Gå til innhold

Andre kvinner, hva tenner dere på som er "overfladisk" når det kommer til menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor det?

Anonymkode: 058a4...4b8

Det er ikke slik noen fortjener å bli omtalt av noen de bryr seg om. Ønsker ikke en kone som driver og sammenligner meg med andre på nettet og kommer til slutninng at jeg er "dårligere utstyrt" enn hennes tidligere eskapader. All kjærlighet jeg hadde hatt for vedkommende hadde sluknet der og da. For en forferdelig ting å si om mannen sin. 

Anonymkode: d645b...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri blitt tent av utseendet alene. Jeg kan lett registrere at det var en svært attraktiv mann, men uten mer kontekst så blir jeg ikke interessert av det alene. 

Det må være en kjemi mellom oss for at jeg skal kunne bli tent. 

Bare en mann så langt i livet påvirker kroppen min i så stor grad at den går helt berserk når jeg er nær han. Han er selvsagt gift med en annen, så han er ikke for meg.

Hva det er med akkurat han vet jeg ikke. Han er en tilsynelatende helt normal mann. Det er noe med sjarmen, hvordan han lukter og den gode tonen mellom oss. 

Så det er en smule frustrerende at jeg har opplevd å være mer tent på denne mannen jeg ikke kan få enn de jeg har datet. Jeg vil jo gjerne ha en slik kjemi med daten min om jeg skal gå videre. Jeg har prøvd, men det er ikke nok at de er flotte på papiret om kjemien ikke stemmer. 

Anonymkode: f9c64...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er ikke slik noen fortjener å bli omtalt av noen de bryr seg om. Ønsker ikke en kone som driver og sammenligner meg med andre på nettet og kommer til slutninng at jeg er "dårligere utstyrt" enn hennes tidligere eskapader. All kjærlighet jeg hadde hatt for vedkommende hadde sluknet der og da. For en forferdelig ting å si om mannen sin. 

Anonymkode: d645b...290

Bra du ikke er min mann da. 😉 Han er ikke like hårsår som deg, takk Gud for det. Han har masse deilig selvironi, og spøker selv om størrelsen. Uhøytidelig og deilig er det å ha en mann så er så avslappet til seg selv. Det gjør han ekstra sexy.

Poenget her var at alle idealene jeg trodde jeg hadde forsvant da jeg traff min mann. 

Og ja peniser kommer i ulike størrelser . Hans er mindre enn andre jeg har vært med. Men han har også gitt meg den beste sexen jeg noen gang har hatt 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.4.2024 den 7.46):

Det er ikke slik noen fortjener å bli omtalt av noen de bryr seg om. Ønsker ikke en kone som driver og sammenligner meg med andre på nettet og kommer til slutninng at jeg er "dårligere utstyrt" enn hennes tidligere eskapader. All kjærlighet jeg hadde hatt for vedkommende hadde sluknet der og da. For en forferdelig ting å si om mannen sin. 

Anonymkode: d645b...290

Det skjønner jeg overhodet ikke? Jeg har også vært sammen med en mann som hadde langt mindre penis enn de andre jeg hadde vært sammen med, og som suverent er den beste jeg har hatt sex med: Oppmerksom, leken, dominant, fantastisk med hendene, kunne gi meg multiorgasmer. Det hun skriver er da bare en beskrivelse på linje med høy/lav, tykk/tynn, mørk/lys osv.? Og sannsynligvis noe hun ønsker å påpeke for å fjerne det absurde fokuset på størrelse. Hender, gutter. Hender. 

Anonymkode: 6d987...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...