Gå til innhold

Brukt lang tid på å lage bryllupsinvitasjoner. Kommentar fra mannen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jonn123 skrev (8 minutter siden):

Hvorfor tar du dette som en selvfølge? Har du sett invitasjonen?

 

Fordi det er jeg som har laget den…så ja, jeg har virkelig sett den…. 

Anonymkode: 4bc24...229

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

 

Hør med ei venninne hva hun synes om den.

Anonymkode: 17d7f...5f0

Ja, jeg gjorde det. Spurte hun som er min forlover. Hun syntes den ble veldig fin, at den passet perfekt til bryllupet vi skal ha. Så har bestilt de. 

Anonymkode: 4bc24...229

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Herregud, den ser jo selvfølgelig ikke ut som en dødsannonse. 

Anonymkode: 4bc24...229

Slike kommentarer har alltid fascinert meg på kvinneguiden. Hvordan kan du være så skråsikker på at den ikke ser ut som en dødsannonse? 

 

Anonymkode: 51c73...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Fordi det er jeg som har laget den…så ja, jeg har virkelig sett den…. 

Anonymkode: 4bc24...229

Beklager, vanskelig å holde styr på alle anonyme som kommenterer. Fint om du kan signere med TS når du er anonym.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Slike kommentarer har alltid fascinert meg på kvinneguiden. Hvordan kan du være så skråsikker på at den ikke ser ut som en dødsannonse? 

 

Anonymkode: 51c73...c79

Fordi det er jeg som har laget den, og jeg har sett både bryllupsinvitasjoner og dødsannonser i mitt liv og denne ser definitivt ut som en bryllupsinvitasjon. 

Anonymkode: 4bc24...229

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har brukt mye tid på å lage bryllupsinvitasjoner med bilde. 
Har spurt mannen om han vil være med, men han har sagt jeg kan bare gjøre det. 
Som sagt, så gjort…. fant fint bilde, laget en stilren, enkel  invitasjon (enkelt, lite bryllup). 
Da det er ferdig, så viser jeg det til mannen, hvor han klarer å si «Det ser jo ut som en dødsannonse». 
Kjente jeg ble  lei meg og ganske irritert også. 

Hva ville du gjort? Beholdt invitasjonene eller lagd nye? 

Anonymkode: 4bc24...229

Jeg hadde sagt til ham at han nektet å være med på å bestemme hvordan disse invitasjonene skulle se ut. Da kan han holde kjeft. Du tilbød ham å medvirke, han var ikke interessert. Da kan han ikke klage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jonn123 skrev (1 time siden):

Så sykt dramatiske folk er. Om dette ser ut som en dødsannonse spiller det vel ingen rolle hvor lang tid du har brukt på det. Mannen må få lov å kommentere arbeidet selv om han ikke har utført det.

Setter dette i samme kategori som hageprosjekter, oppussing og matlaging; det må være lov å kritisere resultatet uavhengig av tiden som er lagt i det.

Vil du heller få denne kommentaren av alle som mottar invitasjonen?

Nei, det må han ikke. Han nektet å medvirke, da kan han ikke klage. Han ønsker at kjerringa ordner sånne kjedelige ting, så kan han pirke på kjerringa etterpå. Forhold skal ikke bestå av unødvendig kritikk. Hvor nøye er det med invitasjoner, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her! 
Han mente jeg kunne bare fikse det, og det gjorde jeg. Tok tid, men de ble veldig fine. Men, var drittlei på slutten, men ville dobbeltsjekke at alt var riktig. 
Han ville se og sa de så ut som en dødsannonse. 
Hadde han sagt de f.eks var kjedelige, så hadde jeg ikke brydd meg særlig. Men, å bruke dødsannonse synte jeg var stygt gjort.
Rett og slett! 

 

 

 
 

Anonymkode: 4bc24...229

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

TS her! 
Han mente jeg kunne bare fikse det, og det gjorde jeg. Tok tid, men de ble veldig fine. Men, var drittlei på slutten, men ville dobbeltsjekke at alt var riktig. 
Han ville se og sa de så ut som en dødsannonse. 
Hadde han sagt de f.eks var kjedelige, så hadde jeg ikke brydd meg særlig. Men, å bruke dødsannonse synte jeg var stygt gjort.
Rett og slett! 

 

 

 
 

Anonymkode: 4bc24...229

Så det var ikke kritikken som var kiip, men ordbruken? Lykke til med giftemålet 😂

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne godt uttalt seg på en litt finere måte

Anonymkode: 107bf...0d2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

TS her! 
Han mente jeg kunne bare fikse det, og det gjorde jeg. Tok tid, men de ble veldig fine. Men, var drittlei på slutten, men ville dobbeltsjekke at alt var riktig. 
Han ville se og sa de så ut som en dødsannonse. 
Hadde han sagt de f.eks var kjedelige, så hadde jeg ikke brydd meg særlig. Men, å bruke dødsannonse synte jeg var stygt gjort.
Rett og slett! 

 

 

 
 

Anonymkode: 4bc24...229

Er du ikke litt i overkant tander nå? Slutt å blåse det opp til en stor greie. Du har bestilt dem nå, så da burde denne saken være over.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har brukt mye tid på å lage bryllupsinvitasjoner med bilde. 
Har spurt mannen om han vil være med, men han har sagt jeg kan bare gjøre det. 
Som sagt, så gjort…. fant fint bilde, laget en stilren, enkel  invitasjon (enkelt, lite bryllup). 
Da det er ferdig, så viser jeg det til mannen, hvor han klarer å si «Det ser jo ut som en dødsannonse». 
Kjente jeg ble  lei meg og ganske irritert også. 

Hva ville du gjort? Beholdt invitasjonene eller lagd nye? 

Anonymkode: 4bc24...229

"Fortsett med den holdningen så kan det bli din dødsannonse ;)"

Anonymkode: c92a0...9f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke helt hva som er ned menn iht sånt. Man prøver å få de engasjert og interessert.  De burde jo egentlig ha vært interessert i å få ut invitasjoner iht eget bryllup.  Men de trekker seg vekk.  Kunne jo også ha vært en koselig ting å gjøre sammen og med litt vin i glasset. 

Da hadde de sikkert også satt litt mer pris på arbeidet som er gjort. 

Men de lener seg tilbake og klager. Jeg har hørt menn si. Dama tar over alt, så jeg får ikke bestemme noen ting.  Mens jeg vet at fremtidige kone virkelig har prøvd.  

Min mann var ikke noe anneredes. Bestem du, fiks du. For plutselig å bli sur for å ikke ha vært med. Rett før bryllupet.  Dog han kom med noen forslag. Men vi hadde svært trangt budsjett. Så han fikk jo ikke nekt, han fikk beskjed om å skaffe pengene til det. Siden jeg betalte i praksis alt. Det ville ha ikke. Så da ble det ikke heller.  Så jeg syntes ikke jeg var den urimelige i den settingen. 

Jeg sa også når han kom med dette at han ikke hadde bestemt noe og følte ikke at det da var hans bryllup.  At han kunne da besemne bordpynt. Fordi det var ikke kjøpt inn. Du får 100% frie tøyler. Jeg hadde tenkt å putte inn noe med kaffebønner. Siden kaffe førte oss sammen. Men han kunne få lov å sløyfe det også. Men endte opp at jeg siste uka måtte ut å kjøpe lys og servietter.

Middag og dessert var vi veldig samtemte om. 

Så det vi skulle planlegge  var vel kun bordpynt. Gavebord,kakebord, invitasjoner, klær til oss og barna. Og musikk 

Anonymkode: d4ba4...7c0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke helt hva som er ned menn iht sånt. Man prøver å få de engasjert og interessert.  De burde jo egentlig ha vært interessert i å få ut invitasjoner iht eget bryllup.  Men de trekker seg vekk.  Kunne jo også ha vært en koselig ting å gjøre sammen og med litt vin i glasset. 

Da hadde de sikkert også satt litt mer pris på arbeidet som er gjort. 

Men de lener seg tilbake og klager. Jeg har hørt menn si. Dama tar over alt, så jeg får ikke bestemme noen ting.  Mens jeg vet at fremtidige kone virkelig har prøvd.  

Min mann var ikke noe anneredes. Bestem du, fiks du. For plutselig å bli sur for å ikke ha vært med. Rett før bryllupet.  Dog han kom med noen forslag. Men vi hadde svært trangt budsjett. Så han fikk jo ikke nekt, han fikk beskjed om å skaffe pengene til det. Siden jeg betalte i praksis alt. Det ville ha ikke. Så da ble det ikke heller.  Så jeg syntes ikke jeg var den urimelige i den settingen. 

Jeg sa også når han kom med dette at han ikke hadde bestemt noe og følte ikke at det da var hans bryllup.  At han kunne da besemne bordpynt. Fordi det var ikke kjøpt inn. Du får 100% frie tøyler. Jeg hadde tenkt å putte inn noe med kaffebønner. Siden kaffe førte oss sammen. Men han kunne få lov å sløyfe det også. Men endte opp at jeg siste uka måtte ut å kjøpe lys og servietter.

Middag og dessert var vi veldig samtemte om. 

Så det vi skulle planlegge  var vel kun bordpynt. Gavebord,kakebord, invitasjoner, klær til oss og barna. Og musikk 

Anonymkode: d4ba4...7c0

Hvorfor avlyser ikke dere bryllup med slik barnslig oppførsel fra mannen? Da sier man bare at man drar til rådhuset og skriver under på et papir, så spiser man middag etterpå. Så kan han sitte der med skjegget i postkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

"Fortsett med den holdningen så kan det bli din dødsannonse ;)"

Anonymkode: c92a0...9f8

TS her!! 
 

Genialt svar, var akkurat det jeg burde sagt til han 😅

Anonymkode: 4bc24...229

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...