Gå til innhold

Bryr du deg om naboen din ser deg naken eller halvnaken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Halvnaken (undertøy, bikini el.): Nei. Naken: Ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart det der hvor kvinner synes det er i orden å bli sett naken av naboen . Mange av mine kjærester i mitt liv har også hatt et slikt eksponeringsbehov. Hvor kommer dette fra, hvorfor er det slik? 

Anonymkode: c6bb5...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Rart det der hvor kvinner synes det er i orden å bli sett naken av naboen . Mange av mine kjærester i mitt liv har også hatt et slikt eksponeringsbehov. Hvor kommer dette fra, hvorfor er det slik? 

Anonymkode: c6bb5...10a

Jeg ser ingen steder at det står hvilket kjønn som svarer hva her?

Anonymkode: 50405...6e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nærmeste nabo har jeg sett naken fordi hun bader naken der jeg går tur med hunden om morgenen i blant. Om hun skulle slumpe til å se inn gjennom vinduet og se meg naken en dag, så bryr jeg meg lite om det. 

Ellers bryr jeg meg ikke om jeg er halvnaken og inne i mitt eget hus, men tar på meg mer klær om det f.eks. ringer på døra. Mens naken vil jeg helst ikke at andre naboer skal se meg. Nøyaktig hvorfor vet jeg ikke, det kjennes bare privat for meg. 

Så jeg har tydeligvis en slags skal du se meg naken, skal jeg ha sett deg naken først greie. Jeg har aldri tenkt over det før. 

Anonymkode: 2f404...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en situasjon jeg har vært borti. Naboene mine er alltid påkledd. 

 

Anonymkode: fa00f...e48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 22.07):

Rart det der hvor kvinner synes det er i orden å bli sett naken av naboen . Mange av mine kjærester i mitt liv har også hatt et slikt eksponeringsbehov. Hvor kommer dette fra, hvorfor er det slik? 

Anonymkode: c6bb5...10a

Det er ikke rart, kvinner liker å bli sett og vise seg fram. Det rare er når de kjefter oss menn huden full, og kaller oss ekkel og creepy, for at vi ser. Det siste er vanligst MED klær, det gjør det bare enda rarere.

Anonymkode: 7f62a...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg orker ikke å stresse med det i eget hjem, det har ikke så voldsomt mye å si, og det er begrenset hvor mye man ser inn et vindu i tredje etasje. Men jeg henter ikke posten eller åpner døren om jeg ikke er påkledd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 18.39):

Naboen min har sett meg på balkongen med spredde rumpeballer og et gapende rumpehull en gang, så tror nok det går fint om ham ser meg naken.

Anonymkode: e2396...57d

Såååååååå…… Altså…….. Ikke si A og ikke B😅😅😅😂😂 

ALDRI VÆRT SÅ KLAR FOR EN OPPDATERING HER!!!!😅😅😅

 

Pleeeeeaaasse????? 😂😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 18.34):

Bryr du deg om naboen din ser deg ikke fullstendig påkledd? 

Anonymkode: 52247...84c

Ja. Jeg vil absolutt ikke se min nabo naken,hvorfor skal han se meg? Nakenhet skal ikke vises frem på den måten. Jeg hadde ikke likt gått forbi et hus og sett nakne folk vandre i huset. De fleste har hvertfall bikini eller boxer på seg.

Anonymkode: 95ded...57f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprader ikke rundt ute helt naken vanligvis, men soler meg gjerne i bikinitruse og kan ikke tenke meg at hun bryr seg i det hele tatt. 
Alt for mange har en lei tendens til å seksualisere nakenhet, og tror at det er noe erotisk ved det, eller noe man gjør for å "vise seg fram" - når man bare labber omkring og nyter livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 11.37):

Syns det er veldig egoistisk å gå naken rundt i hage/terasse/balkong/vinduer som er lett å se. Skriker om se på meg..!

Tragisk!

Anonymkode: ee6a3...709

Enig her.

Vi har naboer på over 60 år. Men uansett er det ikke så bra å se nabo naken. Jeg vil ikke se mine naboer nakne uansett alder og kjønn. Tviler sterkt på at mannen min vil se nabo naken også. 

Det gjør noe med det å være naboer hvis man ofte eller av og til ser nabo naken. Så kjære dere som vil være nakne og som vet at nabo ser dere, slutt med det. Vi andre mister respekt og tiltro til dere. 

Det hadde ikke vært bedre med yngre naboer heller, det er bare pinlig. Om man vil se noen naken, så finner man dem på nett, ikke på naboens veranda!

 

Anonymkode: c6df5...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...