Gå til innhold

Premom


Aleksine

Anbefalte innlegg

Aleksine skrev (52 minutter siden):

https://photos.app.goo.gl/9LjghkhJqvYHx18v8 men monitor er jo så dyr og ikke mangen som forstår seg på den heller, men her tok eg en test i dag og tok bilde av den på badet og dette var resultatet eg fikk, men om du har samme syklus så meg, hvordan vet eg når eg er i ferilitetsuken der eg kan starte og teste? For er alle testene ulike? For nå bruker eg metode+ staver og den sier eg skal teste på dag 13 og då skal eg feks telle fra 6 april som dag 1 og så telle helt fram til 13 og då får eg sitt hvilken dato i april som er dag 13? Sånn det funker då? Er alle testene like på den måten? At om at eg går over til make sure strimlene, sier den og at eg då skal starte og teste på dag 13?

Vi er på syklusdag 12 i dag, så 13 er i morgen. :) Testen du tok i dag er negativ. Min også. Jeg tester fra dag 6 med monitoren, men det er jo tidlig. Du kan feks begynne å teste fra dag 11 eller 12, altså 11 eller 12 dager fra den dagen du begynner å blø, og teste helt frem til du får positiv test, og noen dager etter det igjen for å se om streken blir svakere igjen. 
 

Hvis du vil kan vi skrive på privat melding her inne. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melus skrev (5 minutter siden):

Vi er på syklusdag 12 i dag, så 13 er i morgen. :) Testen du tok i dag er negativ. Min også. Jeg tester fra dag 6 med monitoren, men det er jo tidlig. Du kan feks begynne å teste fra dag 11 eller 12, altså 11 eller 12 dager fra den dagen du begynner å blø, og teste helt frem til du får positiv test, og noen dager etter det igjen for å se om streken blir svakere igjen. 
 

Hvis du vil kan vi skrive på privat melding her inne. :) 

Ja det kan vi godt, eg er ny her så vet ikke hvordan alt funker helt her, men bare skriv privat til meg du 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleksine skrev (1 minutt siden):

Ja det kan vi godt, eg er ny her så vet ikke hvordan alt funker helt her, men bare skriv privat til meg du 😊

Har sendt nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...