Gå til innhold

Mannen bråbremser bilen og roper til meg av sinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eksmannen regner jeg med at du mener?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja har gjort det selv et par ganger, når hun har provosert sykt under kjøring med syke manipulerende gester. 

Samboer var helt klikk. Vi hadde barn sammen. Gikk fra henne. Beste jeg noen gang har gjort. 20år siden, angrer aldri. 

Damer som går deg på nervene må du komme deg bort fra. 

Mannen i det forholdet ditt har det ikke bra. Du kan si han terroriserer deg, men han har fått så nok av deg også og kan si du presser han over kanten. Noen er ikke skapt for å være sammen..

Anonymkode: ff376...2d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Informasjonen du gir er altfor liten til at jeg tar stilling til om dette er farlig eller ei.

Anonymkode: e18a9...b93

Det er farlig å bråbremse midt på veien, og eneste gode grunnen til å gjøre det, er at fortsatt kjøring er enda farligere pga forhold ved bilen eller ved de inni bilen. 

Anonymkode: e2edb...782

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er farlig å bråbremse midt på veien, og eneste gode grunnen til å gjøre det, er at fortsatt kjøring er enda farligere pga forhold ved bilen eller ved de inni bilen. 

Anonymkode: e2edb...782

Det KAN være farlig. 

TS nevner ingenting om bråbremsing MIDT på veien i sitt hovedinnlegg. 

Anonymkode: e18a9...b93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker med slike ukontrollerte sinneutbrudd er ikke noe jeg vil ha i livet mitt.. iallefall ikke utsette barna for det.

Anonymkode: f49ea...dc2

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativ Til Vold - ATV, sinnemestringskurs før det går for langt 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en type 😱

Angående regninger, så bør dere sette dere ned og bli enig i hvordan disse skal fordeles. Så slipper dere å ta den konflikten hver gang regningene kommer. Kommunale avgifter vet dere uansett kommer hver måned eller kvartal.

Og så lurer jeg på hva han skulle med en handlepose IMENS han kjørte bil. Normalt sett, så er dette noe man trenger når man har parkert og skal inn i butikken.

Anonymkode: 3a1ff...9ee

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik var min hverdag med min x. Barna var nesten alltid vitner. Han blir ikke bedre, viss du tror det…

Anonymkode: ff828...543

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det har skjedd tre ganger før også. Den ene gangen med barna i bilen. Nå var årsaken at han var sinna fordi jeg ba han ikke ta handleposen som lå i veska mi. Jeg sa «jeg skal heller finne to andre, jeg vil ha den i veska mi».

Han unslylder oppførselen med at jeg er «så jævla vanskelig».

vet neimen ikke hva jeg skal tro? Noen som har opplevd lignende?

 

Anonymkode: 09ac5...704

Adhd?

Anonymkode: 51ddd...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men mannen din høres ut som en egoistisk drittsekk som utsetter både deg og barna for sånt i trafikken over filleting. Og i tillegg er sur på deg fordi ikke du automatisk tar betalingen av de kommunale avgiftene..

Anonymkode: 1b39d...cef

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Adhd?

Anonymkode: 51ddd...b96

Hvorfor blir det alltid spørsmål om vedkommende har adhd når det er noe "galt"?

Anonymkode: f7c48...301

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det KAN være farlig. 

TS nevner ingenting om bråbremsing MIDT på veien i sitt hovedinnlegg. 

Anonymkode: e18a9...b93

Å gjøre brå, uforutsigbare bevegelser i trafikken er farlig for en selv og alle rundt, selv om man selv tror man "skal bare". Og på grunn av plassering av en tom handlepose? 

Anonymkode: e2edb...782

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ja har gjort det selv et par ganger, når hun har provosert sykt under kjøring med syke manipulerende gester. 

Samboer var helt klikk. Vi hadde barn sammen. Gikk fra henne. Beste jeg noen gang har gjort. 20år siden, angrer aldri. 

Damer som går deg på nervene må du komme deg bort fra. 

Mannen i det forholdet ditt har det ikke bra. Du kan si han terroriserer deg, men han har fått så nok av deg også og kan si du presser han over kanten. Noen er ikke skapt for å være sammen..

Anonymkode: ff376...2d3

Du oppfører deg ikke normalt

Normale voksne tåler fint å bli provosert uten å utagere. De tar ansvar for egne handlinger og skylder ikke på andre for sin manglende følelsesregulering. Det vil ikke falle inn engang for de fleste å oppføre seg slik på veien, og skremme partneren sin slik som du holdt på med. Dette er ikke et par-problem eller partner-problem,DU har et problem.

Anonymkode: 41cd5...08e

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor blir det alltid spørsmål om vedkommende har adhd når det er noe "galt"?

Anonymkode: f7c48...301

Følelsesregulering er et ADHD-symptom, så det er et veldig relevant spørsmål. Eksen min har ADHD, og han kunne skrike ut i sinne om vi misset fergen eller han tapte i spill, etc. 

Anonymkode: 3a1ff...9ee

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Følelsesregulering er et ADHD-symptom, så det er et veldig relevant spørsmål. Eksen min har ADHD, og han kunne skrike ut i sinne om vi misset fergen eller han tapte i spill, etc. 

Anonymkode: 3a1ff...9ee

Vel, jeg har også adhd og har aldri gjort slike ting. Det er ikke gitt at idioter har adhd, man kan være en drittsekk uten diagnose. Det blir bare for dumt å hele tiden dra inn en diagnose, og spesielt adhd og asperger er populære diagnoser å slenge ut her.

Anonymkode: f7c48...301

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykisk vold.

Anonymkode: 24dfc...cee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han høres særdeles ustabil ut, dette er på ingen måte normal oppførsel. 

Høres ikke ut som dere har det noe fint sammen, ville rundet av forholdet slik dere slipper å krangle om handleposer (!)

Anonymkode: 1e5c0...bc5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Vel, jeg har også adhd og har aldri gjort slike ting. Det er ikke gitt at idioter har adhd, man kan være en drittsekk uten diagnose. Det blir bare for dumt å hele tiden dra inn en diagnose, og spesielt adhd og asperger er populære diagnoser å slenge ut her.

Anonymkode: f7c48...301

Kanskje ikke så rart om folk lurer på om det skyldes diagnose, hvis de har opplevd lignende oppførsel før fra neurodiverse personer?   Har hørt mange pårørende fortelle om voksne menn med aspergers/såkalt høytfungerende autisme/PDA som kan finne på å gå sin vei,  stoppe bilen og forlate den etc,  for å kontrollere samtalen/stoppe krav fra partner. Det er vel også vanligere med autisme/PDA enn alvorlig personlighetsforstyrrelse.

Anonymkode: 41cd5...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvorfor blir det alltid spørsmål om vedkommende har adhd når det er noe "galt"?

Anonymkode: f7c48...301

Pga egen erfaring.. adhd= uforutsette plutselige raseriutbrudd på den måten... 

Anonymkode: 51ddd...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vel, jeg har også adhd og har aldri gjort slike ting. Det er ikke gitt at idioter har adhd, man kan være en drittsekk uten diagnose. Det blir bare for dumt å hele tiden dra inn en diagnose, og spesielt adhd og asperger er populære diagnoser å slenge ut her.

Anonymkode: f7c48...301

Du har adhd og mange andre har adhd.. Vi er alle forskjellige.. Noen har det og andre andre ting!

En del sliter faktisk med den reguleringen og det blir brått på den måten!

Anonymkode: 51ddd...b96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...