Gå til innhold

Kronisk gyldig forsentkomming- HJELP


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har fått en del tips her, er det noen av de du kan bruke? 

Anonymkode: d46b3...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Loff77 skrev (9 timer siden):

Ubrukelige ledere er vel ikke uvanlig, la meg gjette dette er i det offentlige?😂

Fordomsfullt!  Hvilke offentlige instanser har kunder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Stemplingssystem har vi. Og vi kan alle logge inn og se hvem som er på jobb til enhver tid. Vi kan sitte hjemme i stua og stemple oss inn akkurat når vi ønsker det. Og vedkommende er ofte stemplet inn og ut til riktige tider. Veldig god på det der. Systemet heter MinGat. 

Anonymkode: 4f27d...5ba

Da må det bli geo innstempling, dvs i radius fra arbeidsplassen, eller fysisk innstempling ved døra.

Anonymkode: 3c7d1...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Det tenker jeg også, har i bestandig gjort jobben min og ikke hengt meg opp i andre. Men problemet her er at det blir så innmari mye på de som skal åpne alene og ta seg av både sine og den andre sine oppgaver. Hektisk tid, blir slitsomt i lengden når den andre omtrent alltid kommer i neste vakts tid..Mye klager blir det også, fra kundene.

Anonymkode: 4f27d...5ba

la vær å ta hans oppgaver, er det han som skal åpne så vent til han kommer, da får nok pipa en annen lyd hos leder.

Ellers blir dette mellom han og leder, om leder ikke vil ta tak i det så er det desverre ikke så mye du kan gjør bortsett fra å gjenta hvorfor dette går utover dere andre.

Det kan selvfølgelig vær en god årsak til dette som de ikke vil dele, eller er dette en lat idiot uten respekt for andre, de finnes desverre.

Anonymkode: 3851b...9d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whistler skrev (2 timer siden):

Fordomsfullt!  Hvilke offentlige instanser har kunder?

Nei faktabasert, i det offentlige er alt mulig, private tolererer ikke sånt tull, de må ha lønnsomhet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loff77 skrev (16 timer siden):

Nei faktabasert, i det offentlige er alt mulig, private tolererer ikke sånt tull, de må ha lønnsomhet;)

Her snakkes det om kunder, så det er tydeligvis privat her hvor dette "tullet" skjer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...