Gå til innhold

Hva gjør kvinner attraktive?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Oi, wow! Den kom brått på! 😅😅 

Hva mener du? At hun i det hele tatt har ei fitte, eller har du spesielle preferanser?

Anonymkode: 4d669...2b5

Nei nei, ingen preferanser. I hvert fall ikke slik at det har noen betydning.

Anonymkode: bcda0...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den perfektive kvinne etter min mening:

  • Slank (BMI 18-21)
  • Ikke for gammel (20-27 år)
  • Langt hår
  • Fint ansikt
  • Hvit hudfarge
  • Små føtter
  • "Ryddig" vagina
  • Mellomstore og faste pupper
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig, naturlig, åpen og uegoistisk. De damene som stiller med digre lepper, silikonpupper, sprettrompe og kroppsfiksert måte å kle seg på blir ikke vurdert engang. Klarer ikke gå videre (sex) med slike egoister. Kjærlighet må gi mening.

Anonymkode: f36d3...944

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En naturlig fin jente/dame som har orden på livet, møter folk med et vennlig vesen og har et smil på lur.

Føler seg trygg på sitt eget naturlige utseende, så hun har ingen behov for å tegne på øyenbryn så hun ligner en figur i Angry Birds, og har ikke behov for lepper som ligner på ræva til en parringsklar orangutang. Hun nøyer seg med lett sminke som bare fremhever litt hennes naturlige trekk.

Vekten kan gjerne ligge i skalaen fra normalt slank til lubben, det viktigste er at hun holder seg noenlunde i form og er aktiv på en eller annen måte.

Hun vet at sex ikke handler om å ta seg best ut på lakenet, men å delta aktivt og vil selv ha mest mulig glede av sexen. Er fullt klar over at det ene brystet er litt mindre enn det andre uten at det plager henne, viser stolt frem den vakre kroppen sin og kan kose seg naken sammen med sin partner. Ikke redd for å fronte egne preferanser og nysjerrig på dine preferanser men allikevel har sine egne grenser.

Hun innser at vi er to forskjellige individ som betyr at vi kan være uenige om enkelte ting og at vi er ulike kan være bra på mange måter. 

Anonymkode: 75b8a...5ad

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ærlig, naturlig, åpen og uegoistisk. De damene som stiller med digre lepper, silikonpupper, sprettrompe og kroppsfiksert måte å kle seg på blir ikke vurdert engang. Klarer ikke gå videre (sex) med slike egoister. Kjærlighet må gi mening.

Anonymkode: f36d3...944

De blir ikke vurdert nei? Jeg har en liten anelse om at de damene hadde du ikke vært i nærheten av å få uansett. Så fin selvforsvarsmekanisme å late som det er du som velger dem bort. 

Anonymkode: c787e...829

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

De blir ikke vurdert nei? Jeg har en liten anelse om at de damene hadde du ikke vært i nærheten av å få uansett. Så fin selvforsvarsmekanisme å late som det er du som velger dem bort. 

Anonymkode: c787e...829

Synd det ikke er letteremoji her, bare tommel opp, hjerte og pokal.

Svært mange av de damene som må endre på seg selv på den måten, har så dårlig selvtillit at det ikke skal mye til mann til for å ha muligheter der. Det er tragisk at kvinneidealene skal være slik at kvinner ikke er fornøyd med det de har fra naturens side.

Endret av Cor Cubiculum
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

De blir ikke vurdert nei? Jeg har en liten anelse om at de damene hadde du ikke vært i nærheten av å få uansett. Så fin selvforsvarsmekanisme å late som det er du som velger dem bort. 

Anonymkode: c787e...829

Ikke jeg som skrev det, men jeg mener det samme. Sprettrompe kan jeg gjerne si ja til, så lenge den er naturlig og ikke blitt sprøyet full med byggskum. Men ombygde lepper, bryn, og bryst og så mye brunkrem at du lurer på hvilken verdensdel de kommer fra, det kan jeg styre meg for. Kanskje stygt av meg, men jeg tenker mindre begavet når jeg ser sånt, og da vurderer jeg de heller ikke.

Men kan ærlig innrømme at det kan være et blikkfang, du tenker wow med det samme du ser det, så innhenter fornuften meg og sier nei, nei, nei. 

Anonymkode: 75b8a...5ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart man velger å være singel :himle: Halvparten av svarene i denne tråden tilsier jo at menn ikke ser på kvinner som mennesker engang.

Anonymkode: 6710e...189

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det rart man velger å være singel :himle: Halvparten av svarene i denne tråden tilsier jo at menn ikke ser på kvinner som mennesker engang.

Anonymkode: 6710e...189

Det kan du si, men husk at menns inntrykk er skapt av kvinnene selv.

Anonymkode: bcda0...e30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det rart man velger å være singel :himle: Halvparten av svarene i denne tråden tilsier jo at menn ikke ser på kvinner som mennesker engang.

Anonymkode: 6710e...189

Om så var, så regner jeg med at du uansett hadde måttet sile ut de aller fleste som har et positivt kvinnesyn, før du står igjen med den ene kandidaten som gjør deg ikke-singel. Så det var en dårlig unnskyldning. (Skjønner at du ikke er HELT alvorlig.)

Anonymkode: d5dcf...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Haha. Tenk, som belønning for at du har ryddet og vartet ham opp (selvsagt uten å mase), så skal du få lov til å suge pikken hans og svelge sæden etterpå, så heldig!:laugh::spy:

Anonymkode: 745ec...3ec

Når menn snakker om "mas" i slike sammenhenger, så kan det oversettes med "har ingen meninger og stiller ingen krav, slik at jeg kan leve som om jeg var singel, men med en gratis knulledukke/hushjelp/mor".

Anonymkode: 6cb3c...835

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lodott skrev (17 timer siden):

Utstråling, selvtillit og intelligens er noen av de tingene som tiltrekker meg mest hos en kvinne. Fin bonus om hun liker aktiv livsstil og tar vare på seg selv. Går ikke så altfor mye etter utseende. 

Fint og bra, men som svar på tema i en tråd om seksualitet? Er det kjøkkenveien til det mest attraktive du beskriver?

Anonymkode: bcda0...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Når menn snakker om "mas" i slike sammenhenger, så kan det oversettes med "har ingen meninger og stiller ingen krav, slik at jeg kan leve som om jeg var singel, men med en gratis knulledukke/hushjelp/mor".

Anonymkode: 6cb3c...835

Enig. 

Dette med at kvinner maser må jeg som kvinne si at er bare tull, så lenge mannen oppfører seg greit, kommuniserer greit og tar sin del av ansvaret. "Mas" er som regel forsøk på å kommunisere om noe som ikke fungerer, og det er få ting i et forhold som frustrerer kvinner mer enn å måtte bli "masekjerring", fordi mannen er egoistisk/dårlig partner og heller ikke lytter til forsøk på å kommunisere med ham om hva som styrer forholdet mot stupet. Vi kvinner hater å måtte mase. Det blir som å måtte oppdra en ufordragelig tenåring som ikke gidder å lytte til helt vesentlig informasjon. Ikke en rolle kvinner ønsker ovenfor en partner. 

Synes imidlertid det er mange fine og gjennomtenkte svar i tråden også, fra menn som tydeligvis ønsker partner, ikke bare sex- service, kokk og hushjelp. De som ønsker sexdukke, kokk og hushjelp vil naturligvis slite med å få og beholde bra kvinner, og man kan jo lure på om det er noe selvinnsikt i at disse gjerne opplever kvinner som vanskelige. Det er jo en stillingsannonse kvinner skyr som pesten. Noe de må være uærlige om for å få kvinne, og hvor det blir "mas" og trøbbel når kvinner oppdager bedraget. Kvinner ønsker ikke være dette, men ønsker en partner. 

Godt å se at en del menn også ønsker det samme. De som ikke helt har skjønt at kvinner ikke eksisterer kun for sex- service og generell service for dem vil naturlig gå på en del smell med kvinner. Oppleve "mas" og at ting blir vanskelig. Bli forlatt også, og det temmelig selvforskyldt. 

Tenker tråden er et godt bilde på hva kvinner må sortere ut, OG at det finnes bra menn som har forstått bedre, som er verdt å lete etter til man finner en slik. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Tenker tråden er et godt bilde på hva kvinner må sortere ut, OG at det finnes bra menn som har forstått bedre, som er verdt å lete etter til man finner en slik. 

Ok, jeg har rapportert alle postene dine i tråden som off topic. Fram til admin tar tak i det, kan du ikke bare finne et annet sted å forsøple med irrelevante betraktninger?

Anonymkode: 85b4d...574

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok, jeg har rapportert alle postene dine i tråden som off topic. Fram til admin tar tak i det, kan du ikke bare finne et annet sted å forsøple med irrelevante betraktninger?

Anonymkode: 85b4d...574

Dette er et diskusjonsforum, så du må tåle betraktninger angående svar i tråden. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Er det rart man velger å være singel :himle: Halvparten av svarene i denne tråden tilsier jo at menn ikke ser på kvinner som mennesker engang.

Anonymkode: 6710e...189

At man foretrekker fysisk attraktivitet betyr ikke at man ikke ser på kvinner som mennesker. Bare fordi man ikke ser på DEG betyr ikke det at man ser ned på kvinner. Stor forskjell. 

Anonymkode: c787e...829

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det rart man velger å være singel :himle: Halvparten av svarene i denne tråden tilsier jo at menn ikke ser på kvinner som mennesker engang.

Anonymkode: 6710e...189

At det er dårlige menn overalt og særlig på et kvinneforum, er da ikke noe nytt. Men her henger jo bare de ingen andre vil ha. På ekte KAN man finne en bra mann (vanskelig der også) 

Fant meg heldigvis en juvel selv! Han er selvfølgelig feminist og behandler meg som en dronning (og jeg han som en konge tilbake;)

Anonymkode: eec4b...004

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Trolltunge said:

Dette er et diskusjonsforum, så du må tåle betraktninger angående svar i tråden. 

Men mye av det du kommer med fremstår som surmaga og gjennomsyret av bitterhet. Det må da kunne gå an å ha en tråd med god stemning rundt det som menn finner attraktivt med kvinner uten å komme drassende med alle mulige meninger om hvorfor menn går på enn smell i sexlivet og samlivet forøvrig.  Hvis menn finner store pupper og daglige blowjobs attraktivt så må de få love til det.

Vi har skjønt at du har meninger om dette.  Noe er nok berettiget og noe tar du nok feil i. Men kan du ikke lage en egen tråd om det. 

Anonymkode: 5c017...3b2

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men mye av det du kommer med fremstår som surmaga og gjennomsyret av bitterhet. Det må da kunne gå an å ha en tråd med god stemning rundt det som menn finner attraktivt med kvinner uten å komme drassende med alle mulige meninger om hvorfor menn går på enn smell i sexlivet og samlivet forøvrig.  Hvis menn finner store pupper og daglige blowjobs attraktivt så må de få love til det.

Vi har skjønt at du har meninger om dette.  Noe er nok berettiget og noe tar du nok feil i. Men kan du ikke lage en egen tråd om det. 

Anonymkode: 5c017...3b2

Jeg er verken surmaga eller bitter, men jeg brenner for at folk skal få bedre seksuell kompetanse, og bedre relasjonskompetanse også. Hvilket forsåvidt henger sammen. 

Har du sett meg kritisere puppe- preferanser? 

Om de ønsker seg daglige ego-bj bør de kjøpe seg en sugemaskin heller enn å kreve dette av en kjæreste. Ja bedre å gå til prostituerte og betale for det enn å kreve slikt av en partner. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Haha. Tenk, som belønning for at du har ryddet og vartet ham opp (selvsagt uten å mase), så skal du få lov til å suge pikken hans og svelge sæden etterpå, så heldig!:laugh::spy:

Anonymkode: 745ec...3ec

Jeg datet en slik i en kort (legg trykk på kort) periode. 
«Nå har du vært så flink at du skal få lov til å suge pikken min» 🤯 

Takk og farvel. 

Anonymkode: 10f1d...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...