Gå til innhold

Ønsker en endring. Har ikke vært naturlig å være i et forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har i mange år hatt lyst på et forhold før jeg fikk meg kjæreste. For meg har det vært vanskelig, liksom ikke bare skjedd naturlig selv om det har vært et stort ønske. 
 

Nå er jeg singel igjen og føler det like håpløst. Hvordan få det til å bli naturlig? 

Anonymkode: fde7b...107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva var det som var vanskelig? Det blir jo gjerne mer naturlig hvis du matcher godt med personen interessemessig osv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veivalg skrev (1 time siden):

Hva var det som var vanskelig? Det blir jo gjerne mer naturlig hvis du matcher godt med personen interessemessig osv.

 

dette tenker jeg også. Se etter noen som har like verdier, interesser og ønsker for fremtiden som deg, så vil det sannsynligvis føles mer naturlig. Det er veldig fint å bli kjent via felles interresser feks. Enten det er utdanning, jobb eller fritidsinteresser.

Anonymkode: 8ab37...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

dette tenker jeg også. Se etter noen som har like verdier, interesser og ønsker for fremtiden som deg, så vil det sannsynligvis føles mer naturlig. Det er veldig fint å bli kjent via felles interresser feks. Enten det er utdanning, jobb eller fritidsinteresser.

Anonymkode: 8ab37...21f

 

Veivalg skrev (8 timer siden):

Hva var det som var vanskelig? Det blir jo gjerne mer naturlig hvis du matcher godt med personen interessemessig osv.

 

Vet ikke helt hva som har vært vanskelig. Hatt en streng pappa, tror det og kanskje andre ting har ført til en beskyttelse. Har vært vanskelig å kjenne hva jeg føler. 
 

Gikk derfor noen år til psykolog. Det har nok hjulpet, for har økt selvfølelse, er mer åpen og kjenner fort om jeg er tiltrukket. Var nok denne behandlingen som bidro til at jeg åpnet opp for forholdet jeg har vært i. 
 

Men nå føles det like håpløst. Man må jo føle tiltrekning, ha samme interesser og det må være gjensidig.

 

Jeg har gjennom livet bare fått meg venner. Uten å ha bekymret meg daglig for at det ikke skjer. Skjønner ikke st det skal være så vanskelig med en kjæreste 🥴 

 

ts

Anonymkode: fde7b...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...