Gå til innhold

Hva gjør kvinner attraktive?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Trolltunge said:

 

Virker veldig ensidig for meg, selv om "den heldige vinneren " altså slipper å gjøre det hver gang og hele tiden. Heldig kvinne! 😆

 

On 4/18/2024 at 12:55 PM, AnonymBruker said:

Siden tråden ligger under seksualitet, så får svaret bli deretter.

Det desidert viktigste er at hun kan gjøre noe deilig for meg, uten å tenke på hva hun får igjen for det. Er jeg kåt på henne, og hun ikke vil ha sex, så må hun kunne suge eller runke meg. Ikke hver gang, eller hele tiden, men grunnleggende må hun tenke at det er positivt at jeg har lyst på henne. 

Før du spør, ingen problem for meg å være en giver i motsatt situasjon. Sjelden det hender, men om hun er kåt, og ikke jeg, så gjør jeg gjerne det hun vil jeg skal gjøre :)

Anonymkode: 55eef...166

Fordi du valgte å fokusere på det som vrir kommentaren i retning av din tolkning. Leser du det jeg merket av nå så underbygger vel ikke det din påstand om ensidighet?

Det finnes faktisk kvinner som syns det er helt ok å gi mannen en blowjob for å være snill uten å forvente noe tilbake innimellom. Jeg tolker ikke kommenteren til noe annet enn at mannen finner dette attraktivt med en kvinne. Og dette er noe helt annet enn pliktsex.

Pliktsex er kjipt, for begge parter. Og jeg er enig i alt du skrev om det og gjensidig nytelse. Men jeg syns det var i overkant voldsom konklusjon du kom med bare. At denne mannen finner det attraktivt at kvinnen skal godta pliktsex. Jeg klarer virkelig ikke å tolke det sånn.  Og jeg tviler sterkt på at noen menn finner pliktsex særlig attraktivt egentlig. 

Anonymkode: 5c017...3b2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

 

Fordi du valgte å fokusere på det som vrir kommentaren i retning av din tolkning. Leser du det jeg merket av nå så underbygger vel ikke det din påstand om ensidighet?

Det finnes faktisk kvinner som syns det er helt ok å gi mannen en blowjob for å være snill uten å forvente noe tilbake innimellom. Jeg tolker ikke kommenteren til noe annet enn at mannen finner dette attraktivt med en kvinne. Og dette er noe helt annet enn pliktsex.

Pliktsex er kjipt, for begge parter. Og jeg er enig i alt du skrev om det og gjensidig nytelse. Men jeg syns det var i overkant voldsom konklusjon du kom med bare. At denne mannen finner det attraktivt at kvinnen skal godta pliktsex. Jeg klarer virkelig ikke å tolke det sånn.  Og jeg tviler sterkt på at noen menn finner pliktsex særlig attraktivt egentlig. 

Anonymkode: 5c017...3b2

Dette var det viktigste kriteriet, og hun må... At han sier seg velvillig til gjenytelse betyr lite, ettersom særdeles få kvinner vil synes det er ok å ta imot det tilbudet. For de aller fleste kvinner er det å ta imot ensidig noe vi ikke klarer, med mindre vi er 100% sikker på at mannen selv tenner på og ønsker dette. Vi kvinner ser nemlig egoismen i å forlange ensidig tilfredsstillelse, og takler generelt ikke å være så egoistisk, med mindre vi altså har en mann som er så utpreget giver at han har en enorm stor glede i slikt selv. At det er hva HAN ønsker og tenner mest på.

Det er åpenbart ut fra det han skriver i forhold til hva hun MÅ gi (til og med det desidert viktigste for ham at hun er villig til) at det ikke er tilfellet her. Han tilbyr derfor en gjenytelse som er totalt unaturlig for kvinner flest. Noe han trygt kan si seg velvillig til, for det kommer ikke til å skje. Det vil toppen være at han ikke var veldig gira på sex, men hadde det likevel. Hvilket er helt vanlig begge veier i et forhold. At man ikke var superkåt i utgangspunktet, men villig til å bli kåt og ha sex likevel. Som ikke er å yte ensidig sex-service i samme grad, bare at det er temmelig vanlig å strekke seg litt for hverandre. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Trolltunge said:

Virker veldig ensidig for meg, selv om "den heldige vinneren " altså slipper å gjøre det hver gang og hele tiden. Heldig kvinne! 😆

Hva har all denne sutringa med trådens tema å gjøre egentlig?

Anonymkode: a9931...2a4

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Trolltunge said:

Dette var det viktigste kriteriet, og hun må... At han sier seg velvillig til gjenytelse betyr lite, ettersom særdeles få kvinner vil synes det er ok å ta imot det tilbudet. For de aller fleste kvinner er det å ta imot ensidig noe vi ikke klarer, med mindre vi er 100% sikker på at mannen selv tenner på og ønsker dette. Vi kvinner ser nemlig egoismen i å forlange ensidig tilfredsstillelse, og takler generelt ikke å være så egoistisk, med mindre vi altså har en mann som er så utpreget giver at han har en enorm stor glede i slikt selv. At det er hva HAN ønsker og tenner mest på.

Det er åpenbart ut fra det han skriver i forhold til hva hun MÅ gi (til og med det desidert viktigste for ham at hun er villig til) at det ikke er tilfellet her. Han tilbyr derfor en gjenytelse som er totalt unaturlig for kvinner flest. Noe han trygt kan si seg velvillig til, for det kommer ikke til å skje. Det vil toppen være at han ikke var veldig gira på sex, men hadde det likevel. Hvilket er helt vanlig begge veier i et forhold. At man ikke var superkåt i utgangspunktet, men villig til å bli kåt og ha sex likevel. Som ikke er å yte ensidig sex-service i samme grad, bare at det er temmelig vanlig å strekke seg litt for hverandre. 

Det har ikke slått deg et ørlite sekund at du kanskje la litt mye tolkning i posten?

Jeg tolker det ikke noe videre enn at han vil ha en dame som setter pris på kåthet og at han tenner på henne, og at hun gjerne gir han nytelse om han er kåt av egen fri vilje.  Sånne kvinner finnes det faktisk mange av og det er helt legitimt å finne dette attraktivt. 

Det er ganske stor forskjell på dette og å forlange at kvinnen skal stille opp på pliktsex. Pliktsex er kjipt for begge parter og jeg har vanskelig for å se at det er det han ønsker. At dette er åpenbart som du sier gjelder i alle fall kun om man går inn for å tolke posten i verste mening. Om man derimot velger å tolke i beste hensikt..... :) ?? Kanskje du skulle prøvd det?

Anonymkode: 5c017...3b2

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva har all denne sutringa med trådens tema å gjøre egentlig?

Anonymkode: a9931...2a4

En anmerkning angående at man bør tenke over hva man ønsker seg, for man kan få det. Med de konsekvenser en slik praksis gjerne medfører. Ønsker man et godt sexliv som varer bør man forstå at sex, som alt i et forhold, må være noe gjensidig bra. 

Mannen kan fint finne en kvinne som godtar dette, uten å nøle særlig også, men da vil han også befinne seg blant menn som klager over at sexlivet gikk i dass noen år senere, mest sannsynlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Trolltunge said:

En anmerkning angående at man bør tenke over hva man ønsker seg, for man kan få det. Med de konsekvenser en slik praksis gjerne medfører. Ønsker man et godt sexliv som varer bør man forstå at sex, som alt i et forhold, må være noe gjensidig bra. 

Mannen kan fint finne en kvinne som godtar dette, uten å nøle særlig også, men da vil han også befinne seg blant menn som klager over at sexlivet gikk i dass noen år senere, mest sannsynlig. 

Det er notert. Så er vi ferdige med dette, og går tilbake til tema.

Anonymkode: a9931...2a4

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 14.17):

Se på svaret over deg. Timeglass figur, minst e-cup og ikke dum. Det er et veldig spesifikt svar. Og det er et bedre svar en ditt, fordi selv om denne mannen har et krav som kun noen kvinner faller innom, så står ikke han å sier at alle som har mindre pupper enn e er ufemenine. Han fratar ingen kjønnet sitt på begrunnelse av at han ikke er tiltrukket dem. Han kan skrive det han liker, ferdig med det. Jeg har menn jeg liker, men jeg prøver ikke å skade alle jeg ikke liker. De må få leve sine liv og føle en selvverdig, ha det fint uten meg. Derfor er du ufordragelig. 

Anonymkode: 7a7b9...fdb

Det er ikke spesifikt. Hva er en e-cup? Det er veldig stor forskjell på en pupp med bh størrelse 65E og 100E. 

Anonymkode: 81695...43d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trolltunge said:

En anmerkning angående at man bør tenke over hva man ønsker seg, for man kan få det. Med de konsekvenser en slik praksis gjerne medfører. Ønsker man et godt sexliv som varer bør man forstå at sex, som alt i et forhold, må være noe gjensidig bra. 

Mannen kan fint finne en kvinne som godtar dette, uten å nøle særlig også, men da vil han også befinne seg blant menn som klager over at sexlivet gikk i dass noen år senere, mest sannsynlig. 

Hjelpes.... mye bitterhet skjønner jeg. 

Men greit. Pliktsex er kjipt. To streker under svaret og så er vi ferdig med det. Og jeg har aldri møtt en mann som egentlig ønsker pliktsex så vi lar det bare ligg tror jeg. Finn deg en egen tråd og diskuter det i. 

Nå over til det viktige: Det som gjør damer attraktiv :) 

Og bitterhet og kverulering er definitivt ikke blant de egenskapene.....

Anonymkode: 5c017...3b2

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har ikke slått deg et ørlite sekund at du kanskje la litt mye tolkning i posten?

Jeg tolker det ikke noe videre enn at han vil ha en dame som setter pris på kåthet og at han tenner på henne, og at hun gjerne gir han nytelse om han er kåt av egen fri vilje.  Sånne kvinner finnes det faktisk mange av og det er helt legitimt å finne dette attraktivt. 

Det er ganske stor forskjell på dette og å forlange at kvinnen skal stille opp på pliktsex. Pliktsex er kjipt for begge parter og jeg har vanskelig for å se at det er det han ønsker. At dette er åpenbart som du sier gjelder i alle fall kun om man går inn for å tolke posten i verste mening. Om man derimot velger å tolke i beste hensikt..... :) ?? Kanskje du skulle prøvd det?

Anonymkode: 5c017...3b2

Ja det finnes sørgelig mange kvinner som både gjør dette frivillig og uten å skjønne hvor feil det er. Med de konsekvenser det har. Regner med at du har notert deg hvor mange som sliter med at sexlivet går til h... også. En konsekvens av "arvesynden " med at menns tilfredsstillelse ved sex regnes som viktigere enn kvinners utbytte av sex veldig ofte. 

Vil man ha et varig godt og gjensidig sexliv over år, da må man forstå at sex er noe man i hovedsak skal ha sammen, til glede, nytelse og tilfredsstillelse for begge. Det bør være en absolutt overvekt av det, og ikke forventninger om ensidig sex-service annet enn innimellom, når partneren ønsker det. Et krav om det blir temmelig fort feil. 

Men for all del, kjør gjerne sexliv i grøfta for min del. Jeg synes bare det er uendelig trist at mange ikke har bedre seksuell forståelse enn at de mener slikt er greit. Sexlyst hos kvinner opprettholdes KUN på at det seksuelle oppleves deilig og tilfredsstillende. Vi har ikke klitoris i munnen eller hånden. Menn vi over tid opplever som egoistiske får vi tanker og følelser for i henhold til dette. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Men for all del, kjør gjerne sexliv i grøfta for min del. 

Har du noen meninger om hva som gjør kvinner sexy?

Anonymkode: 85b4d...574

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner er nydelige så lenge de ikke er overvektige.

Anonymkode: e9238...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trolltunge said:

Ja det finnes sørgelig mange kvinner som både gjør dette frivillig og uten å skjønne hvor feil det er. Med de konsekvenser det har. Regner med at du har notert deg hvor mange som sliter med at sexlivet går til h... også. En konsekvens av "arvesynden " med at menns tilfredsstillelse ved sex regnes som viktigere enn kvinners utbytte av sex veldig ofte. 

Vil man ha et varig godt og gjensidig sexliv over år, da må man forstå at sex er noe man i hovedsak skal ha sammen, til glede, nytelse og tilfredsstillelse for begge. Det bør være en absolutt overvekt av det, og ikke forventninger om ensidig sex-service annet enn innimellom, når partneren ønsker det. Et krav om det blir temmelig fort feil. 

Men for all del, kjør gjerne sexliv i grøfta for min del. Jeg synes bare det er uendelig trist at mange ikke har bedre seksuell forståelse enn at de mener slikt er greit. Sexlyst hos kvinner opprettholdes KUN på at det seksuelle oppleves deilig og tilfredsstillende. Vi har ikke klitoris i munnen eller hånden. Menn vi over tid opplever som egoistiske får vi tanker og følelser for i henhold til dette. 

Men du har jo rett i alt dette. Jeg bare fatter ikke fortolkningen din av posten. Jeg klarer bare ikke å tro at det er alt dette han har ment som attraktivt ved en kvinne. Men nok om det. Lag en egen tråd om det er viktig. 

Jeg tror mannen bare vil ha en dame som syns det er helt ok å gi en blowjob i ny og ned selv om hun ikke vil knulle. Og det finst haugevis av damer som gjør dette med glede uten å ta skade av det sexuelt. 

Punktum fra min side om dette!!

Anonymkode: 5c017...3b2

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er rik og gavmild er det viktigste.

Anonymkode: de5f3...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du noen meninger om hva som gjør kvinner sexy?

Anonymkode: 85b4d...574

Seksuell/sensuell utstråling er iallefall en del av det.

(Varmblodige kvinner nøyer seg imidlertid ikke med at mannen får sin tilfredsstillelse.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann ga meg det beste komplimentet jeg noen gang har fått. Han sa jeg er den smarteste og mest intelligente personen han har møtt. Han sa det ikke til meg, jeg overhørte ham i samtale med kompisen, men jeg takket ham etter kompisen var dratt 🤭🥰 Intelligensen min verdsetter jeg, og det er digg at min nærmeste også gjør det.

Anonymkode: 13018...ca1

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstråling, selvtillit og intelligens er noen av de tingene som tiltrekker meg mest hos en kvinne. Fin bonus om hun liker aktiv livsstil og tar vare på seg selv. Går ikke så altfor mye etter utseende. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 12.41):

Smilet og øyne. At de liker å suge. Helst svelge. Og kline med sæden i munn så klart. Damer som ikke maser er attraktivt. Må være flinke til å rydde og varte meg opp.

Anonymkode: d298e...f5d

Tviler på at det finnes særlig mange kvinner - om noen - som får lyst på sex av å rydde og "varte opp" mannen.....men lykke til. 

Anonymkode: 6cb3c...835

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tviler på at det finnes særlig mange kvinner - om noen - som får lyst på sex av å rydde og "varte opp" mannen.....men lykke til. 

Anonymkode: 6cb3c...835

Haha. Tenk, som belønning for at du har ryddet og vartet ham opp (selvsagt uten å mase), så skal du få lov til å suge pikken hans og svelge sæden etterpå, så heldig!:laugh::spy:

Anonymkode: 745ec...3ec

  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 12.30):

Etter noen tråder om hvilke indre og ytre attributter kvinner finner tiltrekkende ved menn, er det på tide med en tilsvarende tråd med fokus på kvinner. Så hva er det du legger merke til når du tenker «hun er en skikkelig kvinne med stor K» eller noe…  
 

Anonymkode: d5dcf...381

Kan du utdype litt hva du er ute etter når du skriver «kvinne mer stor K», tiltrekkende indre og ytre attributter, hva gjør en kvinne attraktiv og ved å legge dette under seksualitet?

Hvis du lurer på «hva gjør deg kåt på en fremmed kvinne» så er det noe annet enn «hva gjør at du forblir i et 15 år gammelt forhold», som igjen er noe annet enn «hva gjør en kvinne kvinnelig for deg».

 

Jeg har vel mitt sett med fysiske kjennetegn ved enkelte kvinner som gjør meg ekstra yr. Men jeg er veldig svak for kvinner som har et godt lag med fremmede barn, dyr og fulle folk. Det er en veldig tiltrekkende egenskap. Og en kvinne som går selvsikkert og feminint med skjørt eller kjole kan være veldig attraktivt selv om dama ikke nødvendigvis er slående vakker. «Feminin selvsikkerhet» er et studie verdig i seg selv. Ikke usikre feminister som prøver å kopiere Stordalen eller Northug i blærete selv-glorifisering, men de som utstråler en trygg selvtillit.

Anonymkode: 85b4d...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 12.30):

Etter noen tråder om hvilke indre og ytre attributter kvinner finner tiltrekkende ved menn, er det på tide med en tilsvarende tråd med fokus på kvinner. Så hva er det du legger merke til når du tenker «hun er en skikkelig kvinne med stor K» eller noe…  
 

Anonymkode: d5dcf...381

klesstil sier mye om en kvinne.

Anonymkode: beeaf...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...