Gå til innhold

Menn man kjenner som kikker på lårene, seksuell interesse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bamseklemmer skrev (37 minutter siden):

Ikke alltid det gir seksuelle tanker.. for som oftes er det bare et vakkert syn😉

🤢🤮

Anonymkode: 0085b...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, AnonymBruker said:

Han er absolutt ikke det😂 han likte vel det han så og ville kanskje vise meg at han likte det. 

Anonymkode: f3d13...2f0

Blikkene våres dras som regel mot det vi finner attraktivt, men i en sosial kontekst er det forskjell på å barbere seg å kappe av seg hodet når det kommer til å stirre og vise interesse. Selv i latin-amerika hvor menn både er mer hensynsløse og mer direkte i forhold til slik oppførsel ville man risikert motreaksjoner på å te seg så "creepy".

Det at du liker han og at han har deg litt rundt lillefingern (basert på det du selv skriver) er nok grunnen til at du ikke føler ubehag rundt dette. Mange kvinner ville nok ikke følt det samme.

Hilsen en som foretrekker direkte kommunikasjon mellom kvinner og menn som likevel syntes dette var rart.😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bigote skrev (1 minutt siden):

Blikkene våres dras som regel mot det vi finner attraktivt, men i en sosial kontekst er det forskjell på å barbere seg å kappe av seg hodet når det kommer til å stirre og vise interesse. Selv i latin-amerika hvor menn både er mer hensynsløse og mer direkte i forhold til slik oppførsel ville man risikert motreaksjoner på å te seg så "creepy".

Det at du liker han og at han har deg litt rundt lillefingern (basert på det du selv skriver) er nok grunnen til at du ikke føler ubehag rundt dette. Mange kvinner ville nok ikke følt det samme.

Hilsen en som foretrekker direkte kommunikasjon mellom kvinner og menn som likevel syntes dette var rart.😅

For noe vås

Anonymkode: d9b41...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

For noe vås

Anonymkode: d9b41...b61

Haha. Forklar?😅

Du mener altså vanlig kommunikasjon mellom menn og kvinner som ikke har hatt en intim relasjon på lang tid er å konsekvent stirre nedover lårene på personen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlberner1 skrev (4 timer siden):

Joda, vi er det. Håpløst enkle å forstå seg på og vær glad for det, tenk om vi var like kompliserte som dere.. 2 år er "i går" og så er jeg åpenbart eldre enn deg, type "pappa". Knulling "koster" altid en liten bit av seg selv, den kommer aldri tilbake selv om knullinga gikk "i pluss" og er en fint ting etterpå og jeg tror ikke på at det blir borte med tiden. Slett ikke på to år. Tenk på hvor gammel en to-åring er. Da snakker vi to år og ni måneder siden :)  Dere kommer ikke tilbake til før, sånn er livet.

Det er bra du spør ham direkte, men det er ikke sikkert det er like enkelt å svare som å spørre. Tenk over hva du selv ville svart. Bruk tid sammen og bli kjent, prat med hverandre, spør og fortell! Ok, så har dere knulla, gjort-er-gjort. Greia med knulling er at det er uendelig mye lettere å begynne enn å slutte, så hvis man først begynner med det, så er det absolutt enklest om man ikke senere får lyst til å slutte. Slikt skjer, og det er også ok, men det skal noe til om begge treffer same tidspunkt der om det skulle skje.

Ok, så er jeg typen som heller går glipp av noe enn å gjøre noe jeg ikke ville likevel, etterpå. Andre er annerledes, slikt finner man ut når man blir kjent.

Døh.. Leste tittel en gang til her: han er klar for ny runde i høyet, så spørs det om du er det.. (På seg selv kjenner man andre sa du..? <-grmpft-> )

Jada du er inne på noe. Menn tenker jo likt å er mer visuelt seksuelle, så det at han ikke klarer å innrømme følelser kan være greia. Jeg tok det til meg med én gang og ble litt snurt der og da, men tenkte også at følelser kan man ikke styre. Så da jeg traff han igjen tenkte jeg ikke på følelser i det hele tatt, men blikket mot kroppen følte jeg sa mye. Ikke bare det, men blikkkontakt og måten jeg fikk skryt på var en helt annen. Så kanskje han er dårlig på å ordlegge seg om følelser? Mulig🤭

Anonymkode: f3d13...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og her er grunnen til at jeg ikke liker å gå på treningssenter, nemlig mennesker som sliter med selvregulering.

Anonymkode: f79b8...6be

Selvregulering er viktig. Viktig å bare omgås selvregulerte mennesker. Noen tips om hvor de selvregulerte oppholder seg?

Anonymkode: 17dab...bf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Så kanskje han er dårlig på å ordlegge seg om følelser? Mulig🤭

Anonymkode: f3d13...2f0

Og heldig som har deg .. på nakken..? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlberner1 skrev (13 timer siden):

Og heldig som har deg .. på nakken..? :) 

På nakken...?😊

Anonymkode: f3d13...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/16/2024 at 12:19 PM, AnonymBruker said:

På nakken...?😊

Anonymkode: f3d13...2f0

"På nakken" ~ "etter seg" ~ "i hælene", noe sånt. Bare innrøm det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 8.42):

Han kikket så at jeg var sikker på det var en flekk på fremsiden av låret, noe jeg ikke hadde. 

Han så nok etter en flekk mellom lårene tipper jeg 🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn liker da vel å kikke på det de synes er fint. Spiller vel ingen rolle om man kjenner vedkommende eller ikke. 

Anonymkode: 64595...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlberner1 skrev (1 time siden):

"På nakken" ~ "etter seg" ~ "i hælene", noe sånt. Bare innrøm det! :)

Ja jeg er litt interessert i han. 😉

Anonymkode: f3d13...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (1 time siden):

Han så nok etter en flekk mellom lårene tipper jeg 🤭

😝 dette var på låret, men ser hva du siktet til;) 

Anonymkode: f3d13...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

carlberner1 skrev (1 time siden):

"På nakken" ~ "etter seg" ~ "i hælene", noe sånt. Bare innrøm det! :)

"På nakken"...? Han vil nok heller ha henne på ryggen...eller noe sånt. 😋

Anonymkode: 2356d...ef5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...