Gå til innhold

Hvor mye legger du deg opp i skolehverdagen til barnet ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lærer på barneskole, og trives med å jobbe med det. Flotte barn, givende yrke, vi har utfordringer med diagnoser, vikarmangel og alt som alle andre, men jeg vurderer å slutte. Hvorfor? Jo, foreldre. De ringer og tekster for ALT.

Maximillian Chrisander følte seg ikke sett i dag, Mohammad har ikke lyst til å sitte ved siden av Frida fordi hun blikket ham, Knut hadde hatt hånden oppe heeele timen men ikke fått hjelp,leksene er for lette/vanskelige/fraværende, Philosophia hadde blitt tvunget med på tur og de nye hvite skoene så ikke ut etterpå. Mariell reagerer på at Dexter aldri får kjeft.

Dette er litt flåsete eksempler,men det er dem jeg blir sliten av. Alvorlige ting som utenforskap og mobbing  er noe helt annet. Det er det viktig å få beskjed om. Men dette er reellt for hva foreldre kan finne på å klage på, basert på hva barna forteller, og som slukes rått. Barna skal lære å fungere i et samfunn, men noen foreldre gjør det så vanskelig! Her- hvor ingen vet hvem dere er, kan dere som gjør dette si litt om hvorfor? 

Anonymkode: 7ccad...6f5

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er lærer på barneskole, og trives med å jobbe med det. Flotte barn, givende yrke, vi har utfordringer med diagnoser, vikarmangel og alt som alle andre, men jeg vurderer å slutte. Hvorfor? Jo, foreldre. De ringer og tekster for ALT.

Maximillian Chrisander følte seg ikke sett i dag, Mohammad har ikke lyst til å sitte ved siden av Frida fordi hun blikket ham, Knut hadde hatt hånden oppe heeele timen men ikke fått hjelp,leksene er for lette/vanskelige/fraværende, Philosophia hadde blitt tvunget med på tur og de nye hvite skoene så ikke ut etterpå. Mariell reagerer på at Dexter aldri får kjeft.