Gå til innhold

Synes nesten alle kvinner ser like ut...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 16.24):

Synes det blir for mye likheter, fiksa øyebryn og injeksjoner. Stive og glatte i ansiktet alle sammen snart jo....endel har også justert leppene. Noen har også øyevipper som er fake, dette sees også veldig lett. Fake negler er jo kjempejalla.

Tenk på all tid OG penger kvinner legger ned på dette, helt unødvendig. De fleste ser jo MYE bedre ut uten alt dette! :) Tenk på det.

I fremtiden tror jeg kvinner uten injeksjoner vil være svært ettertraktet.

Anonymkode: cb376...0e2

Ok. Du mener dette. Også? 

Anonymkode: 09716...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og vi som bryr oss om hvordan vi ser ut, og liker og pynte oss, har våre tanker om de som gir flatt faen i utseende sitt. Men det er ikke lov for ei pen jente å henge ut ei som er stygg... 

Anonymkode: 1e48d...ad3

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett noen som ligner på meg selv, har skjedd et par ganger at jeg har møtt noen som ligner på en kjendis - men at alle er like, nei det er jeg uenig i. Kanskje du må fortape deg litt i detaljer i stedet for å bli opptatt av "det store bildet"? :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Og vi som bryr oss om hvordan vi ser ut, og liker og pynte oss, har våre tanker om de som gir flatt faen i utseende sitt. Men det er ikke lov for ei pen jente å henge ut ei som er stygg... 

Anonymkode: 1e48d...ad3

Men hvorfor skal alle se helt like ut? Det gjør jo «pyntingen» fullstendig pregløs.

Anonymkode: b9a58...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 7.20):

Innenfor miljøer så er det fort mange som ligner, som ender opp med å følge samme moter og ha samme idealer, jeg synes jo vestkantjentene I Oslo er ganske like. Og vestkantgutter også for den del. Jeg jobber i Bjørvika/Barcode og der er det sinnsykt mange "finance bros" som går rundt i uniformen sin skjorte og vaffelvest, med samme sleik og samme sko. 

Sånn er det jo. Jeg tviler på du er en sommerfugl som skiller deg enormt ut fra dine kompiser, menn ser ofte like ut de også.

Og det er jo ikke bare moter, men hår og ansiktet - når alle gjør akkurat det samme, sikter etter de samme konturene i ansiktet med fillers eller sminke, kjøper samme øyenbryn og kanskje til og med har noenlunde samme nose job, så ender man jo med å bli mer ansiktslike og miste særtrekk. Men det er jo ikke alle som gjør dette, akkurat..

Og de gjør det heller ikke for deg, altså. Jeg må le hver gang en mann på KG med formaninger om at menn liker ikke kort hår/lange negler/lilla/for høye sko/for lave sko/bukser/skjørt/leppestift/tatoveringer/joggesko/ringer/vipper/piercing/sminke osv. 

Det slår dem liksom ikke at ikke alt vi kvinner gjør handler om å få ligge med akkurat dem.

Husker jeg hadde tung pannelugg i min ungdom, da skjedde det mer enn en gang at en mann kom bort og bare sa at du er dritsexy men du må bli kvitt den panneluggen, men liker ikke lugg. Det gjorde jo at jeg bare beholdt den enda lengre, når den fungerte som "idiot repellent" i tillegg til å se kul ut.

Anonymkode: 0dee6...1e4

Jeg liker pannelugg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Men hvorfor skal alle se helt like ut? Det gjør jo «pyntingen» fullstendig pregløs.

Anonymkode: b9a58...1d4

Kan bare svare for meg selv, men jeg har kjørt platinablonde highlights og vinged eyeliner siden jeg var 16 og er 33 nå. Vil ikke slutte med det selv om langt flere kjører denne stilen nå. Løsvipper og løsnegler trenger jeg ikke da vippene er lange fra naturens side. 

Anonymkode: 6c077...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På meg er ingenting falskt. Ingen falske vipper eller negler, ingen fiksa øyenbryn og ingen injeksjoner noe sted. Kan ikke si at det har gjort meg ettertraktet på noen måte. 

Anonymkode: 770d5...f5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kan bare svare for meg selv, men jeg har kjørt platinablonde highlights og vinged eyeliner siden jeg var 16 og er 33 nå. Vil ikke slutte med det selv om langt flere kjører denne stilen nå. Løsvipper og løsnegler trenger jeg ikke da vippene er lange fra naturens side. 

Anonymkode: 6c077...fd0

Da forstår jeg ikke hva som er poenget med «pyntingen». Jeg trodde man gjorde det for å fremheve noe, men det du driver med høres jo nærmest ut som kamuflasje, eller et forsøk på å forsvinne i mengden😂

Anonymkode: b9a58...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Da forstår jeg ikke hva som er poenget med «pyntingen». Jeg trodde man gjorde det for å fremheve noe, men det du driver med høres jo nærmest ut som kamuflasje, eller et forsøk på å forsvinne i mengden😂

Anonymkode: b9a58...1d4

Eh, og hvordan kom du frem til det? Er jo omvendt, jeg elsker 60’s looken og har vært inspirert av pin ups fra langt tilbake i tid. Det er min personlige stil, og var ingen rundt meg med samme utseende da jeg falt for den stilen

Anonymkode: 6c077...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eh, og hvordan kom du frem til det? Er jo omvendt, jeg elsker 60’s looken og har vært inspirert av pin ups fra langt tilbake i tid. Det er min personlige stil, og var ingen rundt meg med samme utseende da jeg falt for den stilen

Anonymkode: 6c077...fd0

Nå er det veldig mange med denne stilen, så det blir vel «a bit of a stretch» å kalle den personlig? Særpreget er den iallfall ikke.

Anonymkode: b9a58...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå er det veldig mange med denne stilen, så det blir vel «a bit of a stretch» å kalle den personlig? Særpreget er den iallfall ikke.

Anonymkode: b9a58...1d4

Og skulle jeg sluttet med den nå bare fordi den er populær hadde jeg vært en sau som det klages over i tråden. 

Anonymkode: 6c077...fd0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men hvorfor skal alle se helt like ut? Det gjør jo «pyntingen» fullstendig pregløs.

Anonymkode: b9a58...1d4

Fordi det som regel lønner seg å søke sosial aksept og tilhørighet. Spesielt i et så homogent land som Norge. Mennesker er flokkdyr. Jeg blir bedre behandlet enn de jeg kjenner som går uten sminke og som legger null tanke i hvilke klær de går med. Spesielt av menn eller eldre. Det er umulig å ikke legge merke til. Det er kjipt, men sånn er det. Å "forsvinne i mengden" på en positiv måte kan påvirke mye i livet. Jobb, valg av partner, vennekrets, økonomiske utfall, m.m. Dette er noe som stikker DYPT. Jeg syns det suger, men mennesker er overfladiske vesener. Vi setter merkelapper på folk uten å være bevisst på det engang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (15 minutter siden):

Fordi det som regel lønner seg å søke sosial aksept og tilhørighet. Spesielt i et så homogent land som Norge. Mennesker er flokkdyr. Jeg blir bedre behandlet enn de jeg kjenner som går uten sminke og som legger null tanke i hvilke klær de går med. Spesielt av menn eller eldre. Det er umulig å ikke legge merke til. Det er kjipt, men sånn er det. Å "forsvinne i mengden" på en positiv måte kan påvirke mye i livet. Jobb, valg av partner, vennekrets, økonomiske utfall, m.m. Dette er noe som stikker DYPT. Jeg syns det suger, men mennesker er overfladiske vesener. Vi setter merkelapper på folk uten å være bevisst på det engang. 

Jepp.

Anonymkode: b9a58...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...