldig på hvor viktig det er å ikke bli for beruset, ikke være alene/gå alene, passe på hverandre når de er ute osv. Heldigvis er de ikke ute og fester, og de følger alle "regler" i boka, bør ikke være sånn at en skal være nødt å passe på så til de grader. Men sånn er det blitt. Og heldigvis er de i seriøse fohold med fine greie gutter/unge menn. 

Har nok mye å si at faren er politi, så han har jo også sagt sitt opp gjennom

Anonymkode: e0fad...56b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heldigvis ikke. Har hatt sex som jeg ikke var gira på, men lot meg overtale. Angret etterpå. Men jeg sa jo ja og deltok halvhjertet, så det kan ikke defineres som voldtekt. Ung og lett å snurre rundt lillefingeren av en manipulativ eldre kjæreste. Uggen følelse etterpå.

Anonymkode: 29835...75a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skremmende å se hvor mange som svarer JA. Veldig skremmende. 

Anonymkode: a4470...b1b

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke etter min definisjon av voldtekt, men etter nådagens definisjon, som i for full til å hverken gjøre motstand eller samtykke, eller som i press; man sier nei, fjerner hender, dytter unna, prøver å dekke seg, men ikke fysisk kjempe i mot fordi alt blir så ubehagelig da og det vil nok sees på som overreaksjon å sparke og slå og bite for å komme seg unna og det er enklere om man bare lar det skje og fortrenger det etterpå, så ja, noen sånne episoder mellom 16-20 års alderen

Anonymkode: 92c2d...f62

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 14 åring.

Skulle hjem fra en venninne på kvelden, hadde ca 200 meter å gå for å komme meg hjem, bor på landet så er mye skog. Kom en eldre mann å drog meg inn i skogen å voldtok meg, trodde jeg skulle dø. Sliter med dissosiasjon etter dette. Er snart 40 år nå. 

Anonymkode: ab687...e0a

  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke etter min definisjon av voldtekt, men etter nådagens definisjon, som i for full til å hverken gjøre motstand eller samtykke, eller som i press; man sier nei, fjerner hender, dytter unna, prøver å dekke seg, men ikke fysisk kjempe i mot fordi alt blir så ubehagelig da og det vil nok sees på som overreaksjon å sparke og slå og bite for å komme seg unna og det er enklere om man bare lar det skje og fortrenger det etterpå, så ja, noen sånne episoder mellom 16-20 års alderen

Anonymkode: 92c2d...f62

og for the record, så hadde jeg sannsynligvis ansett disse episodene som en slags voldtekt eller i det minste seksuelle overgrep om datteren min ble utsatt for dem, men jeg klarer ikke helt å føle meg voldtatt på linje med en som blir slått ned i et smug og voldtatt så blodet renner liksom…

Anonymkode: 92c2d...f62

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 år og veldig full, han var dobbelt så gammel som meg. Skammet meg veldig etterpå, fordi jeg så ikke selv det var ett overgrep som hadde skjedd. Var jomfru når det skjedde. 

Noen måneder etter ble jeg voldtatt i syden, sa nei flere ganger, dyttet vekk. Ga til slutt opp og ble helt stiv, ville bare få det overstått. 
 

Slet i etterkant med hva sex egentlig skal være, siden dette var mine to første opplevelser.. 

Anonymkode: 353db...70b

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

og for the record, så hadde jeg sannsynligvis ansett disse episodene som en slags voldtekt eller i det minste seksuelle overgrep om datteren min ble utsatt for dem, men jeg klarer ikke helt å føle meg voldtatt på linje med en som blir slått ned i et smug og voldtatt så blodet renner liksom…

Anonymkode: 92c2d...f62

De aller fleste voldtekter skjer ikke på den måten, men av noen man kjenner.

Jeg tror mange av oss som ble utsatt for en voldtekt for en tid tilbake, tenker slik som deg.

Anonymkode: aaa75...491

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, var 17 år. Jeg lever med ptsd. Han lever lykkelig med kone og barn.

Anonymkode: 84343...f3e

Møtte også han (som sa da var 17 og jeg 15) for 2år siden, han ble veldig stresset og gikk tilbake i båten til familien sin med 3 barn. Han skammet seg. 

Anonymkode: 39477...5dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang da jeg var 5 år, andre gang som 16 åring. 

Anonymkode: 3e160...773

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, av samboeren til ei tidligere venninne når jeg var 21. Grøsser av tanken at han holdt meg sånn igjen og tvang meg til å utføre handling for å slippe meg løs. 

Anonymkode: 5c304...fed

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som 14 åring.

Skulle hjem fra en venninne på kvelden, hadde ca 200 meter å gå for å komme meg hjem, bor på landet så er mye skog. Kom en eldre mann å drog meg inn i skogen å voldtok meg, trodde jeg skulle dø. Sliter med dissosiasjon etter dette. Er snart 40 år nå. 

Anonymkode: ab687...e0a

Huff, helt forferdelig! Mener dette er en traumatisk måte å bli voldtatt på i motsetning til meg som sov/dopet ned som 15år. Klem til deg❤️

Anonymkode: 39477...5dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, var 15 år. Var en jeg hadde et veldig godt øye til (det gikk over). Var ikke full eller noe slikt, ikke han heller. 

Anonymkode: 989e0...eb0

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, var 17 år. Jeg lever med ptsd. Han lever lykkelig med kone og barn.

Anonymkode: 84343...f3e

Karma eller samvittigheten biter han. Vit det❤️

Anonymkode: 39477...5dc

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utsatt for et seksuelt overgrep da jeg var 15 år. Penis i munn. Sa nei flere ganger. Han var populær i klassen og jeg fortalte det aldri til noen. 

Anonymkode: 824eb...6cd

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Var 13 år og hadde fått min første kjæreste som var 15. Jeg besøkte ham en dag foreldrene var borte: vi satt egentlig bare og spilte tv-spill, men da jeg gikk på kjøkkenet for å ta meg vann fulgte han etter og begynte å kysse meg. Jeg syntes det var spennende og var med på det, men da han ville gå lengre sa jeg nei og trakk meg unna. Han dro meg da inn på soverommet og voldtok meg.

Han fortsatte å presse meg til sex hele det året vi var sammen, og truet med å ta selvmord de gangene han følte seg avvist av meg. Flere ganger brukte han selvskading som pressmiddel og skar seg selv til blods.

Nå er jeg 40 år og begynner først nå å få et normalt forhold til sex (nesten).

Anonymkode: 992aa...781

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...