Gå til innhold

Prøver eksen og kontakte meg igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så jeg har en eks kjæreste. Alt er bra i mellom oss, men vi snakker ikke så ofte sammen men vi er veldig greie med hverandre. Men nå i det siste har han vært litt rar. Vi hadde ikke snakket på en god stund, men på søndag våknet jeg opp til en snap av han. Bare bilde av seg selv, det sto ikke noe tekst. Den åpnet jeg bare. Senere på kvelden hadde han lagt meg til i hans private story, der kun hans nærmeste venner er med i. Så da må jo han ha tenkt på og legge meg til.

Vet dere ikke kan spå hva han tenker, men hvordan hadde dere tolket dette? Jeg er fortsatt veldig glad i han, så lurer dermed på hvorfor han gjør disse tingene.

Anonymkode: 18fb3...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han legger ut små smuler. 

Anonymkode: 14715...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så jeg har en eks kjæreste. Alt er bra i mellom oss, men vi snakker ikke så ofte sammen men vi er veldig greie med hverandre. Men nå i det siste har han vært litt rar. Vi hadde ikke snakket på en god stund, men på søndag våknet jeg opp til en snap av han. Bare bilde av seg selv, det sto ikke noe tekst. Den åpnet jeg bare. Senere på kvelden hadde han lagt meg til i hans private story, der kun hans nærmeste venner er med i. Så da må jo han ha tenkt på og legge meg til.

Vet dere ikke kan spå hva han tenker, men hvordan hadde dere tolket dette? Jeg er fortsatt veldig glad i han, så lurer dermed på hvorfor han gjør disse tingene.

Anonymkode: 18fb3...392

Jeg tipper han har fått litt mye å drikke lørdag kveld. Så har han "mimret" over forholdet som var, sendt deg bilde og lagt deg til i gruppa. 

Ikke sikkert han tenker det samme når han blir edru. 

På det du skriver høres det ut som om han slo opp? Ikke ha forhåpninger om at han skal ta deg tilbake bare på grunn av hva han gjør i fylla.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

petterm skrev (3 timer siden):

Jeg tipper han har fått litt mye å drikke lørdag kveld. Så har han "mimret" over forholdet som var, sendt deg bilde og lagt deg til i gruppa. 

Ikke sikkert han tenker det samme når han blir edru. 

På det du skriver høres det ut som om han slo opp? Ikke ha forhåpninger om at han skal ta deg tilbake bare på grunn av hva han gjør i fylla.

Han sendte bilde av seg når han var full ja, men dagen etterpå da han var edru la han meg til i privat storyen hans.

Anonymkode: 18fb3...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil at du skal ta kontakt. Ikke gjør det. For han kan ta kontakt med deg om han vil. 

Anonymkode: 82e8d...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han sendte bilde av seg når han var full ja, men dagen etterpå da han var edru la han meg til i privat storyen hans.

Anonymkode: 18fb3...392

Han var vel kåt dagen etterpå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke lagt så mye i det, det er bare snakk om snap. Kanskje han kjedet seg

Anonymkode: a4508...794

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være er du intressert så send han en melding i stede får og lure😊 jeg hadde nokk gjort det med min ex😂

Anonymkode: 21f00...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsketenking - hvorfor ble det slutt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...