AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Etter noen tråder om hvilke indre og ytre attributter kvinner finner tiltrekkende ved menn, er det på tide med en tilsvarende tråd med fokus på kvinner. Så hva er det du legger merke til når du tenker «hun er en skikkelig kvinne med stor K» eller noe… Anonymkode: d5dcf...381
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 At de er gode og villige til å suge mye. Anonymkode: 97f97...b8c 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #3 Skrevet 18. april 2024 Smilet og øyne. At de liker å suge. Helst svelge. Og kline med sæden i munn så klart. Damer som ikke maser er attraktivt. Må være flinke til å rydde og varte meg opp. Anonymkode: d298e...f5d 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #4 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Smilet og øyne. At de liker å suge. Helst svelge. Og kline med sæden i munn så klart. Damer som ikke maser er attraktivt. Må være flinke til å rydde og varte meg opp. Anonymkode: d298e...f5d Du er definisjonen på menn damer ikke VIL ha😂🤢 Anonymkode: b54e7...bda 15 21
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #5 Skrevet 18. april 2024 Siden tråden ligger under seksualitet, så får svaret bli deretter. Det desidert viktigste er at hun kan gjøre noe deilig for meg, uten å tenke på hva hun får igjen for det. Er jeg kåt på henne, og hun ikke vil ha sex, så må hun kunne suge eller runke meg. Ikke hver gang, eller hele tiden, men grunnleggende må hun tenke at det er positivt at jeg har lyst på henne. Før du spør, ingen problem for meg å være en giver i motsatt situasjon. Sjelden det hender, men om hun er kåt, og ikke jeg, så gjør jeg gjerne det hun vil jeg skal gjøre Anonymkode: 55eef...166
Resignert Skrevet 18. april 2024 #6 Skrevet 18. april 2024 Smil, øyne, blikk, timeglassfigur. Ikke for høy/ ikke for tung/ ikke tynn
Bamseklemmer Skrevet 18. april 2024 #7 Skrevet 18. april 2024 Feminin, romantisk og omsorgsfull, ikke tar seg selv så høytydelig og er humørfull.. liker å holde hjemmet trendy, ryddig og rent.. liker hverdagskos og klemming.. Da trenger jeg ikke å bekymre meg om sexlivet, annet at hun har gjensidig giverglede av nytelse, nysgjærrig, kåt og vil onanere så mye hun vil🥰🤭 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #8 Skrevet 18. april 2024 Vakre øyne,langt hår😍 Anonymkode: e81f7...08d 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #9 Skrevet 18. april 2024 Tråden ligger under seksualitet, så da er det vel utseende du lurer på. Hovedsaklig vil jeg si det handler om å ikke være gammel (relativt i forhold til meg), ikke overvektig, ikke kraftig bygd, ikke høy, ikke kort hår. Er egentlig ikke så kresen, men blir jo tiltrukket av kvinner som faktisk er feminine. Er du innafor det jeg nevner over her så er du sannsynligvis sexy for meg. Anonymkode: a9931...2a4 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #10 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tråden ligger under seksualitet, så da er det vel utseende du lurer på. Hovedsaklig vil jeg si det handler om å ikke være gammel (relativt i forhold til meg), ikke overvektig, ikke kraftig bygd, ikke høy, ikke kort hår. Er egentlig ikke så kresen, men blir jo tiltrukket av kvinner som faktisk er feminine. Er du innafor det jeg nevner over her så er du sannsynligvis sexy for meg. Anonymkode: a9931...2a4 Hva skal det hjelpe å være sexy for deg, når du er så ufordragelig mot andre kvinner at du automatisk blir usexy for meg? Anonymkode: 7a7b9...fdb 5
Gjest ufiltrert Skrevet 18. april 2024 #11 Skrevet 18. april 2024 Timeglassfigur, minst E cup. (hjerne g-h++) Ikke helt blåst
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #12 Skrevet 18. april 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva skal det hjelpe å være sexy for deg, når du er så ufordragelig mot andre kvinner at du automatisk blir usexy for meg? Anonymkode: 7a7b9...fdb Ok det var da ikke meningen å være ufordragelig? Spørsmålet var jo hva JEG synes er tiltrekkende, ikke noe annet. Det betyr ikke at det er noe galt med alle de JEG ikke er tiltrukket av. Eller synes du at du selv at alle menn er sexy? Anonymkode: a9931...2a4 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #13 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok det var da ikke meningen å være ufordragelig? Spørsmålet var jo hva JEG synes er tiltrekkende, ikke noe annet. Det betyr ikke at det er noe galt med alle de JEG ikke er tiltrukket av. Eller synes du at du selv at alle menn er sexy? Anonymkode: a9931...2a4 Se på svaret over deg. Timeglass figur, minst e-cup og ikke dum. Det er et veldig spesifikt svar. Og det er et bedre svar en ditt, fordi selv om denne mannen har et krav som kun noen kvinner faller innom, så står ikke han å sier at alle som har mindre pupper enn e er ufemenine. Han fratar ingen kjønnet sitt på begrunnelse av at han ikke er tiltrukket dem. Han kan skrive det han liker, ferdig med det. Jeg har menn jeg liker, men jeg prøver ikke å skade alle jeg ikke liker. De må få leve sine liv og føle en selvverdig, ha det fint uten meg. Derfor er du ufordragelig. Anonymkode: 7a7b9...fdb 8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #14 Skrevet 18. april 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Se på svaret over deg. Timeglass figur, minst e-cup og ikke dum. Det er et veldig spesifikt svar. Og det er et bedre svar en ditt, fordi selv om denne mannen har et krav som kun noen kvinner faller innom, så står ikke han å sier at alle som har mindre pupper enn e er ufemenine. Han fratar ingen kjønnet sitt på begrunnelse av at han ikke er tiltrukket dem. Han kan skrive det han liker, ferdig med det. Jeg har menn jeg liker, men jeg prøver ikke å skade alle jeg ikke liker. De må få leve sine liv og føle en selvverdig, ha det fint uten meg. Derfor er du ufordragelig. Anonymkode: 7a7b9...fdb Ok beklager, jeg ser jeg formulerte meg dumt. Det handler altså om hva jeg personlig synes er sexy og feminint. Det betyr selvfølgelig ikke at de som faller utenfor dette ikke er sexy eller feminine. Anonymkode: a9931...2a4 1
TomSawyer Skrevet 18. april 2024 #15 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter noen tråder om hvilke indre og ytre attributter kvinner finner tiltrekkende ved menn, er det på tide med en tilsvarende tråd med fokus på kvinner. Så hva er det du legger merke til når du tenker «hun er en skikkelig kvinne med stor K» eller noe… Anonymkode: d5dcf...381 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så hva er det du legger merke til når du tenker «hun er en skikkelig kvinne med stor K» eller noe… Intelligens. At hun klarer å skrive et par lengre setninger med godt språk og uten masse og/å feil og andre skrivefeil. Er hun småfeit og brei over ræva i tillegg er det full home run..😁 3 1
Hannah80 Skrevet 18. april 2024 #16 Skrevet 18. april 2024 Hos meg kommer man langt med et godt smil og varme øyne. Foretrekker kvinner som er litt chubby. Store bryst er ikke et minus, for å si det sånn;) Må innrømme at jeg har en preferanse på langt hår. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #17 Skrevet 18. april 2024 Kvinne her da, men vil bare fortelle hva mannen falt for😅 Det første han la merke til var utstrålingen, smilet og øyene mine, og puppene mine😄 Han er en puppemann😅 Men det han falt for var at jeg var så god og snill med alle, og at jeg tok han for den han var og ikke ønsket å forandre han. Han hadde aldri møtt en som meg før. Anonymkode: a75af...ee6 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #18 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Smilet og øyne. At de liker å suge. Helst svelge. Og kline med sæden i munn så klart. Damer som ikke maser er attraktivt. Må være flinke til å rydde og varte meg opp. Anonymkode: d298e...f5d Jeg lurer på hvor mange kvinner som finner deg og dine meninger attraktiv? Anonymkode: a75af...ee6 4 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #19 Skrevet 18. april 2024 At de har glimt i øyet og den pakken der Ellers At de fjerner kroppshår Ikke har silikon Er normalt til relativt normal slank Kan gjerne ha kort hår Anonymkode: cb4f0...596 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #20 Skrevet 18. april 2024 Jeg vet ikke. Det er en del utseende, men hun kan være både tynn, normalvektig og litt overvektig. Blondt eller mørkt hår (ofte faller jeg riktignok ikke for rødhåra), brune eller blå øyne, små bryster, store bryster. Altså de fleste former og fasonger. Det jeg faller for er vel det som kalles «kjemi», men jeg velger å kalle det utstråling og personlighet. Det er ganske mange billedskjønne kvinner som jeg ikke faller for. Jeg liker jenter som virker rolige, selvsikre og behagelige å være rundt. Kanskje fordi jeg ikke er den som skriker høyest selv, men gjerne noen som har humor og ikke er altfor selvhøytidelige. MEN, dette er vanskelig å beskrive, det er liksom bare en følelse som dukker opp og hodet/magen sier «henne liker jeg». Anonymkode: 3b4d4...62e 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå