Gå til innhold

Venninna mi har blitt venn med hun typen hennes var utro med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Typen til venninnen min var utro med ei jente (de klina på badet på en fest). Det ble oppdaget av ei venninne av henne på festen som fortalte henne det. Det ble stort oppstyr, men venninna mi ville ikke gå fra han «bare» pga det siden de har ei lita jente på 3 år. Hun sa til han at hun kan klare å tilgi dersom han kutter all kontakt med denne jenta han var utro med (hun visste også at han var forlovet og hadde barn). Han nektet. Sa at «vi er jo bare venner», «var bare en gang, uhell kan skje». Så han fortsatte å ha kontakt med henne. En gang skulle han på et arrangement der denne jenta skulle på, og venninna mi bestemte seg da for å bli med for å passe på at det ikke skjedde noe mellom dem. De ble kjent og nå er de plutselig tilsynelatende kjempegode venner. Snakker mye sammen og kan finne på ting i lag bare de 2. Jeg klarer ikke å forstå hvordan det kunne skje…det kan da umulig vær et sunt vennskap eller? Er det en slags overlevelsesmekanisme? Prøver hun bare ekstremt hardt for at hun ikke skal ha hjerte til å gjør noe med typen hennes igjen? Stockholm syndrom? Jeg er bekymret for henne…

Anonymkode: 595bd...991

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, når det bare var klining kan jeg skjønne at det er mulig å ikke legge "den andre" for hat, så lenge det bare var denne ene gangen og det ikke var noen følelser involvert. Kanskje hun andre beklaget seg veldig og det var tydelig at det bare var fylletull, og så kom de (damene) overraskende nok veldig godt overens? 

Anonymkode: 19bd3...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble bestevenninne med hun min ex var utro mot meg med. Var forsåvidt hun som sladra på xen min for hun fikk dårlig samvittighet overfor meg og vi endte med å bli bestevenner siden vi fant ut av at vi egentlig var ganske like. 

 

Vennskapet var fint det helt til vi helt naturlig bare gled fra hverandre som venner noen gang gjør mange år senere.

 

Anonymkode: 7a79e...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keep your friends close and your enemies closer...

Anonymkode: 7791a...c10

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i en lignende situasjon da jeg var i tjueårene.

Jeg visste via felles venner at de hadde vært sammen før men han sa det var over for flere måneder sider.

En kveld jeg var hos han kastet han meg plutselig ut fordi hun var på vei over og han hadde «ingen grunn» til å si det ikke passet.

Så det var visst ikke så slutt likevel?

Jeg gikk ikke inn for å bli venner med henne men vi ble sittende å prate en kveld ute med våre felles venner og hun sa plutselig at hun visste om meg.

Jeg forklarte henne at jeg aldri hadde vært med han om jeg visste de fortsatt holdt på, så jeg viste henne meldingene hans og der stod det at det var slutt.

Så hun lagde et helvete for han og vi holdt kontakten i mange år etter😏

Anonymkode: e7746...19d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg veit om ei bekjent på over førti år, hu og venninna har barn med samme mann. Når det blei slutt men han og nr 2, så var begge damene enige om at han var en dritt. Nå henger de sammen som erteris. 

Anonymkode: d0225...03e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tredje versjon her er jo at de har begynt med tre personer i senga også, det hender vel innimellom 

Anonymkode: b4133...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veninne med hun exen min var utro med. Han var en tosk, det var ikke hun. Værre og mer dramatisk var det faktisk ikke.

Anonymkode: e51b1...2e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ble veninne med hun exen min var utro med. Han var en tosk, det var ikke hun. Værre og mer dramatisk var det faktisk ikke.

Anonymkode: e51b1...2e8

Forskjellen her er jo at de fortsatt er sammen

Anonymkode: b4133...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det handle om et kontrollbehov fra venninnen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spesielt, ja. Jeg hadde ei venninne som gjorde det samme. Typen var utro, ble sammen med hun han var utro med og venninna mi var helt knust. Hun begynte å stalke de på SoMe, og etterhvert ble hun venn med hun jenta. Jeg synes det virket helt sykelig, som om hun ble manisk opptatt av de og å bli mest mulig lik den nye dama.

Anonymkode: cf63a...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

g etterhvert ble hun venn med hun jenta.

altså, på riktig? Eller spilte hun skuespill for å bli venn med henne, med mål om å utkonkurere henne igjen? 

Anonymkode: 71af2...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...