Gå til innhold

Gå fra han?


KaDåNavn

Anbefalte innlegg

Gift i over 20 år og to barn i tenårene men jeg orker ikke mer.

 

Du finner ingen mann i Norges land som er så tafatt og treig som han. Ingenting blir gjort og alle eventuelle planer går i vasken. Er så gniten at det er pinlig og det går utover alt i livet.

 

Han jobber hjemmefra og jeg ute. Jeg tjener mer enn han. Jeg sparer opp til ferier og tar med barna. Han vil ikke bruke penger på ferie, kun spare og følge med på investeringene som vokser.

 

Huset ser ut som en jævla svinesti med rot og drit overalt som han skal rydde "en annen gang" som sikkert er valgspråket hans.

 

Jeg vil få orden på livet mitt, leve uten ting overalt og skape ro inni meg selv.

 

Blæ, men digg å få ut.

  • Liker 1
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KaDåNavn skrev (Akkurat nå):

Gift i over 20 år og to barn i tenårene men jeg orker ikke mer.

Siden du ikke orker mer, så går du ja. Det sier seg selv det.

Anonymkode: 14e60...293

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke bli med familien på ferie og sitter heller hjemme alene? Wtf ...

Anonymkode: b2c1b...c0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil ikke bli med familien på ferie og sitter heller hjemme alene? Wtf ...

Anonymkode: b2c1b...c0d

Sier at det er meningsløst å bruke penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaDåNavn skrev (15 minutter siden):

Gift i over 20 år og to barn i tenårene men jeg orker ikke mer.

 

Du finner ingen mann i Norges land som er så tafatt og treig som han. Ingenting blir gjort og alle eventuelle planer går i vasken. Er så gniten at det er pinlig og det går utover alt i livet.

 

Han jobber hjemmefra og jeg ute. Jeg tjener mer enn han. Jeg sparer opp til ferier og tar med barna. Han vil ikke bruke penger på ferie, kun spare og følge med på investeringene som vokser.

 

Huset ser ut som en jævla svinesti med rot og drit overalt som han skal rydde "en annen gang" som sikkert er valgspråket hans.

 

Jeg vil få orden på livet mitt, leve uten ting overalt og skape ro inni meg selv.

 

Blæ, men digg å få ut.

Ingen lykke å finne i heimen der, gå du og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er for kort til å la seg omringe med slik negativ energi. Du kommer til å angre om du ikke gjør det

Anonymkode: 0733c...7bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor går du ikke? Du vil bli lykkeligere alene og på sikt kan du finne en partner som faktisk behandler deg som den mest unike skapningen i verden 👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hva du må gjøre. Livet er for kort til det der. 

Vær et forbilde for barna også ❤️

Anonymkode: 6fdbb...91a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere overhodet ikke har det bra, og når dere aldri gjør noe sammen heller så er det vel lite poeng i fortsette livet sammen. Det er helt ok å dra fra ham nå 👌🤗 

Jeg skilte meg som 40 åring selv. Vi hadde det så dårlig og han gjorde heller aldri noe sammen med meg og sønnen vår. Eneste han bidra med var økonomisk, så jeg slet enormt med penger da jeg tilslutt dro. Men når jeg foraktet ham så mye at jeg var kvalm og depressiv så skjønte jeg at jeg bare måtte ut for helsens skyld. Og det økonomiske gikk seg til med hjelp av Nav i starten. Dette slipper i allefall du 👌

Det var så befriende å slippe det tafatte og slappe og sure vesenet. Jeg blomstret opp og fikk det veldig bra, så jeg anbefaler deg å bare gjøre det først som sist, du vil tenke på hvorfor gjorde du det ikke tidligere 🌞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vil ikke bli med familien på ferie og sitter heller hjemme alene? Wtf ...

Anonymkode: b2c1b...c0d

Viktigere å spare de pengene enn å oppleve ting og spise godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantemor skrev (8 timer siden):

Høres ut som dere overhodet ikke har det bra, og når dere aldri gjør noe sammen heller så er det vel lite poeng i fortsette livet sammen. Det er helt ok å dra fra ham nå 👌🤗 

Jeg skilte meg som 40 åring selv. Vi hadde det så dårlig og han gjorde heller aldri noe sammen med meg og sønnen vår. Eneste han bidra med var økonomisk, så jeg slet enormt med penger da jeg tilslutt dro. Men når jeg foraktet ham så mye at jeg var kvalm og depressiv så skjønte jeg at jeg bare måtte ut for helsens skyld. Og det økonomiske gikk seg til med hjelp av Nav i starten. Dette slipper i allefall du 👌

Det var så befriende å slippe det tafatte og slappe og sure vesenet. Jeg blomstret opp og fikk det veldig bra, så jeg anbefaler deg å bare gjøre det først som sist, du vil tenke på hvorfor gjorde du det ikke tidligere 🌞

Jeg tjener mer enn han men ikke veldig bra. Vil nok ikke ha mye til overs. Men blir så feil om DET skal få være grunnen til å bli.

 

Kvalm og depressiv traff meg i ❤️ for det er akkurat slik det er for meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du med denne mannen? Hvilke gleder tilfører han deg og familielivet? Sitter på ræva hjemme, gjør ikke en dritt i huset, samler skrot og har som eneste fritidsaktivitet å se på fondskontoene vokser, minutt for minutt. Har du tenkt å bruke de neste tjue årene på denne late gjerrigknarken?

Anonymkode: f2dff...f02

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uføretrygdet, men skilte meg for åtte år siden, og har ikke angret en eneste dag siden. Det var en befrielse å bli kvitt det dårlige ekteskapet med en mann jeg ikke følte noe for, og som ikke eide økonomisk sans eller evne til å betale en regning.

Har klart meg helt fint siden, det økonomiske har gått helt bra. Jeg lever et stille og rolig liv, ikke mye utskeielser, men jeg har alltid penger igjen hver måned og har aldri gått tom eller vært i beit for penger på disse årene. Vårt felles barn var tenåring da vi skilte lag, men bodde hos meg pga skolegang, og det gikk også fint å forsørge tenåringen og meg selv. Faren betalte et par tusen i barnebidrag bare.

Slik du beskriver det, hadde jeg aldri orket å leve lenger med denne mannen, det høres ut som dette ekteskapet ditt tærer enormt på psyken. Du bør skille deg, og da skal du se hvilken lettelse og bedring du vil oppleve mentalt.

Anonymkode: 81a48...a2b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KaDåNavn skrev (21 timer siden):

Gift i over 20 år og to barn i tenårene men jeg orker ikke mer.

 

Du finner ingen mann i Norges land som er så tafatt og treig som han. Ingenting blir gjort og alle eventuelle planer går i vasken. Er så gniten at det er pinlig og det går utover alt i livet.

 

Han jobber hjemmefra og jeg ute. Jeg tjener mer enn han. Jeg sparer opp til ferier og tar med barna. Han vil ikke bruke penger på ferie, kun spare og følge med på investeringene som vokser.

 

Huset ser ut som en jævla svinesti med rot og drit overalt som han skal rydde "en annen gang" som sikkert er valgspråket hans.

 

Jeg vil få orden på livet mitt, leve uten ting overalt og skape ro inni meg selv.

 

Blæ, men digg å få ut.

Du virker altfor bra for å være sammen med et sånt tilfelle som dette. Det er vondt, men kvitt deg med han. Både for din og for barnas skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaDåNavn skrev (23 timer siden):

Gift i over 20 år og to barn i tenårene men jeg orker ikke mer.

 

Du finner ingen mann i Norges land som er så tafatt og treig som han. Ingenting blir gjort og alle eventuelle planer går i vasken. Er så gniten at det er pinlig og det går utover alt i livet.

 

Han jobber hjemmefra og jeg ute. Jeg tjener mer enn han. Jeg sparer opp til ferier og tar med barna. Han vil ikke bruke penger på ferie, kun spare og følge med på investeringene som vokser.

 

Huset ser ut som en jævla svinesti med rot og drit overalt som han skal rydde "en annen gang" som sikkert er valgspråket hans.

 

Jeg vil få orden på livet mitt, leve uten ting overalt og skape ro inni meg selv.

 

Blæ, men digg å få ut.

Jeg har aldri vært gift med min eks, men han var lik. Jeg måtte gjennom flere brudd for å på en måte komme meg «over» han. Vi slo opp og ble sammen igjen kanskje 3 ganger. 4 gangen skjønte jeg at nå har jeg prøvd så mye at det ikke går mer. Jeg ville gå etter første brudd men klarte ikke. Det jeg hvertfall vil frem til er at man kan tro og håpe så mye man vil på at de skal endre seg, men det skjer ikke. Da hadde de endret seg for lengst. Han får finne seg en annen dame som er like lat som han. Jeg synes du fortjener bedre. Jeg koser meg som singel nå, og trenger ikke bekymre meg for gris og rot hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...