Gå til innhold

Starten på kjemisk/SA?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei... jeg vet at det egentlig ikke er noen som kan gi et sikkert svar på dette her... Men jeg håper noen kanskje har litt erfaringer å komme med.

Jeg hadde en exu forrige syklus, blitt gravid på nytt før ny syklus. Tok en test i går med svak strek, ny i dag tidlig som var mye sterkere. Slo meg til ro med det, men har plutselig fått brun utflod ved tørk. 

Er det noen som har opplevd så sterk økning, som allikevel endte i kjemisk/SA?

Eller for å snu det litt positivt... er det noen som har opplevd slik utflod og at det allikevel har gått bra? Vi hadde sex i går, hvis det har noe å si. Blødde ikke etter sex.

 

Anonymkode: 9657f...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikker på det ikke er rester fra sist? Ved exu henger hcg igjen i kroppen en god stund. Hos meg tok det 9 uker før hcg var negativ etter exu. 

Hvordan fjernet de exu? Operasjon eller metotrexat? Ved metotrexat behandling skal man unngå graviditet i 4-6 mnd etterpå. 

Anonymkode: 187c5...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av delene.  De tok ultralyd og holdt meg til observasjon, men kroppen hadde allerede begynt å ordne opp selv.

Jeg er sikker på at det ikke er resten da tester har vært negative i etterkant. Det er også stor forskjell på test fra i går til i dag. Legger ved bilde, så kan du se 😊

GridArt_20240415_121401962.jpg

Anonymkode: 9657f...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil nok kun tiden vise om blødningen nå er uskyldig eller ikke. Små blødninger i svangerskap er helt normalt. Men umulig å vite om det er ufarlig eller ei mens det pågår når det er så tidlig. Testene blir sterkere så lover jo det bra. Og farget utflod er ikke aktiv stor blødning. 

Er det kjemisk vil mensen komme som forventet - opp til 1 uke forsinket. 

Anonymkode: 187c5...466

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Da vil nok kun tiden vise om blødningen nå er uskyldig eller ikke. Små blødninger i svangerskap er helt normalt. Men umulig å vite om det er ufarlig eller ei mens det pågår når det er så tidlig. Testene blir sterkere så lover jo det bra. Og farget utflod er ikke aktiv stor blødning. 

Er det kjemisk vil mensen komme som forventet - opp til 1 uke forsinket. 

Anonymkode: 187c5...466

Takk for svar 😊 Jeg dro og tok blodprøver, og tar nye om 2 dager igjen! Fysj dette er stressende greier!

Anonymkode: 9657f...94f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar 😊 Jeg dro og tok blodprøver, og tar nye om 2 dager igjen! Fysj dette er stressende greier!

Anonymkode: 9657f...94f

Lykke til ❤️ med tidligere exu - ikke stuss på å be om ekstra sjekk, og tidligere UL for å sjekke plassering. 

Anonymkode: 187c5...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Lykke til ❤️ med tidligere exu - ikke stuss på å be om ekstra sjekk, og tidligere UL for å sjekke plassering. 

Anonymkode: 187c5...466

Jeg skal gjøre det, takk ❤️ Håper den endelig kan sitte, samtidig som det er vanskelig å forestille, etter å ha mistet så mange ganger 😞

 

Anonymkode: 9657f...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg skal gjøre det, takk ❤️ Håper den endelig kan sitte, samtidig som det er vanskelig å forestille, etter å ha mistet så mange ganger 😞

 

Anonymkode: 9657f...94f

Strekene ser veldig bra ut! 

Anonymkode: a8c12...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...