Gå til innhold

Hvorfor er homedepot sin hjemmeside blokkert i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker godt home depot og Michaels som begge er hobbybutikker i USA.  Jeg skal til USA til sommeren og tenkte å titte innom hjemmesiden, men den er blokkert og det  står  access denied. Det er den når jeg prøver på Pc eller når samboeren min også prøver å komme inn.  Hvorfor? Det kan da ikke være så mange hemmeligheter eller stasi-spionmateriale på en hobbyhjemmeside?

Anonymkode: 1aaf3...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok butikken som har satt sperre for norske kunder, har opplevd med bl.a. en svensk nettbutikk at jeg måtte skifte til svensk IP-adresse for å se siden fra Norge.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte litt om  home depot og europe. Ser ikke ut til å være  noen ny oppførsel. Merkelig forretningssans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanse sider er ikke glad i vårt nye moms system, ekstra arbeid som de ikke gidder å forholde seg til.

Anonymkode: d3b3f...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert for å slippe å forholde seg til GDPR-reglene i EU.

Anonymkode: c7f72...be7

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay virker ikke i Tyrkia av en eller anen grunn. Så det er nok noen forskjeller.

SAS og har noen morsomme opplegg på gang. Jeg flyr til USA av og til og billetter fra Gøteborg er mye billigere enn Gardermoen. Men de billige billettene er forbeholdt svensker åpenbart fordi søk på de samme reisen fra Norge og prisen går i taket.

SAS= Svensk Alt Sammen. Håper dritten går konkurs.

Anonymkode: a3a7e...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...