AnonymBruker Skrevet 15. april #1 Del Skrevet 15. april Jeg la om livsstilen og begynte å trene i Januar, etterhvert kom jeg i gang med jogging, og følte for første gang i livet at trening ga meg både motivasjon, energi og hjalp på vektnedgangen. Men så ble jeg vel bitt av basillen, og trente for mye, for fort, på feil underlag, og endte opp med ett tretthetsbrudd i foten. Nå har jeg joggeforbud i minst 6-8 uker, og jeg er livredd kiloene skal komme krypende tilbake, og at alt jeg har oppnåd til nå skal være forgjeves.... Så noen som har noen tips til effektiv trening som forbrenner mye kalorier, uten å belaste foten?? Har desverre ikke tilgang på ergometersykkel eller treningsstudio Anonymkode: 42372...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 15. april #2 Del Skrevet 15. april Roing, sykling og/eller svømming? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 15. april #3 Del Skrevet 15. april Kan du gå turer? Spør fordi jeg fortsatt kunne gå, men ikke løpe, da jeg hadde tretthetsbrudd, men dette avhenger jo selvsagt av hvordan bruddet ser ut og hvor stabilt det er. Hvis du kan gå; gå i motbakke. Hvis ikke: kjøp medlemskap på treningssenter for en måned. Bruk sykkel og ellipse. Eller om du har sykkel; bruk den! Ellers kan det være greit å huske at trening utgjør kun en relativt liten del av den totale energien kroppen bruker, mye mindre enn hva de fleste antar. Ergo er det kostholdet som blir mest avgjørende mtp vekta. Slår også et slag for styrketrening da det å bevare muskelmasse bør være en prioritet, særlig når du går ned i vekt slik at det er mest mulig fettmasse du mister, og ikke muskler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå