Gå til innhold

Når var den vanskeligste perioden med småbarn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle perioder har sine utfordringer. Jeg synes babytiden var slitsom, omstillingen til å bli mamma var mye tøffere enn jeg hadde sett for meg (fødselsdepresjon) og første barnet sov ikke natta igjennom før han var over to år.

Med barn nummer to var jeg mere forberedt og klarte å kose meg i barseltida, men så viste det seg at han har noen utfordringer som gjorde det mer slitsomt i 2-5 års alderen igjen.

Og den perioden hvor man må fotfølge de over alt synes jeg var døden 😆

Nå er de 9 og 6 år, og jeg synes ting er SÅ mye bedre enn da de var mindre. Jeg er ganske spent på skolestart for han med utfordringer, det kan nok by på en ny runde med bekymringer og vansker - men det får vi bare ta hvis det kommer ☺️

Anonymkode: bea24...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ungen er 3.5, og jeg synes babytiden er fryktelig slitsom. Vår har sovet dårlig hele tiden, men nå er det bare 1-2 ganger oppvåkning, og det er ikke kun mamma som er ok på natt lenger. Jeg synes det ble sakte men sikkert bedre, og når språk kom og man kunne kommunisere litt lettere syntes jeg alt var mye greiere :)  Det vanskeligste for meg er søvnmangelen. Så jeg gruer meg til det når nr 2 kommer nå snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...