Gå til innhold

Kontakt med ex bak min rygg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min holder kontakten med sin ex skjult. De har barn sammen og må ha en viss kontakt. Da vi ble sammen løy han om fortiden deres. Dette har skapt usikkerhet hos meg pga løgn/ tillitsbrudd. Han har lovet han skal si når de har kontakt men det har han ikke gjort verken med tlf samtaler eller på sosiale medier. Hvordan forholder dere andre dere til menn som har barn med exn? Hva er vanlig her? 

jeg har barn selv og har vært 100 prosent ærlig. 

Anonymkode: dab85...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryr meg ikke. De må så klart ha kontakt pga barna. Hva det gjelder og når er det samme. 

Du stoler ikke på typen din og klarer ikke å legge det bak deg. Da kan du like gjerne slå opp hvis du skal bruke dette mot han dag etter dag. 

Du valgte å forsette, men henger igjen i gamle feil. Forholdet er ikke liv laga. Ay han skall rapportere til deg hver gang de har kontakt blir for dumt og slitsomt.

 

🚩🚩🚩🚩🚩

 

Anonymkode: b8627...63c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgn er løgn. Uansett hva den handler om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har selvfølgelig kontakt med eksen angående barna, noe annet ville vært rart. Jeg legger med ikke opp i deres kontakt overhodet, er bare glad de har en god tone. (Og det har jeg og hun også, kan fint ta en kaffe sammen.)

I ditt tilfelle er det vel mer den løgnen det dreier seg om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vært sammen i ett år, barn på hver vår kant. 

Ingen av oss legger seg opp i kontakten med eksen. Jeg aner ikke om de snakker sammen hver dag, flere ganger for dag, på tlf, sms, aner ikke. Men regner med det er daglig kontakt på ett eller annet vis. Barna er tenåringer. 

Hvis vi er i samme rom og jeg tar en telefon til eksen så har jeg han 9 av 10 ganger på høgtaler og sier fra i starten av samtalen, "hei, du er på høytaler, jeg bare lurte på..."

Jeg har kontakt med eksen ukentlig. Noen uker ingenting, andre uker 2-4 dialoger. Han bor i en annen by.

Har aldri hørt min mann snakke med eksen i telefonen. Tror det foregår mest på messenger. Det har vært slutt mellom de i mange år, men hun vil ikke hilse på meg, og lager litt styr ovenfor barna. Anser henne ikke som en trussel for vårt kjærlighetsforhold, men jeg kan tidvis tenke at han lar henne styre og dure på som hun vil litt for ofte, og i den prosessen fraskrive seg en del ansvar ovenfor barna sine. Ikke hovedlinjene i livene deres, men mer detaljene, møter med skolen, følge opp helse, velge fag på skolen, kontakt med venners foreldre etc. Uansett om det er hans uker eller ikke så blir det fort til at hun styrer og han sier ok. 

Anonymkode: 3d036...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frklille skrev (5 timer siden):

Hvor lenge har dere vært sammen?

2 år

Anonymkode: dab85...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

micromaya skrev (5 timer siden):

Min har selvfølgelig kontakt med eksen angående barna, noe annet ville vært rart. Jeg legger med ikke opp i deres kontakt overhodet, er bare glad de har en god tone. (Og det har jeg og hun også, kan fint ta en kaffe sammen.)

I ditt tilfelle er det vel mer den løgnen det dreier seg om?

Han startet forholdet vårt med en løgn om denne dama. Da jeg fant ut av det sa han at han skulle være hundre prosent ærlig fremover ift kontakten de hadde. Dette er nå 2 år siden og all kontakt er fortsatt skjult. Hadde det ikke vært noe å skjule hadde jo kontakten vært foran meg uten problemer? Hvorfor bare ga kontakt når jeg ikke er tilstede?

Anonymkode: dab85...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han startet forholdet vårt med en løgn om denne dama. Da jeg fant ut av det sa han at han skulle være hundre prosent ærlig fremover ift kontakten de hadde. Dette er nå 2 år siden og all kontakt er fortsatt skjult. Hadde det ikke vært noe å skjule hadde jo kontakten vært foran meg uten problemer? Hvorfor bare ga kontakt når jeg ikke er tilstede?

Anonymkode: dab85...3d9

Må være veldig slitsomt for mannen din. Du bør legge bak deg det som skjedde og se fremover, hvis ikke har ikke forholdet sjanse i lengden. At han må melde deg hver gang de har kontakt høres slitsomt og urimelig ut.

Mannen min har kontakt med sin ex og jeg legger meg ikke opp i det. 

Anonymkode: d415b...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Må være veldig slitsomt for mannen din. Du bør legge bak deg det som skjedde og se fremover, hvis ikke har ikke forholdet sjanse i lengden. At han må melde deg hver gang de har kontakt høres slitsomt og urimelig ut.

Mannen min har kontakt med sin ex og jeg legger meg ikke opp i det. 

Anonymkode: d415b...3a7

Problemet er at de hadde en greie rett før vi ble sammen. De var fuck friends og jeg så en mld der han savnet henne. Er nok derfor jeg reagerer litt ekstra på denne kontakten fordi de flørtet ig hadde sex tett opptil vi ble sammen. Derfor virker det ikke som de er ferdig når han hemmeligholder all kontakt 

Anonymkode: dab85...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Problemet er at de hadde en greie rett før vi ble sammen. De var fuck friends og jeg så en mld der han savnet henne. Er nok derfor jeg reagerer litt ekstra på denne kontakten fordi de flørtet ig hadde sex tett opptil vi ble sammen. Derfor virker det ikke som de er ferdig når han hemmeligholder all kontakt 

Anonymkode: dab85...3d9

👀

Han var og er ikke ferdig med henne da dere møttes. 🚩🚩🚩

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du enten må komme over at de hadde en seksuell relasjon, eller vurdere om det ikke er noe du kan leve med likevel selv om du trodde det i starten.

Det hadde vært helt uaktuelt og uakseptabelt for meg å føre logg eller rapportering over når jeg har kontakt med ex/barnefar. Noen ganger kan det gå en uke uten av vi trenger å ha noe kontakt. Andre ganger må vi sende mange meldinger eller prates flere dager på rad pga f.eks helse, skole eller andre ting. Kommer ikke på tale at jeg skal måtte forsvare og logge min kontakt med ex’en.

Skjønner det et litt spesielt at de hadde denne seksuelle kontakten, men vil likevel påstå dere inngår en umulig avtale på at du skal vite om all kontakt. Foreldre har jevnlig kontakt om barna sine, sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit de hadde en relasjon tett opptil at vi ble et par. Men hvorfor er all kontakt hemmeligholdt nå over flere år? 

Selv snakker jeg åpent og ærlig med han mens han ikke sier noe enda han vet jeg blir usikker nettopp pga løgnen fra fortiden. All kontakt foregår bare når jeg ikke er tilstede og det er det jeg reagerer på, hemmeligholdet

Anonymkode: dab85...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 21.35):

Mannen min holder kontakten med sin ex skjult. De har barn sammen og må ha en viss kontakt. Da vi ble sammen løy han om fortiden deres. Dette har skapt usikkerhet hos meg pga løgn/ tillitsbrudd. Han har lovet han skal si når de har kontakt men det har han ikke gjort verken med tlf samtaler eller på sosiale medier. Hvordan forholder dere andre dere til menn som har barn med exn? Hva er vanlig her? 

jeg har barn selv og har vært 100 prosent ærlig. 

Anonymkode: dab85...3d9

De har barn sammen. Da MÅ en ha noe kontakt. Hvis de sitter å kliner bak en busk derimot. Min kjæreste har minimal,men noe praktisk info kontakt samt møter opp på felles foreldremøter etc. 

Anonymkode: 5aedf...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...