AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #1 Del Skrevet 14. april 2024 Jeg var på en hyggelig date, første date. La oss kalle henne Anna. Vi var sammen i kanskje tre timer. Jeg tror både hun og jeg i utgangspunktet ville møtes igjen, uten at jeg kan vite med sikkerhet. Jeg hadde det veldig hyggelig og ble lenger enn planlagt. Jeg foreslo å bli enda lenger igjen, men da sa hun nei. Vi utvekslet nummer. Bakgrunnen er at jeg har sporadisk hengt/datet litt med en annen dame i forkant(Kari). Det har vært helt fritt og åpent, og har føltes tidvis mer som en vennskapsrelasjon enn en romantisk relasjon. Men etter daten jeg hadde med Anna, fant jeg ut av i hodet mitt at jeg bør bedre få definert relasjonen til Kari. Det føltes nå plutselig feil å skulle date andre. Det ble liksom klart for meg der og da. Det er litt fordi jeg har fått noen signaler fra Kari den siste tiden som forteller meg at hun kanskje er mer interessert enn hva sporadiske "play"-dater skulle tilsi. I etterkant av daten sendte jeg en melding til Anna og skrev at daten var hyggelig men at jeg nok ikke ønsker å møtes igjen fordi jeg trenger å finne ut av den andre relasjonen. Problemet er at hun ikke svarer. Hun har lest meldingen min(sms). Deretter så jeg at hun hadde slettet meg fra Tinder. Jeg har også spesifikt spurt om hun gidder å svare meg sånn at jeg ikke går på veggen. Vel, hun svarer meg ikke. Hvorfor? Jeg prøver bare å være ærlig og åpen. Jeg legger det fra meg helt nå, hun skal få slippe å svare. Men jeg må nok innrømme at det har plaget meg at hun behandler meg slik. Spesielt fordi jeg ser at vi har flere felles venner på sosiale medier. Har du noen gang gitt noen silent treatment etter en date? Hvorfor gjorde du det da, eventuelt? Jeg ønsker å forstå. Vegard Anonymkode: e00cb...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #2 Del Skrevet 14. april 2024 Ærlig talt, du avviser henne også forventer du en hyggelig melding tilbake? Anonymkode: da7fe...b58 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 14. april 2024 #3 Del Skrevet 14. april 2024 Kan tenke meg Anna følte seg litt "brukt" og for å være ærlig, så skylder hun deg ingen respons. Hun behandler deg jo ikke dårlig, du ga beskjed om at du ikke vil møtes flere ganger, hvorfor skal hun da opprettholde kontakten, og beholde deg på tinder? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #4 Del Skrevet 14. april 2024 Det er helt fair å sende meldingen du gjorde, riktig gjort ovenfor begge damene - men det må være greit å ikke svare også. Hun har jo tatt beskjeden. Anonymkode: b2ba7...a8a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #5 Del Skrevet 14. april 2024 Hun skylder deg ikke noe svar. Anonymkode: 133c8...5e0 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #6 Del Skrevet 14. april 2024 Hvorfor trenger du et svar på det? Jeg vil berømme deg for å være åpen og ærlig, men det er jo ikke så mye mer å snakke om. Hun har mottatt meldingen og leter videre etter noen som er interessert. Anonymkode: 68904...977 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #7 Del Skrevet 14. april 2024 Du dater en dame, og forteller henne at du ikke vil møtes lenger fordi du har datet en annen. Og så lurer du på hvorfor hun dropper deg? Tuller du? Anonymkode: 9f78c...41c 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #8 Del Skrevet 14. april 2024 Hei takk for svar. Melding er mottatt, hun trenger ikke svare meg og skylder meg det ikke. Poenget er at jeg har vært i samme situasjon selv. Jeg har mottatt en lignende melding et par-tre ganger. Og jeg har svart tilbake, med et "det går helt fint, lykke til videre" eller noe i den duren. Selv om det kan være litt hardt Men greit, selvsagt skal man få slippe. Anonymkode: e00cb...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 14. april 2024 #9 Del Skrevet 14. april 2024 Hva tenker du hun skal svare? Du har fått svar nok. Hun svarer ikke og slettet deg. Tenker det betyr adjø. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #10 Del Skrevet 14. april 2024 Just now, AnonymBruker said: Hei takk for svar. Melding er mottatt, hun trenger ikke svare meg og skylder meg det ikke. Poenget er at jeg har vært i samme situasjon selv. Jeg har mottatt en lignende melding et par-tre ganger. Og jeg har svart tilbake, med et "det går helt fint, lykke til videre" eller noe i den duren. Selv om det kan være litt hardt Men greit, selvsagt skal man få slippe. Anonymkode: e00cb...763 Men hva er det som gjør at du "går på veggen" hvis du ikke får svar? Er det dårlig samvittighet, anger, skuffelse over at hun ikke kjemper for deg, knekt stolthet? Hvorfor er ikke fokuset på Kari? Anonymkode: 68904...977 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #11 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei takk for svar. Melding er mottatt, hun trenger ikke svare meg og skylder meg det ikke. Poenget er at jeg har vært i samme situasjon selv. Jeg har mottatt en lignende melding et par-tre ganger. Og jeg har svart tilbake, med et "det går helt fint, lykke til videre" eller noe i den duren. Selv om det kan være litt hardt Men greit, selvsagt skal man få slippe. Anonymkode: e00cb...763 Som dame selv ville jeg nok reagert på samme måte. Kan være hun ville møte deg igjen og så frem til det. Dersom jeg hadde vært på date i 3 timer og gått derfra med en god følelse, ville jeg blitt skuffet av ei slik melding. Det ville vært litt red-flag dersom jeg ikke fikk høre noen ting om dette på selve daten. Men, da veit du årsaken. Tips til neste gang er å avslutte unfinished buisness før man går på date. Anonymkode: ac9ad...b4b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #12 Del Skrevet 14. april 2024 Hvorfor skal hun svare på det? Det er bra at du sa i fra, men det er jo ikke noe man trenger å føre en samtale om. Men.. "Vegard"?? Er dette et merkelig sammentreff eller henger dette sammen med en annen tråd hvor det handler om "Vegard"? Anonymkode: f2ae1...a2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #13 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva er det som gjør at du "går på veggen" hvis du ikke får svar? Er det dårlig samvittighet, anger, skuffelse over at hun ikke kjemper for deg, knekt stolthet? Hvorfor er ikke fokuset på Kari? Anonymkode: 68904...977 Gå på veggen ble litt vel voldsomt uttrykk ja. Nei, det er vel bare ønsket om å vite at meldingen har kommet frem og at det er no hard feelings og at det går greit. Som sagt har vi felles bekjente og jeg ønsker egentlig bare at hun har det bra. Plutselig er jeg "han slemme" som surret med flere damer, det er vel ryktet mitt jeg tenker på. Anonymkode: e00cb...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #14 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal hun svare på det? Det er bra at du sa i fra, men det er jo ikke noe man trenger å føre en samtale om. Men.. "Vegard"?? Er dette et merkelig sammentreff eller henger dette sammen med en annen tråd hvor det handler om "Vegard"? Anonymkode: f2ae1...a2c Anna, Kari og Vegard er alle fiktive navn:) kjenner ikke den andre tråden Anonymkode: e00cb...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #15 Del Skrevet 14. april 2024 Just now, AnonymBruker said: Anna, Kari og Vegard er alle fiktive navn:) kjenner ikke den andre tråden Anonymkode: e00cb...763 Oki, Vegard2. Btw. Det du beskriver er ghosting. Silent treatment er noe helt annet og faller inn under psykisk vold. Anonymkode: f2ae1...a2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #16 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som dame selv ville jeg nok reagert på samme måte. Kan være hun ville møte deg igjen og så frem til det. Dersom jeg hadde vært på date i 3 timer og gått derfra med en god følelse, ville jeg blitt skuffet av ei slik melding. Det ville vært litt red-flag dersom jeg ikke fikk høre noen ting om dette på selve daten. Men, da veit du årsaken. Tips til neste gang er å avslutte unfinished buisness før man går på date. Anonymkode: ac9ad...b4b Det er fair og forståelig! Som sagt så har den andre relasjonen vært veldig lettbeint og har føltes lite seriøst, nærmest som vennskap, men jeg forsto det ikke før jeg møtte noen andre at det må adresseres ordentlig. Men du har rett. Anonymkode: e00cb...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 14. april 2024 #17 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei takk for svar. Melding er mottatt, hun trenger ikke svare meg og skylder meg det ikke. Poenget er at jeg har vært i samme situasjon selv. Jeg har mottatt en lignende melding et par-tre ganger. Og jeg har svart tilbake, med et "det går helt fint, lykke til videre" eller noe i den duren. Selv om det kan være litt hardt Men greit, selvsagt skal man få slippe. Anonymkode: e00cb...763 Du har mottatt 2-3 meldinger av damer hvor de sier at de ikke vil møte deg flere ganger, fordi de vil finne ut hvor det bærer med en annen mann? Altså, du har ikke gjort noe galt her, og det er fint at du sendte en ærlig melding, men utover det så er det jo ikke så mye for Anna å svare på. Jeg har vært i lignende situasjon selv, med en jeg hadde møtt 4-5 ganger, heldigvis ingen følelser fra min side, men dagen etter vi hadde sex første gang, så sendte han melding om at han hadde vært på date og ville se hvor det bar, men han ønsket gjerne å beholde et vennskap med meg. Jeg hadde ingen bitre følelser, men det ble et kort "lykke til videre" fra meg, og deretter slett og blokker på sosiale medier, dating-app og på mobilen som kontakt. Det er fint med ærlighet, men ærlighet skal ikke komme med en forventning om noe i retur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #18 Del Skrevet 14. april 2024 Så la meg få dette helt klart, ts: Du går på date. Du ønske rå forlenge den - hun er ikke gira. Du leser ikke her mellom linjene at dette er en avvisning, så du sender en melding der du utleverer privatlivet ditt og anerkjenner at du dater flere på en gang, og nå altså avviser henne. I meldingen er ingen konkrete spørsmål - dette er en beskjed fra deg til henne. Hva forventer du i retur? «Ok»? «Lite kult»? «Vel, i det minste er dette en historie jeg kan dele med jentene i fylla, taper!»? «wtf? Jeg var jo helt åpenbart ikke gira på et date nr to, så hvorfor deler du dette med meg? 🤣»? Hvilken av de meget realistiske alternativene over forventet du, ts? Anonymkode: 27985...8c6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #19 Del Skrevet 14. april 2024 Queen19 skrev (Akkurat nå): Du har mottatt 2-3 meldinger av damer hvor de sier at de ikke vil møte deg flere ganger, fordi de vil finne ut hvor det bærer med en annen mann? Altså, du har ikke gjort noe galt her, og det er fint at du sendte en ærlig melding, men utover det så er det jo ikke så mye for Anna å svare på. Jeg har vært i lignende situasjon selv, med en jeg hadde møtt 4-5 ganger, heldigvis ingen følelser fra min side, men dagen etter vi hadde sex første gang, så sendte han melding om at han hadde vært på date og ville se hvor det bar, men han ønsket gjerne å beholde et vennskap med meg. Jeg hadde ingen bitre følelser, men det ble et kort "lykke til videre" fra meg, og deretter slett og blokker på sosiale medier, dating-app og på mobilen som kontakt. Det er fint med ærlighet, men ærlighet skal ikke komme med en forventning om noe i retur. Hei, nei jeg har mottatt to-tre meldigner totalt hvor de forteller at de ikke tar datingen videre - på grunn av en eller annen ytre omstendighet som ikke har direkte med meg å gjøre. Du sa jo "lykke til videre", det var alt jeg ville hatt:) utover det er jeg helt enig med alt du skrev Anonymkode: e00cb...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #20 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg var på en hyggelig date, første date. La oss kalle henne Anna. Vi var sammen i kanskje tre timer. Jeg tror både hun og jeg i utgangspunktet ville møtes igjen, uten at jeg kan vite med sikkerhet. Jeg hadde det veldig hyggelig og ble lenger enn planlagt. Jeg foreslo å bli enda lenger igjen, men da sa hun nei. Vi utvekslet nummer. Bakgrunnen er at jeg har sporadisk hengt/datet litt med en annen dame i forkant(Kari). Det har vært helt fritt og åpent, og har føltes tidvis mer som en vennskapsrelasjon enn en romantisk relasjon. Men etter daten jeg hadde med Anna, fant jeg ut av i hodet mitt at jeg bør bedre få definert relasjonen til Kari. Det føltes nå plutselig feil å skulle date andre. Det ble liksom klart for meg der og da. Det er litt fordi jeg har fått noen signaler fra Kari den siste tiden som forteller meg at hun kanskje er mer interessert enn hva sporadiske "play"-dater skulle tilsi. I etterkant av daten sendte jeg en melding til Anna og skrev at daten var hyggelig men at jeg nok ikke ønsker å møtes igjen fordi jeg trenger å finne ut av den andre relasjonen. Problemet er at hun ikke svarer. Hun har lest meldingen min(sms). Deretter så jeg at hun hadde slettet meg fra Tinder. Jeg har også spesifikt spurt om hun gidder å svare meg sånn at jeg ikke går på veggen. Vel, hun svarer meg ikke. Hvorfor? Jeg prøver bare å være ærlig og åpen. Jeg legger det fra meg helt nå, hun skal få slippe å svare. Men jeg må nok innrømme at det har plaget meg at hun behandler meg slik. Spesielt fordi jeg ser at vi har flere felles venner på sosiale medier. Har du noen gang gitt noen silent treatment etter en date? Hvorfor gjorde du det da, eventuelt? Jeg ønsker å forstå. Vegard Anonymkode: e00cb...763 Hvorfor skal Anne svare deg når du har sagt du heller vil finne ut om det er noe med Kari??? Ætligtalt. Hun er nok skuffet. Jeg hadde blitt sur om jeg brukte mange timer på date med Erik,så skriver Erik etterpå at han har noe på gang med Lise også?? Du liker jo Kari bedre,hvorfor bryr du deg om svar fra Anne da,du har jo "dumpet" henne. Merkelig🤣🤣 Anonymkode: 4a4f9...8f3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå