Gå til innhold

Tørre og si hva jeg føler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 
har hatt følelser for en jente nå lenge. Vi jobber på samme plass. Og har pratet en del i lag, og jeg føler vi har en god tone i lag.  Jeg har lenge tenkt på og si til henne hva eg føler og at eg ønsker og bli bedre kjent med henne. 
 

Men har aldri motet meg opp til og si det til henne, da jeg er redd for hva hun vil si og at det vil ødlegge den gode tonen vi har. Og redd for hva andre som jobber der vil tenke om det.

 

Anonymkode: 86f1d...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke sagt noe nå. Finn et eller annet dere begge liker f.eks. et band og spør om hun vil bli med på konsert. Gjør noe sammen utenom jobb. Så ta det derfra.

Anonymkode: b41c2...cbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start i det små. Spør om hun vil spise lunsj/kaffe med deg en lørdag, eller gå ut etter jobb å ta en øl. Lodd stemningen. Om hun ikke er interessert i å henge med deg utenfor jobb, så er hun ikke så interessert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid det er en smart ting å flørte/bli kjærester/ligge med en kollega.

Det er også noe du burde ta inn i mixen.

Jeg personlig har avvist menn på min arbeidsplass som ønsker å ta en øl. Dette går på at jobben er en trygghetsplass for meg.

 

 

Om vi fjerner det at dere jobber på samme plass, så er livet for kort til å ikke være ærlig med seg selv. Om du opplever at dere har en god tone! Spørr om damen ønsker å finne på noe konkret en dag. Kino, middag, konsert hva nå enn. Så merker du raskt stemningen.

Anonymkode: 3279f...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!! Ikke si hva du føler. Inviter henne på date. Da sier det seg selv uten at du lager ekkel klein stemning.

Anonymkode: 22206...461

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei! 
har hatt følelser for en jente nå lenge. Vi jobber på samme plass. Og har pratet en del i lag, og jeg føler vi har en god tone i lag.  Jeg har lenge tenkt på og si til henne hva eg føler og at eg ønsker og bli bedre kjent med henne. 
 

Men har aldri motet meg opp til og si det til henne, da jeg er redd for hva hun vil si og at det vil ødlegge den gode tonen vi har. Og redd for hva andre som jobber der vil tenke om det.

 

Anonymkode: 86f1d...6e5

Nei ikke si det direkte! Blir bare klein stemning og så forpliktende for henne at det er dømt til å gå gæærnt.. Be henne heller med på noe og se hva som skjer..alkohol hjelper mye.og ikke kall det date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...