Gå til innhold

Piercing


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utrolig mye rar og latterlige svar her😂😂 men skal sikkert være sånn… godt vi liker forskjellige ting ellers hadde det blitt kjedelig men for guds skyld det er vel mulig å moderere svara sine istedenfor å rakke ned på andres meninger og synspunkter ? Mange voksne her som kanskje burde «vokse» opp??😂😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker det virkelig ikke.

Anonymkode: ad3b3...0de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhygienisk! Hadde aldri puttet dem i munnen min i hvertfall, det er helt sikkert! Kanskje jeg hadde tatt på dem, men da hadde jeg vasket meg etterpå 🤪 - eller kanskje med en hanske på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

nipler

 

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du er voksen nok til å vite at det ikke heter nipler

Hvis kvinner her forkorter samboer til sambo for å spare tid så må det være greit å skrive nipler istedenfor brystvorter også.

Anonymkode: cad90...f2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granskudd skrev (12 minutter siden):

Uhygienisk! Hadde aldri puttet dem i munnen min i hvertfall, det er helt sikkert! Kanskje jeg hadde tatt på dem, men da hadde jeg vasket meg etterpå 🤪 - eller kanskje med en hanske på 😅

Er vel ikke uhygienisk ? Om man ikke klarer å  ha Normal renslighet da selvfølgelig 😂 ikke noe mere urenslig enn hull i ørene da ? Normale mennesker vasker seg å steller hud og hår 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bbitch skrev (Akkurat nå):

Er vel ikke uhygienisk ? Om man ikke klarer å  ha Normal renslighet da selvfølgelig 😂 ikke noe mere urenslig enn hull i ørene da ? Normale mennesker vasker seg å steller hud og hår 👍

Jeg mener ikke at hull i ørene er spesielt hygienisk heller 😅 Tenk på alt håret som er rundt øret, og man tar på øret med hendene sine, for ikke å glemme alt annet dritt som samler seg rundt den øredobben av døde hudceller og svette som legger seg i hullet *grøss* ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Granskudd skrev (3 minutter siden):

Jeg mener ikke at hull i ørene er spesielt hygienisk heller 😅 Tenk på alt håret som er rundt øret, og man tar på øret med hendene sine, for ikke å glemme alt annet dritt som samler seg rundt den øredobben av døde hudceller og svette som legger seg i hullet *grøss* ;) 

Ser ikke problemet jeg.. som sagt.. normal hygiene og vaske seg på henda etter div besøk og gjøremål så har det aldri vært noe problem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...