Gå til innhold

Dere som klaget på den stripen oppe på pitabrødet


Pimbila

Anbefalte innlegg

Vi var flere som ergret oss over denne stripen på pitabrødet (Les tråden her)

Jeg sendte mail til hatting.dk, der jeg lurte på hvorfor de delte pitabrødet slik.

Her er svaret:

Hej XXX

Tak for din mail.

Striben på pitabrødene er faktisk ikke tænkt som en linie til at dele brødene med - selvom jeg er helt enig med dig i, at det ser sådan ud. Den er nødvendig for at dampen kan slippe ud af brødene når vi bager dem. Når man bager pitabrød puster lommen sig helt op, og hvis vi ikke har nogle huller, den kan slippe ud af, vælger den at slippe ud i siderne hvorved brødene får revner, som gør dem ubrugelige... Jeg har undersøgt, om vi kan styre striben bedre, så den altid sidder samme sted, men det kan vi desværre ikke....

Med venlig hilsen/Best regards

Anja Hansen

Product Manager

Hatting Bageri

Så nå vet dere det.

Noen må jo ta tak i problemene våre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Hvordan har det seg da at andre klarer å bake pitabrød uten "delestripe" og uten at det revner i sidene? De jeg plier å kjøpe har ingen strripe på seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det seg da at andre klarer å bake pitabrød uten "delestripe" og uten at det revner i sidene? De jeg plier å kjøpe har ingen strripe på seg

Enig med deg, har heller aldri sett dette på "mine" pitabrød :klø: ?

Kan være at danskene har større behov for å få sluppet ut litt damp innimellom kanskje? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg gjør! All maten min raser ut av pitabrødet! Derfor irriterer det meg ;) (må jo kunne ta det opp med en tråd, mtp de førti banatwisten fikk ;D )

Ellers, tusen takk Pimbila, som faktisk var så smart at hun spurte hatting! :) Blomst til deg.

(Rare damphull)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...