Grüner Skrevet 15. april 2024 #41 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg var på en hyggelig date, første date. La oss kalle henne Anna. Vi var sammen i kanskje tre timer. Jeg tror både hun og jeg i utgangspunktet ville møtes igjen, uten at jeg kan vite med sikkerhet. Jeg hadde det veldig hyggelig og ble lenger enn planlagt. Jeg foreslo å bli enda lenger igjen, men da sa hun nei. Vi utvekslet nummer. Bakgrunnen er at jeg har sporadisk hengt/datet litt med en annen dame i forkant(Kari). Det har vært helt fritt og åpent, og har føltes tidvis mer som en vennskapsrelasjon enn en romantisk relasjon. Men etter daten jeg hadde med Anna, fant jeg ut av i hodet mitt at jeg bør bedre få definert relasjonen til Kari. Det føltes nå plutselig feil å skulle date andre. Det ble liksom klart for meg der og da. Det er litt fordi jeg har fått noen signaler fra Kari den siste tiden som forteller meg at hun kanskje er mer interessert enn hva sporadiske "play"-dater skulle tilsi. I etterkant av daten sendte jeg en melding til Anna og skrev at daten var hyggelig men at jeg nok ikke ønsker å møtes igjen fordi jeg trenger å finne ut av den andre relasjonen. Problemet er at hun ikke svarer. Hun har lest meldingen min(sms). Deretter så jeg at hun hadde slettet meg fra Tinder. Jeg har også spesifikt spurt om hun gidder å svare meg sånn at jeg ikke går på veggen. Vel, hun svarer meg ikke. Hvorfor? Jeg prøver bare å være ærlig og åpen. Jeg legger det fra meg helt nå, hun skal få slippe å svare. Men jeg må nok innrømme at det har plaget meg at hun behandler meg slik. Spesielt fordi jeg ser at vi har flere felles venner på sosiale medier. Har du noen gang gitt noen silent treatment etter en date? Hvorfor gjorde du det da, eventuelt? Jeg ønsker å forstå. Vegard Anonymkode: e00cb...763 Du har dessverre blitt ghostet. Det er ikke særlig realt og temmelig feigt, men dessverre ganske utbredt på Tinder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #42 Del Skrevet 16. april 2024 Grüner skrev (9 timer siden): Du har dessverre blitt ghostet. Det er ikke særlig realt og temmelig feigt, men dessverre ganske utbredt på Tinder Jeg kaller ikke dette ghosting. Han vil jo ikke noe mer med henne, og fisker bare etter en bekreftelse på at hun syntes det var kjipt elns. Hun gjør det rette; driter i fyren. Anonymkode: 9b38e...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 16. april 2024 #43 Del Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kaller ikke dette ghosting. Han vil jo ikke noe mer med henne, og fisker bare etter en bekreftelse på at hun syntes det var kjipt elns. Hun gjør det rette; driter i fyren. Anonymkode: 9b38e...f1e Nettopp. I tillegg vil han gjerne fremstå som "ærlig og redelig" ved å gni det inn at hun ble veid mot ei annen dame og funnet for lett. Fysj. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #44 Del Skrevet 16. april 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: TS her igjen. Gud hvor dum, slem og stygg jeg er. Og den sosiale intelligensen min er i dass. Om jeg skal dømme etter svarene her. Selvsagt holder jeg mulighetene mine åpne når jeg per def anser meg singel. At jeg har møtt en jente nå og da, hvor ingenting er definert og hvor det ikke er definert engang om vi er venner, søndagskjærester eller fremtidig et mulig mer seriøst forhold, setter ikke en stopper for at jeg kan møte hvem jeg vil. Jeg har vært singel hele veien. Når jeg nå møtte Anna, så gikk det litt opp for meg at det ikke føltes rett å treffe Anna likevel. Per NÅ føles det feil, som da er en utvikling. Dette er slikt man finner ut ved å lytte til sitt hjerte. Få inn i hodet at jeg er først og fremst singel. Jeg ønsket å være ryddig om det. Det viser seg at den store massen mener det er FEIL å faktisk være ærlig og ryddig. Jeg sa det jo først og fremst for å forsikre henne om at jeg hadde det veldig hyggelig og at jeg ville møtt henne igjen, hadde det ikke vært for at jeg nå hadde funnet ut av dette. Nå må flere av dere slutte å late som dere er skinnhellige og aldri har vært i en situasjon hvor man må ta et valg mellom begynnende relasjoner. Jeg er helt enig at hun ikke skylder meg noen form for svar. Jeg hadde dog svart, og satt pris på ærligheten. Anonymkode: e00cb...763 Du bør jobbe med usikkerheten din. Lær å ta ansvar for egne følelser. Du ønsker at denne kvinnen skal ta vekk ubehaget du føler ved å si til deg at det er ok, men når hun ikke gir deg denne bekreftelsen så blir du stressa og vet ikke hvordan du skal stå i følelsen. Når vi her inne heller ikke tar vekk de ubehagelige følelsene dine gjennom å bekrefte at du ikke har gjort noe galt så ser det ut til at de ubehagelige følelsene dine øker i intensitet og du skyter i alle retninger og legger egne tolkninger i det som ble sagt. Det kan være en idé å jobbe med hvordan du håndterer følelsene dine for å få et litt mindre stressende liv. Vi er mange som har berømmet deg for å være ærlig. Andre mener denne ærligheten er feil. De fleste mener hun ikke skylder deg et svar. Jeg har ikke sett noen skrive at du er stygg, dum og slem. Det er bare din lave selvfølelse som snakker, og det er antakeligvis det du selv føler om deg selv når følelsene dine blir trigget. Du er helt sikkert en flott fyr, og jeg ønsker deg lykke til med den jenta du valgte. Ikke legg mer energi i hun som ikke svarte på avvisningen din, hun passet sikkert ikke så godt til deg uansett. Anonymkode: 68904...977 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #45 Del Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Anonymkode: 68904...977 Jeg vet ikke om du er profesjonell på området, men din analyse synes jeg var veldig ryddig. Anonymkode: 9b38e...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #46 Del Skrevet 16. april 2024 Hadde jeg fått en sånn melding etter en hyggelig førstedate så hadde jeg tenkt at mannen er dum, og jeg hadde neppe giddet å svare på noe sånt. Jeg hadde tenkt at mannen hadde litt for store tanker om seg sjøl og hvor attraktiv han var. At det var liksom opp til han om det skulle bli noe … Noen tror at ærlighet handler kun om å buse ut med med en beskjed. Det handler også om at en kan bruke sosial intelligens i tillegg Anonymkode: 905b8...a60 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #47 Del Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du bør jobbe med usikkerheten din. Lær å ta ansvar for egne følelser. Du ønsker at denne kvinnen skal ta vekk ubehaget du føler ved å si til deg at det er ok, men når hun ikke gir deg denne bekreftelsen så blir du stressa og vet ikke hvordan du skal stå i følelsen. Når vi her inne heller ikke tar vekk de ubehagelige følelsene dine gjennom å bekrefte at du ikke har gjort noe galt så ser det ut til at de ubehagelige følelsene dine øker i intensitet og du skyter i alle retninger og legger egne tolkninger i det som ble sagt. Det kan være en idé å jobbe med hvordan du håndterer følelsene dine for å få et litt mindre stressende liv. Vi er mange som har berømmet deg for å være ærlig. Andre mener denne ærligheten er feil. De fleste mener hun ikke skylder deg et svar. Jeg har ikke sett noen skrive at du er stygg, dum og slem. Det er bare din lave selvfølelse som snakker, og det er antakeligvis det du selv føler om deg selv når følelsene dine blir trigget. Du er helt sikkert en flott fyr, og jeg ønsker deg lykke til med den jenta du valgte. Ikke legg mer energi i hun som ikke svarte på avvisningen din, hun passet sikkert ikke så godt til deg uansett. Anonymkode: 68904...977 Jeg ante ikke at du har inngående innsikt i min selvfølelse. Jeg har simpelthen avvist fleres forsøk på å dissekere min personlighet basert på et enkelt spørsmål om opptreden i datingfase. Det har blitt ymtet mye rart om min person her, selv om ikke akkurat de ordene som jeg nevnte, ble brukt. Jeg kjenner meg ikke igjen. Derav reaksjonen. Jeg vet ikke med dere men jeg har møtt på sprø dame før. Jeg vet hva en fiendtlig dame er kapabel til når hun er såret, spesielt på ryktefronten. Kanskje det er derfor jeg reagerer ekstra. Jeg takker for konstruktiviteten, lykkeønskningen og ønsker også alt det beste for deg:) Anonymkode: e00cb...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #48 Del Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 21.58): Gå på veggen ble litt vel voldsomt uttrykk ja. Nei, det er vel bare ønsket om å vite at meldingen har kommet frem og at det er no hard feelings og at det går greit. Som sagt har vi felles bekjente og jeg ønsker egentlig bare at hun har det bra. Plutselig er jeg "han slemme" som surret med flere damer, det er vel ryktet mitt jeg tenker på. Anonymkode: e00cb...763 Fokuset ditt er hele tiden på deg selv, du rir to hester samtidig, du blir lei deg for at hun ikke svarer og du tenker på ryktet ditt. Hvordan synes du din egen sosialkompetanse er? Anonymkode: d7b00...4e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #49 Del Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg ante ikke at du har inngående innsikt i min selvfølelse. Jeg har simpelthen avvist fleres forsøk på å dissekere min personlighet basert på et enkelt spørsmål om opptreden i datingfase. Det har blitt ymtet mye rart om min person her, selv om ikke akkurat de ordene som jeg nevnte, ble brukt. Jeg kjenner meg ikke igjen. Derav reaksjonen. Jeg vet ikke med dere men jeg har møtt på sprø dame før. Jeg vet hva en fiendtlig dame er kapabel til når hun er såret, spesielt på ryktefronten. Kanskje det er derfor jeg reagerer ekstra. Jeg takker for konstruktiviteten, lykkeønskningen og ønsker også alt det beste for deg:) Anonymkode: e00cb...763 Og likevel velger du å dobbeldate. Hvorfor? Anonymkode: 83296...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå