Gå til innhold

Er det galt å si at samboer ikke er den utro typen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde noen venner på middagsbesøk og samboeren min fortalte at hun skulle på dagsbesøk med jobben. Hun skulle sitte på med en mannlig kollega. En i vennegjengen spurte meg om jeg ble sjalu. Jeg svarte at samboeren min ikke er typen som kan være utro. At hun er mer en grå mus fra kommunen som har andre kvaliteter.
Dette reagerte de andre på. Det var som om jeg skulle ha sagt noe veldig galt.
Jeg ble litt stressa og spurte om det var noen som hadde hatt lyst til å ligge med samboer for å bevise at hun ikke er den utro typen, men da ble situasjonen enda rarere.

Hvordan kan jeg redde inn situasjonen nå? 

Anonymkode: 1082b...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg svarte at samboeren min ikke er typen som kan være utro. At hun er mer en grå mus fra kommunen som har andre kvaliteter.

Du kalte din samboer en grå mus foran henne og vennene deres? 

Anonymkode: 7c707...661

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte når jeg leste overskriften,  var at du er ganske naiv! Alle kan være utro, men man velger jo å stole på sin partner. 

Når jeg leste innlegget ditt, så tenker jeg at det du da kom ut på en veldig feil måte. Du sier jo indirekte at dama de er en kjedelig grå mus som ingen vil ha..  Er det holdningen din? At du er "trygg" fordi hun er kjedelig gråmus? Det er ganske ille å si! Hadde du vært kjæresten min, hadde jeg blitt skikkelig såret av at du ser sånn på meg. 

Anonymkode: 45f93...7e9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hadde kjæresten til min venninne sagt noe sånt, så hadde jeg tenkt ar hun hadde fortjent noe bedre! 

Anonymkode: 45f93...7e9

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde typen kalt meg grå mus og i tillegg hintet om at ingen mann ville hatt meg hadde jeg sagt takk og farvel🤨

Men dette MÅ være et trolleinnlegg🤭

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Vi hadde noen venner på middagsbesøk og samboeren min fortalte at hun skulle på dagsbesøk med jobben. Hun skulle sitte på med en mannlig kollega. En i vennegjengen spurte meg om jeg ble sjalu. Jeg svarte at samboeren min ikke er typen som kan være utro. At hun er mer en grå mus fra kommunen som har andre kvaliteter.
Dette reagerte de andre på. Det var som om jeg skulle ha sagt noe veldig galt.
Jeg ble litt stressa og spurte om det var noen som hadde hatt lyst til å ligge med samboer for å bevise at hun ikke er den utro typen, men da ble situasjonen enda rarere.

Hvordan kan jeg redde inn situasjonen nå? 

Anonymkode: 1082b...6f1

Tosk...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et tips ts er å vente litt lenger mellom hver gang du forsøker samme historie. Det er for kort tid siden sist.

 

Lykke til neste runde.

Anonymkode: 63b63...457

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere passer godt sammen da. Hun fordi hun er en grå mus og ikke kan få noen andre, og du, fordi du er så korka at du ikke kan få noen andre.

Flott troll.

Anonymkode: da96b...8c1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativ forklaring:

TS mener at dama er en forsiktig type. Ikke en vill person som drikker seg full og er utro. Dette formulerte han som «grå mus», noe som er klønete. Å foreslå til kollegene av dama at de prøver å få sex med henne for å bevise at hun ikke er utro høres utrolig kleint ut.

Anonymkode: be3ed...7bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Vi hadde noen venner på middagsbesøk og samboeren min fortalte at hun skulle på dagsbesøk med jobben. Hun skulle sitte på med en mannlig kollega. En i vennegjengen spurte meg om jeg ble sjalu. Jeg svarte at samboeren min ikke er typen som kan være utro. At hun er mer en grå mus fra kommunen som har andre kvaliteter.
Dette reagerte de andre på. Det var som om jeg skulle ha sagt noe veldig galt.
Jeg ble litt stressa og spurte om det var noen som hadde hatt lyst til å ligge med samboer for å bevise at hun ikke er den utro typen, men da ble situasjonen enda rarere.

Hvordan kan jeg redde inn situasjonen nå? 

Anonymkode: 1082b...6f1

Curb your Enthusiam moment

Anonymkode: 5f11c...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#tingsomaldriharskjedd

Anonymkode: 35bdb...f3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille vann har ofte dypest grunn. Den grå musa di er nok ikke så grå skal du se

Anonymkode: 4e77e...ce9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi hadde noen venner på middagsbesøk og samboeren min fortalte at hun skulle på dagsbesøk med jobben. Hun skulle sitte på med en mannlig kollega. En i vennegjengen spurte meg om jeg ble sjalu. Jeg svarte at samboeren min ikke er typen som kan være utro. At hun er mer en grå mus fra kommunen som har andre kvaliteter.
Dette reagerte de andre på. Det var som om jeg skulle ha sagt noe veldig galt.
Jeg ble litt stressa og spurte om det var noen som hadde hatt lyst til å ligge med samboer for å bevise at hun ikke er den utro typen, men da ble situasjonen enda rarere.

Hvordan kan jeg redde inn situasjonen nå? 

Anonymkode: 1082b...6f1

OMG, eg lurer på korleis du vil beskrive deg sjølv når du seier at samboer er ei grå mus ?
Hadde eg budd med ein mann som snakka så respektlaust om meg, så hadde eg vert utro kvar dag bak din rygg. Ikkje føl deg for trygg. 

Anonymkode: 04813...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi hadde noen venner på middagsbesøk og samboeren min fortalte at hun skulle på dagsbesøk med jobben. Hun skulle sitte på med en mannlig kollega. En i vennegjengen spurte meg om jeg ble sjalu. Jeg svarte at samboeren min ikke er typen som kan være utro. At hun er mer en grå mus fra kommunen som har andre kvaliteter.
Dette reagerte de andre på. Det var som om jeg skulle ha sagt noe veldig galt.
Jeg ble litt stressa og spurte om det var noen som hadde hatt lyst til å ligge med samboer for å bevise at hun ikke er den utro typen, men da ble situasjonen enda rarere.

Hvordan kan jeg redde inn situasjonen nå? 

Anonymkode: 1082b...6f1

Å si «hen er ikke typen til å være utro» kan direkte oversetter med «hen er verken usikker eller egoistisk», så det er jo naturligvis helt ok. Å si noen er en «grå mus» kan direkte oversetter med «hen er så dørgandes kjedelig at ingen ville interessere seg for hen». 

Så med din fulle setning sier du ikke at din samboer ikke ville ha vært utro, gitt sjansen. Du sier at hun ikke ville fått sjansen fordi hun er så kjedelig (og stygg).

Skal du delta i sosiale settinger bør du lære deg helt normal adferd, ts. 

Det du BURDE ha svart (som også ville ha laget dårlig stemning, men den riktige typen dårlig stemning er dette: «nei, jeg er verken kontrollerende eller usikker. Er du?» Og så satt øya i vedkommende som spurte. Forsøkte hen vitse det bort, hold blikket litt lengre og si «det var ikke et retorisk spørsmål. Synes du kontrollerende adferd er moro å vitse med?» 

Og så kunne du gått derfra med hevet hode. Stemningen ville vært like dårlig, men ikke fordi du hadde tråkket i salaten - fordi du med rette hadde påpekt at folk som stiller slike spørsmål er møkkafolk.

 

Anonymkode: 9bfb0...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ikke si sånt, og i tillegg tilby andre å ligge med henne for å bevise det?? Hadde min mann sagt noe slikt, så tror jeg at jeg hadde falt av stolen, for deretter å motbevise han i at jeg var en grå mus.

Men har folk rett i at dette er et troll?

Anonymkode: 3d3fa...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt for kort tid siden akkurat samme plottet med lik ordlyd var på kg. Nice try.

Anonymkode: b6cfc...f86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Du kan jo ikke si sånt, og i tillegg tilby andre å ligge med henne for å bevise det?? Hadde min mann sagt noe slikt, så tror jeg at jeg hadde falt av stolen, for deretter å motbevise han i at jeg var en grå mus.

Men har folk rett i at dette er et troll?

Anonymkode: 3d3fa...0f9

Tror du kan se tidligere innlegg til en "anonym" hvis du trykker på anonymbruker. Hvis jeg har forstått det riktig. Og da er for eksempel TS også interessert i håndarbeid..?

Anonymkode: 064c4...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

OMG, eg lurer på korleis du vil beskrive deg sjølv når du seier at samboer er ei grå mus ?
Hadde eg budd med ein mann som snakka så respektlaust om meg, så hadde eg vert utro kvar dag bak din rygg. Ikkje føl deg for trygg. 

Anonymkode: 04813...940

Hun ville aldri vært utro. Hun er vokst opp i Jehovas vitner, men forlot de for meg. Det betyr at hun ikke kjenner andre enn meg og de på jobben. Samboeren min er gravid og det er jo ikke akkuratt sexy eller?

Anonymkode: 1082b...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...