Gå til innhold

Dame som sender samboer meldinger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes om kvinner/menn legger seg bevvist etter noen i forhold og forsetter og skrive når du vet det er mere dem er ute etter. Da kan partneren din sette et tydelig standpunkt, jeg har gjort det var ikke vanskelig av respekt for min mann. Betyr ikke at noen av det motsatte kjønn ikke kan skrive til noen av oss, men dette er ikke noen som er ute etter noe annet det er forkjellen. Den dagen vi ikke har såpass respekt for forholdet vårt, vil jeg avslutte det og mannen her har sagt det samma. Uskyldig snakk om man vet døren han være åpen for noe mere, kan gjøre om man er i en dårlig periode feks gjøre det lettere og falle for foorføringen. Tror mange som aldri har tenkt dem skulle falle  for sånt kan ende der. Så jeg hadde satt et ultimatum tilsutt, hvorfor skal min mann snakke med en som han vet har prøvd seg? Det er faktsik lov og sette krav for seg selv i et forhold. Her hjemme går det begge veier.

Anonymkode: 63c44...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 18.49):

Om du hadde muligheten til å gå inn på din samboers tlf å blokke damen for å fjerne mulighet for kontakt, hadde du gjort det - eller ville du latt vær for å se om han til slutt falt for det? 

Hun har tilbudt ham sex uten forpliktelser selv om hun vet om meg, noe han avslo. Jeg har også selv sagt ifra ansikt til ansikt til henne at jeg vet om disse meldingene. Hvorpå hun beklaget så veldig og sa hun respekterte meg. Men det kan hun umulig gjøre for hun fortsetter å sende meldinger med dumme spørsmål ang en fritidsaktivitet for voksne som min samboer er leder for (som hun bruker være med på.) Han har vist meg meldingene hun sender, men vil ikke blokke henne fordi han synes det blir så flaut å møte på henne etterpå på aktiviteten. Den unskyldningen kjøper jeg ikke… jeg tror han liker oppmerksomheten.

En del av meg vil gå inn på tlf hans å blokke henne og fjerne ‘problemet’, men samtidig så tenker jeg at jeg vil jo egentlig ikke hindre ham fra å vise meg hvem han er - om han vil være utro…

Anonymkode: f1d12...713

Jeg hadde valgt å stole på mannen min, alt annet vil være spekulere. Selvom du ikke tror han så betyr det ikke at du har rett. Når han viser deg meldinger så tenker jeg at det er liten risiko for utroskap. 

Anonymkode: 4fecd...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR I HELVETE HOLDER DAMER PÅ SÅNN TIL MENN DE VET ER I FORHOLD?

🖕👿

Anonymkode: 91ec4...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

HVORFOR I HELVETE HOLDER DAMER PÅ SÅNN TIL MENN DE VET ER I FORHOLD?

🖕👿

Anonymkode: 91ec4...ff4

Antageligvis fordi en del menn i forhold er veldig åpne for å ligge med flere?

Anonymkode: 2af7d...13c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du bare stole på mannen. At han viser deg meldingene uoppfordret er jo et tegn på at han ønsker åpenhet. Hun kan prøve seg , og han kan avvise. Men det er vel for de fleste smigrende når noen viser interesse? 

Å blokke henne når han må forholde seg til henne skjønner jeg blir ubehagelig for ham. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjokoladebanan skrev (11 minutter siden):

Her må du bare stole på mannen. At han viser deg meldingene uoppfordret er jo et tegn på at han ønsker åpenhet. Hun kan prøve seg , og han kan avvise. Men det er vel for de fleste smigrende når noen viser interesse? 

Å blokke henne når han må forholde seg til henne skjønner jeg blir ubehagelig for ham. 

Det er bare tull. Han kan ekskludere henne fra aktiviteten der han er leder. Med den begrunnelse at hun driver med trakassering og upassende oppførsel. 

Anonymkode: e793f...904

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...