Gå til innhold

Norske menn vs utenlandske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sukk ja, det er selvsagt litt lite korrekt å flagge at man liker at mannen er omskåret men det løfter det hele......

Anonymkode: 3e095...f0b

Jeg trodde forståelse for muslimsk kultur var noe av det aller mest politisk korrekte man kunne ha?

Anonymkode: ac30f...df8

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Norge er verdens beste land og norske menn er verdens beste. Se på de landene denne tråden liksom beundrer. Søppeldynger fylt til randen av alkiser og konebankere.

Anonymkode: 5dd7c...4c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, de er etnisk ulike både vest- og søreuropeere, og de har typisk slaviske trekk og slavisk språk. De fleste er enten muslimer eller ortodoks kristne, og noen få er katolikker.

Anonymkode: ac30f...df8

Uansett om man snakker om slavere som folkegruppe eller befolkningen i Øst-Europa som helhet, er muslimer i klart mindretall i forhold til både katolikker og ortodokse kristne. Katolisisme er utbredt i slaviske land som Polen, Tsjekkia, Slovenia og Kroatia. Det er en god del katolikker i Bosnia også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Gorgonzola said:

Føyer seg inn i rekka av hvordan noen kvinner lar seg fascinere av det eksotiske, og stadig pushe grensene for når man er fornøyd. Ikke uten grunn at mange langs kysten fremdeles har ganske portugisisk utseende eller at mange synes "mulatt" barn er spesielt fine. Ligger vel noe urkraft her, en pådriver om å unngå innavl.  

Dette synes jeg var interessant. Hva vil du si er portugisiske trekk og hvor langs kysten finner vi dem?

Anonymkode: 6f8b8...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klossmajor skrev (1 time siden):

Uansett om man snakker om slavere som folkegruppe eller befolkningen i Øst-Europa som helhet, er muslimer i klart mindretall i forhold til både katolikker og ortodokse kristne. Katolisisme er utbredt i slaviske land som Polen, Tsjekkia, Slovenia og Kroatia. Det er en god del katolikker i Bosnia også.

Snakker man om det vestlige Balkan (Kroatia, Bosnia, Serbia, Kosovo, Albania og Nord-Makedonia) er ortodokse kristne og muslimer definitivt i flertall. Kroatia er det eneste av disse landene som er overveiende katolsk. Det samme gjelder Slovenia, som kulturelt sett ofte anses som en del av alperegionen snarere enn Balkan. I Norge har vi en god del migranter med opphav i Bosnia, Albania og Kosovo. Disse er stort sett muslimer (kulturelt sett).

Anonymkode: ac30f...df8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Snakker man om det vestlige Balkan (Kroatia, Bosnia, Serbia, Kosovo, Albania og Nord-Makedonia) er ortodokse kristne og muslimer definitivt i flertall. Kroatia er det eneste av disse landene som er overveiende katolsk. Det samme gjelder Slovenia, som kulturelt sett ofte anses som en del av alperegionen snarere enn Balkan. I Norge har vi en god del migranter med opphav i Bosnia, Albania og Kosovo. Disse er stort sett muslimer (kulturelt sett).

Anonymkode: ac30f...df8

Glemte Montenegro, som også er ortodoks.

Anonymkode: ac30f...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Norge er verdens beste land og norske menn er verdens beste. Se på de landene denne tråden liksom beundrer. Søppeldynger fylt til randen av alkiser og konebankere.

Anonymkode: 5dd7c...4c3

Litt sterke ord, men det er jo ikke for ingenting at de nordiske landene topper alle rankinger over de mest vellykkede i verden mht økonomisk velstand, utdanningsnivå, politisk stabilitet, sosioøkonomisk likhet og trygghet mv.. Mange av de «spennende utlendingene», som det refereres til i denne tråden, kommer fra land og kulturer vi helst ikke ønsker å bli sammenlignet med.

Anonymkode: ac30f...df8

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Norge er verdens beste land og norske menn er verdens beste. Se på de landene denne tråden liksom beundrer. Søppeldynger fylt til randen av alkiser og konebankere.

Anonymkode: 5dd7c...4c3

Hvor mange norske menn har du vært sammen med? 

Norge er et av verdens mest likestilte land angående det offentlige og regler, men norske menn er på privaten ofte sørgelig like menn fra de kulturene de mener er så kvinnefiendtlige. Man er fremdeles heldig om man finner en norsk mann som er likestilt innstilt og i praksis angående sex, husarbeid og barn. 

Anonymkode: db781...9d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 1.07):

K 38 Her.  flyttet fra kristiandsund til Oslo, der jeg jobber som lærer i Osloskolen.    

Jeg har en del  kollegaer i slutten av 20 årene/ tidlig 30 årene med innvandrere bakgrunn fra ulike land.  Merker tydelig store kultur forskjeller,  + positive sider som har gitt meg nye innblikk og kjennskap.   Veldig mange av dem er av den gamle skolen, old school gentlemen, godt trent og svært maskuline. 

Økomisk gjør mange av dem det bedre en oss med majoritetsbakgrunn.  De mannfolka jeg jobber med er så fascinerende og sexy.    

 

 

 

Anonymkode: c771c...c97

De er old school i holdninger ellers også... ønsker at damene står i løpestreng mellom kjøkken og seng, at kvinnen er mannens eiendom etc. 
Det økonomiske er de gammeldagse på også selv om de "gjør det bedre" (??) - hvordan vil en komme ut av det ved et brudd der? Særlig om man kanskje selv ikke har fått jobbet og lagt seg opp litt på egen hånd fordi old school-holdningen har gjort at han har "foretrukket at du ikke jobbet, men var hjemme for å skjøtte hus og barn (og han)". 

Ikke så mye å trakte etter spør du meg.. 

Anonymkode: ef546...6d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Man er fremdeles heldig om man finner en norsk mann som er likestilt innstilt og i praksis angående sex, husarbeid og barn. 

Norske menn er ikke "likestilt innstilt" angående sex altså? Så de mener ikke at man skal ta ansvar for egen orgasme da eller? På hvilken måte er de ikke for likestilling i senga liksom?

Det virker da som det er norske damer som er imot seksuell likestilling, og mener det er mannens ansvarsområde

Anonymkode: ae5fa...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 1.07):

Økomisk gjør mange av dem det bedre en oss med majoritetsbakgrunn.  De mannfolka jeg jobber med er så fascinerende og sexy.    

Dette med økonomi må du gjerne utdype? Husk også at det er forskjell på kollega/venn og kjæreste/mann. Vil du utdype hvordan du tror det er å leve med disse ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 2.55):

Ser vi antall single, alene mødre, deprimerte, lave fødselrater så har ikke vår liberale seksual moral gjort det noe bedre med "nuclear families"

Det er en gjennomgående positiv karakteristikk ved vår nordiske kultur at vi har et liberalt syn på kropp og seksualitet. Nordiske land rangerer høyt på en rekke positive undersøkelser, inkludert lykke, og det er åpenbart at vårt syn på kropp og seksualitet er medvirkende til det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 23.10):

Dette synes jeg var interessant. Hva vil du si er portugisiske trekk og hvor langs kysten finner vi dem?

Anonymkode: 6f8b8...699

Kysten av nordnorge bla.

Anonymkode: f60b6...1ea

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 1.07):

K 38 Her.  flyttet fra kristiandsund til Oslo, der jeg jobber som lærer i Osloskolen.    

Jeg har en del  kollegaer i slutten av 20 årene/ tidlig 30 årene med innvandrere bakgrunn fra ulike land.  Merker tydelig store kultur forskjeller,  + positive sider som har gitt meg nye innblikk og kjennskap.   Veldig mange av dem er av den gamle skolen, old school gentlemen, godt trent og svært maskuline. 

Media skaper mye fordommer og stereotyper syntes jeg.  Flere av dere damer som opplever innvandrer menn som mer tøffe maskuline og sjarmerende ?    Spesielt når det kommer til arbeid og økonomi er de veldig på og ta seg av det og ikke bruke " konas" penger.     " dele regningen " er heller ikke akseptabelt hos dem.. 

Oss nordmenn har utviklet en veldig feminin kultur med årene?  I ulike konflikt situasjoner har norske menn rett og slett feiget ut også.  

Økomisk gjør mange av dem det bedre en oss med majoritetsbakgrunn.  De mannfolka jeg jobber med er så fascinerende og sexy.    

Noen flere damer Her som har samme erfaring og inntrykk?  

 

 

Anonymkode: c771c...c97

Nei,  omgir meg ikke med primitive menn, verken utenlandske eller norske...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/17/2024 at 1:07 AM, AnonymBruker said:

K 38 Her.  flyttet fra kristiandsund til Oslo, der jeg jobber som lærer i Osloskolen.    

Jeg har en del  kollegaer i slutten av 20 årene/ tidlig 30 årene med innvandrere bakgrunn fra ulike land.  Merker tydelig store kultur forskjeller,  + positive sider som har gitt meg nye innblikk og kjennskap.   Veldig mange av dem er av den gamle skolen, old school gentlemen, godt trent og svært maskuline. 

Media skaper mye fordommer og stereotyper syntes jeg.  Flere av dere damer som opplever innvandrer menn som mer tøffe maskuline og sjarmerende ?    Spesielt når det kommer til arbeid og økonomi er de veldig på og ta seg av det og ikke bruke " konas" penger.     " dele regningen " er heller ikke akseptabelt hos dem.. 

Oss nordmenn har utviklet en veldig feminin kultur med årene?  I ulike konflikt situasjoner har norske menn rett og slett feiget ut også.  

Økomisk gjør mange av dem det bedre en oss med majoritetsbakgrunn.  De mannfolka jeg jobber med er så fascinerende og sexy.    

Noen flere damer Her som har samme erfaring og inntrykk?  

 

 

Anonymkode: c771c...c97

Har du ikke kommet over bad boy fasen enda?

Anonymkode: 5444d...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 0.28):

Mange av de «spennende utlendingene», som det refereres til i denne tråden, kommer fra land og kulturer vi helst ikke ønsker å bli sammenlignet med

Men dette kommer aldri de følelsestyrte nauta forstå.  Ikke før de står på døra til krisesenteret.  " Han er jo såååå annerledes og romantisk   :fnise:

 

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Kysten av nordnorge bla.

Anonymkode: f60b6...1ea

Også på Nordvestlandet, både på kysten og inn i fjordene. Mange skip, både portugisiske spanske (Spanske armada) og italienske hadde problemer med å krysse Stadt.  Mange forliste og overlevende ble reddet til kysten, andre søkye ly inn i fjordene.  Disse mørke os sydlandske trekkene går igjen i flere generasjoner. Kan utebli i en eller to generasjoner, for så å komme igjen senere.

Anonymkode: 6ad03...510

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 20.26):

Norge er verdens beste land og norske menn er verdens beste. Se på de landene denne tråden liksom beundrer. Søppeldynger fylt til randen av alkiser og konebankere.

Anonymkode: 5dd7c...4c3

Finland og Danmark? 🤣🤣🤣

Anonymkode: 5f4d4...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 8.08):

Norske menn er ikke "likestilt innstilt" angående sex altså? Så de mener ikke at man skal ta ansvar for egen orgasme da eller? På hvilken måte er de ikke for likestilling i senga liksom?

Det virker da som det er norske damer som er imot seksuell likestilling, og mener det er mannens ansvarsområde

Anonymkode: ae5fa...1a0

Mine norske ekser ville så gjerne motta, men ikke gi i senga. Det er ingen likestilling. Hvis min orgasme skal være mitt eneansvar under parsex, må hans orgasme være det samme. Altså, ingen blowjobs, handjobs, ridning og lignende. Klar deg selv, gutt.

Anonymkode: 5f4d4...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever det som at mange utenlandske menn ikke er redde for å vise interesse og flørte. De kan gi deg komplimenter og spørre deg ut på date, mens mange norske menn er for "tufsete" eller "pysete" til å si noe hvis de liker deg. Helt til de er fulle, da kan de plutselig begynne å snakke med deg. Men da er det som regel ikke hyggelige komplimenter, men litt mer grovt og "rett på sak" (altså bare begynner med engang å snakke om sex eller at de vil ligge med deg)

 

Anonymkode: d5a61...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mine norske ekser ville så gjerne motta, men ikke gi i senga. Det er ingen likestilling. Hvis min orgasme skal være mitt eneansvar under parsex, må hans orgasme være det samme. Altså, ingen blowjobs, handjobs, ridning og lignende. Klar deg selv, gutt.

Anonymkode: 5f4d4...153

Så da vil du heller ha en steinaldermann med steinaldersyn syn på kvinner, samfunn og likestilling. 

Anonymkode: ac30f...df8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...