AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Del Skrevet 16. april K 38 Her. flyttet fra kristiandsund til Oslo, der jeg jobber som lærer i Osloskolen. Jeg har en del kollegaer i slutten av 20 årene/ tidlig 30 årene med innvandrere bakgrunn fra ulike land. Merker tydelig store kultur forskjeller, + positive sider som har gitt meg nye innblikk og kjennskap. Veldig mange av dem er av den gamle skolen, old school gentlemen, godt trent og svært maskuline. Media skaper mye fordommer og stereotyper syntes jeg. Flere av dere damer som opplever innvandrer menn som mer tøffe maskuline og sjarmerende ? Spesielt når det kommer til arbeid og økonomi er de veldig på og ta seg av det og ikke bruke " konas" penger. " dele regningen " er heller ikke akseptabelt hos dem.. Oss nordmenn har utviklet en veldig feminin kultur med årene? I ulike konflikt situasjoner har norske menn rett og slett feiget ut også. Økomisk gjør mange av dem det bedre en oss med majoritetsbakgrunn. De mannfolka jeg jobber med er så fascinerende og sexy. Noen flere damer Her som har samme erfaring og inntrykk? Anonymkode: c771c...c97 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Del Skrevet 16. april Liker selv utenlandske menn fra Europeiske land og amerikanere så lenge de er etnisk Europeere. Spesielt Balkan og Øst Europa Anonymkode: 48af6...573 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 16. april #3 Del Skrevet 16. april Skal ikke uttale meg om menn eller kvinner med ulik kulturbakgrunn. På generell basis er jeg positiv til mangfold. Men jeg foretrekker det nordiske synet på kropp og seksualitet. Jeg mener det er det sunneste. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blogg Skrevet 16. april #4 Del Skrevet 16. april Topper og daler skrev (8 minutter siden): Skal ikke uttale meg om menn eller kvinner med ulik kulturbakgrunn. På generell basis er jeg positiv til mangfold. Men jeg foretrekker det nordiske synet på kropp og seksualitet. Jeg mener det er det sunneste. Sunnere? Gjerne opplys meg🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blogg Skrevet 16. april #5 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): K 38 Her. flyttet fra kristiandsund til Oslo, der jeg jobber som lærer i Osloskolen. Jeg har en del kollegaer i slutten av 20 årene/ tidlig 30 årene med innvandrere bakgrunn fra ulike land. Merker tydelig store kultur forskjeller, + positive sider som har gitt meg nye innblikk og kjennskap. Veldig mange av dem er av den gamle skolen, old school gentlemen, godt trent og svært maskuline. Media skaper mye fordommer og stereotyper syntes jeg. Flere av dere damer som opplever innvandrer menn som mer tøffe maskuline og sjarmerende ? Spesielt når det kommer til arbeid og økonomi er de veldig på og ta seg av det og ikke bruke " konas" penger. " dele regningen " er heller ikke akseptabelt hos dem.. Oss nordmenn har utviklet en veldig feminin kultur med årene? I ulike konflikt situasjoner har norske menn rett og slett feiget ut også. Økomisk gjør mange av dem det bedre en oss med majoritetsbakgrunn. De mannfolka jeg jobber med er så fascinerende og sexy. Noen flere damer Her som har samme erfaring og inntrykk? Anonymkode: c771c...c97 Dette kan jeg skrive under på 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 16. april #6 Del Skrevet 16. april Blogg skrev (4 minutter siden): Sunnere? Gjerne opplys meg🙂 Generelt et mer naturlig og åpent forhold til sex og kropp enn mange andre kulturer. F.eks. hvordan vi kan snakke om dette med våre barn og hvordan vi kan undervise om dette i skolen. Færre tabuer og større aksept. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #7 Del Skrevet 16. april Topper og daler skrev (20 minutter siden): Skal ikke uttale meg om menn eller kvinner med ulik kulturbakgrunn. På generell basis er jeg positiv til mangfold. Men jeg foretrekker det nordiske synet på kropp og seksualitet. Jeg mener det er det sunneste. Uenig der. Utenlandske menn har ofte betydelig bedre seksuell forståelse enn norske menn angående at selvfølgelig skal kvinner også ha nytelse av sex. Vår kult gir dårlig opplæring i det, mens andre kulturer er betydelig bedre på slikt. Hvilket er sunnere. Da refererer jeg selvfølgelig til kulturer som ikke omskjæring kvinner, men setter pris på at kvinner er seksuelle. Anonymkode: db781...9d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 16. april #8 Del Skrevet 16. april (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Uenig der. Utenlandske menn har ofte betydelig bedre seksuell forståelse enn norske menn angående at selvfølgelig skal kvinner også ha nytelse av sex. Vår kult gir dårlig opplæring i det, mens andre kulturer er betydelig bedre på slikt. Hvilket er sunnere. Da refererer jeg selvfølgelig til kulturer som ikke omskjæring kvinner, men setter pris på at kvinner er seksuelle. Anonymkode: db781...9d0 Du henviser til egne anekdotiske erfaringer. Jeg har ingen forutsetninger for å kommentere dem. Imidlertid kan jeg si at jeg er swingers, og opplever en mye mer sunn Kropps- og sexkultur i nordiske swingersklubber enn i andre land. Dessuten, hvor mange av de østeuropeiske landene som her løftes frem kunne hatt en homofil helseminister, en lesbisk kulturminister eller en lesbisk biskop? For ikke å snakke om disse landenes syn på abort. Endret 16. april av Topper og daler 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 16. april #9 Del Skrevet 16. april (endret) Topper og daler skrev (2 minutter siden): Feil Endret 16. april av Topper og daler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #10 Del Skrevet 17. april Blogg skrev (33 minutter siden): Dette kan jeg skrive under på 👍 Jobber du i Osloskolen ? Hvilke erfaringer har du ? Syntes personlig de er tøffe og gentlemen. Humor har de også. Anonymkode: c771c...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #11 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Liker selv utenlandske menn fra Europeiske land og amerikanere så lenge de er etnisk Europeere. Spesielt Balkan og Øst Europa Anonymkode: 48af6...573 Erfaringer med asiatere afrikanere ? Anonymkode: c771c...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #12 Del Skrevet 17. april Topper og daler skrev (50 minutter siden): Skal ikke uttale meg om menn eller kvinner med ulik kulturbakgrunn. På generell basis er jeg positiv til mangfold. Men jeg foretrekker det nordiske synet på kropp og seksualitet. Jeg mener det er det sunneste. Smak og behag😁. Det frøken prøver og fremme her, er at andre kulturer har mange positive sider også. Samt at norske menn har blitt veldig feminine, pyser , og ikke mer av den gamle skolen. (Spesielt yngre generasjonen av mannfolk) Hvis jeg tolker det rett. Anonymkode: c771c...c97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 17. april #13 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det frøken prøver og fremme her, er at andre kulturer har mange positive sider også. Samt at norske menn har blitt veldig feminine, pyser , og ikke mer av den gamle skolen. (Spesielt yngre generasjonen av mannfolk) Hvis jeg tolker det rett. Med andre ord det motsatte av hva jeg fremhever som positivt ved den nordiske kropps- og sexkulturen. Jeg mener et mest mulig likestilt samfunn er et stort gode for oss som lever i de nordiske landene. Det gjør at barna våre får et positivt syn på seksualitet og det fører til i toleranse. Macho-kulturen fører til lite godt, jf alle de single italienske kvinnene som ikke orker å få barn med macho italienske menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #14 Del Skrevet 17. april Topper og daler skrev (27 minutter siden): Med andre ord det motsatte av hva jeg fremhever som positivt ved den nordiske kropps- og sexkulturen. Jeg mener et mest mulig likestilt samfunn er et stort gode for oss som lever i de nordiske landene. Det gjør at barna våre får et positivt syn på seksualitet og det fører til i toleranse. Macho-kulturen fører til lite godt, jf alle de single italienske kvinnene som ikke orker å få barn med macho italienske menn. Macho italienere ?🤣 tror vel fleste vestlig land har en sterk økning i single. Skyldes blant annet velstand økonomi og likestilling. + dating apps og sosiale medier. Du fokuserte mye på åpen seksualitet, men det vedkommende forsøker og poengtere er mer på andre verdier, personlighet, maskulinitet osv. Jeg jobber med mennesker med ulik seksual moral, religion og verdier, men det avgjør ikke om en gruppe er bedre eller ikke. Det at yngre generasjonen har blitt mer feminin, stemmer jo i en hvis grad. Mye positivt fra andre kulturer. Ser vi antall single, alene mødre, deprimerte, lave fødselrater så har ikke vår liberale seksual moral gjort det noe bedre med "nuclear families" Anonymkode: c771c...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #15 Del Skrevet 17. april Nei, jeg er lesbisk og synes alle menn er ekle. Anonymkode: 7b1cd...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #16 Del Skrevet 17. april Når jeg leser startinnlegget føler jeg det er litt overfladisk. Disse mennene virker sånn og sånn. Nesten litt eksotisk og spennende. Men det er ikke sikkert du har opplevd kulturforskjellene nært innpå. Anonymkode: 9bf2a...6ae 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #17 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Oss nordmenn har utviklet en veldig feminin kultur med årene? I ulike konflikt situasjoner har norske menn rett og slett feiget ut også. Det er jo fordi kvinner vil ha en feig tøffel som de kan være gift med, en som hjelper med husarbeid og passer barna og jobber for å tjene penger, men damene vil jo OGSÅ ha en tradisjonell alfahann på siden som de kan knulle rundt med, en som er en drittsekk kanskje, men som har stor penis, knuller bra, osv. Anonymkode: 05176...562 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #18 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er jo fordi kvinner vil ha en feig tøffel som de kan være gift med, en som hjelper med husarbeid og passer barna og jobber for å tjene penger, men damene vil jo OGSÅ ha en tradisjonell alfahann på siden som de kan knulle rundt med, en som er en drittsekk kanskje, men som har stor penis, knuller bra, osv. Anonymkode: 05176...562 Man hjelper ikke til med husarbeid i sitt eget hjem. Når du som mann bor alene, hvem hjelper du med husarbeid? Deg selv? Anonymkode: 5f4d4...153 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #19 Del Skrevet 17. april Føler ikke det er allverdens forskjell på min nederlandske mann og mine norske ekser. Men han er veldig trygg på egen maskulinitet, som er noe jeg virkelig liker. Han er noe eldre enn meg og har derfor tjent mer enn meg i alle år. Nå har min karriere skutt fart, og vi tjener nå likt. Han er veldig fornøyd med dette, og blir ikke usikker av den grunn. Han er også veldig opptatt av å være en god far, og til stede for sine barn, og føler på ingen måte at maskuliniteten trues av å holde i en vaskeklut. Han har også i alle år vært veldig tiltrukket av at jeg kan forsørge meg selv, og at jeg er gift med han fordi jeg vil og ikke fordi jeg må av økonomiske årsaker. Han har også tatt det som en selvfølge at han skal ha halve foreldrepermisjonen. Menn som er så trygge på seg selv, er det aller beste jeg vet❤️ Men man finner også mange av disse mennene også blant nordmenn. At jeg endte med en innvandrer er helt tilfeldig. Anonymkode: 65919...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #20 Del Skrevet 17. april Jeg er utenlandsk (fra et annet europeisk land). Min personlige erfaring med norske menn som er interessert i MEG, er at de krever sinnssyk standard på utseende (som aldri falmer, og som ikke eldes), er tradisjonelle, men vil fremstå som likestilt, og kjedelige. Nå er jeg sammen med en mann fra et annet land i Europa, og han er både sensuell, likestilt og spennende. Anonymkode: 5f4d4...153 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå