Gå til innhold

Nå hadde Kiwi lagt på prisen på 0,5L cola med 2 kr!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvem trenger kaffe? Sikkert ikke du :) Hvem trenger frokost? Ikke jeg, og da trenger ikke du det heller! Hvem trenger varm middag? Jeg trenger det ikke, så da trenger ingen andre i verden det heller! :) Jeg trenger ikke bil, så da bør det koste minst 1 mill for bil uansett modell, sant? Vi kan alle leve på vann, korn og kjøtt, så da kan vi bare slutte å selge alt annet i butikkene. Her er du enig, sant Besserwisser? :) Det DU ikke trenger, kan alle andre også klare seg uten ;) 

Anonymkode: 4a244...dcd

Ah, alltid dette med å blande inn andre varer. 

Alltid. Det går ikke an å diskutere den ene varen det er snakk om. Helt umulig.

Anonymkode: 728be...7e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

 

 

 

 

 

Hjelpe meg så mange syke kommentarer fra enkle personer som kun tenker seg og sitt :) Mange personer - meg selv inkludert - er avhengig av koffein, som den største del av Norges voksne befolkning. Forskjellen på oss og de som drikker kaffe, er at mange av oss PM-drikkere ikke liker kaffe, men drikker PM pga av koffeinen som vi er avhengige av på lik linje med kaffedrikkere! Selvsagt er mat viktigst….. det synes vi også…., men det må vel være lov å poengtere en prisstigning som gjelder mange, uten å bli halshugd av de som ikke har den avhengigheten som oss/de som tror de er så jævlig mye bedre enn andre ;) Tenker tonen hadde vært en annen hvis det var DERE det gjaldt :) 

Anonymkode: 4a244...dcd

En decaf kan være lurt.

Anonymkode: 728be...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Opp fra 21,90 til 23,90. Det syntes jeg er frekt. Så det må jeg nesten klage på syntes jeg.

Skjerpings!

Anonymkode: dc19e...a22

Her glemte du signatur Erik Blåbærkratt. 😂

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ah, alltid dette med å blande inn andre varer. 

Alltid. Det går ikke an å diskutere den ene varen det er snakk om. Helt umulig.

Anonymkode: 728be...7e7

Joda, men når folk kommer med kommentarer som lyser at de kun forstår det som gjelder dem selv, så må det være lov å kommentere :) Jeg har ingen problemer med prisstigningen, selv om jeg er avhengig, men når folk skal trykke ned de som er avhengige for å hevde seg selv, så blir det for dumt! 

Anonymkode: 4a244...dcd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Tror du de bare fortsetter å produsere den likevel?

Anonymkode: 728be...7e7

Ja, må det jo være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda, men når folk kommer med kommentarer som lyser at de kun forstår det som gjelder dem selv, så må det være lov å kommentere :) Jeg har ingen problemer med prisstigningen, selv om jeg er avhengig, men når folk skal trykke ned de som er avhengige for å hevde seg selv, så blir det for dumt! 

Anonymkode: 4a244...dcd

Da handler det ikke om den ene matvaren lenger…. Men om å få trykket ned noen! 

Anonymkode: 4a244...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda, men når folk kommer med kommentarer som lyser at de kun forstår det som gjelder dem selv, så må det være lov å kommentere :) Jeg har ingen problemer med prisstigningen, selv om jeg er avhengig, men når folk skal trykke ned de som er avhengige for å hevde seg selv, så blir det for dumt! 

Anonymkode: 4a244...dcd

Det gjelder ikke meg selv. Du må ha lest tåden feil med vilje i tillegg til mulig dårlig forståelse.

Tråden handler om et produkt som gjerne kan være veldig mye dyrere. I likhet med mange andre produkter, uten å nevne noen her.

Anonymkode: 728be...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (1 minutt siden):

Ja, må det jo være.

Ok. Høres rart ut

Anonymkode: 728be...7e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da handler det ikke om den ene matvaren lenger…. Men om å få trykket ned noen! 

Anonymkode: 4a244...dcd

Dette blir jo bare vas. 

Anonymkode: 728be...7e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Opp fra 21,90 til 23,90. Det syntes jeg er frekt. Så det må jeg nesten klage på syntes jeg.

Skjerpings!

Anonymkode: dc19e...a22

Å kjøpe halvlitere på matbutikk er jo bare noe man gjør om man har alt for mye penger. 1,5 liter-flaske koster jo mindre enn 0,5 liter hvis man kjøper på tilbud, eller som 4-pack. Da er faktisk literprisen på 0,5 liter, fire ganger høyere enn for samme brusen i 1,5-liter-flasker. Selv om du bare drikker 0,5 liter av en 1,5-liter flaske og kaster resten, er det fortsatt billigere enn å kjøpe 0,5 liter-flaske.

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

De kan gjerne sette den opp det dobbelte for min del så lenge de lar grønnsaksavd være i fred. 

Anonymkode: beab0...1ce

For min del kunne flyreiser bli 10 ganger dyrere.

Anonymkode: 17c03...23b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aksase skrev (5 minutter siden):

Å kjøpe halvlitere på matbutikk er jo bare noe man gjør om man har alt for mye penger. 1,5 liter-flaske koster jo mindre enn 0,5 liter hvis man kjøper på tilbud, eller som 4-pack. Da er faktisk literprisen på 0,5 liter, fire ganger høyere enn for samme brusen i 1,5-liter-flasker. Selv om du bare drikker 0,5 liter av en 1,5-liter flaske og kaster resten, er det fortsatt billigere enn å kjøpe 0,5 liter-flaske.

 

Jeg kjøper halvliter på kupong eller tilbud, også fyller jeg på ellers fra store flasker og har med meg hjemmefra. Har sånn jeg har rundt med kjøleelement jeg har fast i fryseren også, siden jeg vil ha den kald. Cola uten sukker her da, men går for det samme. Har alltid med meg vannflaske, men med meg Cola uten sukker om jeg føler for det i tillegg. Jeg skjønner heller ikke de som stadig skal kjøpe små til full pris. 

Anonymkode: e3f74...804

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

For min del kunne flyreiser bli 10 ganger dyrere.

Anonymkode: 17c03...23b

Helt enig, unødvendige flyreiser bør bli svært mye dyrere.

Anonymkode: 728be...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Har alltid med meg vannflaske, men med meg Cola uten sukker om jeg føler for det i tillegg. Jeg skjønner heller ikke de som stadig skal kjøpe små til full pris. 

Anonymkode: e3f74...804

Fordi colaen mister puffen når korken skrus av og på mange ganger. Coca Cola er ferskvare, og skal konsumeres i løpet av ti minutter, max, i en sesjon når flasken først er åpnet. Altså er det kun liten flaske som duger.

Anonymkode: 17c03...23b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

 

 

 

 

Hjelpe meg så mange syke kommentarer fra enkle personer som kun tenker seg og sitt :) Mange personer - meg selv inkludert - er avhengig av koffein, som den største del av Norges voksne befolkning. Forskjellen på oss og de som drikker kaffe, er at mange av oss PM-drikkere ikke liker kaffe, men drikker PM pga av koffeinen som vi er avhengige av på lik linje med kaffedrikkere! Selvsagt er mat viktigst….. det synes vi også…., men det må vel være lov å poengtere en prisstigning som gjelder mange, uten å bli halshugd av de som ikke har den avhengigheten som oss/de som tror de er så jævlig mye bedre enn andre ;) Tenker tonen hadde vært en annen hvis det var DERE det gjaldt :) 

Anonymkode: 4a244...dcd

Om koffein er nødvendig for at du kan fungere og kaffe ikke fungerer er det andre alternativer, deriblandt te og piller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi colaen mister puffen når korken skrus av og på mange ganger. Coca Cola er ferskvare, og skal konsumeres i løpet av ti minutter, max, i en sesjon når flasken først er åpnet. Altså er det kun liten flaske som duger.

Anonymkode: 17c03...23b

Da kjøper du brett med cola på 2 for 10 tilbudene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dropp brus, 100% spart 👍

Anonymkode: 39d7c...38e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kiwi driver hele tiden og sniker med å sette opp priser. Så setter de ned litt igjen, plutselig. Kiwi er en butikk man må følge godt med i.

Anonymkode: 53f69...c62

For ikke å snakke om Meny.

Anonymkode: 8e63e...910

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Opp fra 21,90 til 23,90. Det syntes jeg er frekt. Så det må jeg nesten klage på syntes jeg.

Skjerpings!

Anonymkode: dc19e...a22

Er det Blåbærkratt som kommenterer her?

Anonymkode: 608bb...964

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Fru Uperfekt said:

Da kjøper du brett med cola på 2 for 10 tilbudene

Ikke alle liker boksecola som smaker aluminium.

Anonymkode: dc19e...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...