Gå til innhold

Jeg drikker bare redbull for at det er tøft og for at mine venner gjør det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hverken økonomi eller lyst å drikke redbull men gjør det for at vennene mine krever det for å være med i gjengen. Jeg liker egentlig ikke smaken men det verste er at jeg ikke har penger til det, må låne penger. Jeg synes det er leit og jeg gruer meg til de blir enda eldre, da blir det vel alkohol istedenfor redbull etterhvert, og det har såvidt begynt med et par av de. 
 

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er så ensom og vil strekke meg langt for å være med i en gjeng, men vet ikke om jeg klarer dette så mye lenger ☹️

Anonymkode: 86485...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ikke ut som en gjeng det er verdt å være med i. 

Anonymkode: 09535...924

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bedre når du blir voksen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye Red Bull+vodka-fyll i yngre år til at jeg klarer å drikke det nå for tida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå opp for deg selv. Hvis du bare er bra nok for dem hvis du drikker redbull, er ikke denne gjengen bra nok for deg. 

Tren på å være trygg i deg selv. Andre som vil være venn med deg skal være venn med deg for hvem du er,  ikke for hva du drikker eller annet du gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har ikke hverken økonomi eller lyst å drikke redbull men gjør det for at vennene mine krever det for å være med i gjengen. Jeg liker egentlig ikke smaken men det verste er at jeg ikke har penger til det, må låne penger. Jeg synes det er leit og jeg gruer meg til de blir enda eldre, da blir det vel alkohol istedenfor redbull etterhvert, og det har såvidt begynt med et par av de. 
 

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er så ensom og vil strekke meg langt for å være med i en gjeng, men vet ikke om jeg klarer dette så mye lenger ☹️

Anonymkode: 86485...948

Du bør stå opp for deg selv. Disse vennene er ikke verdt å ta vare på om dette er et kriterie.

 

Anonymkode: 31611...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stopp..ellers vil du få nyre problemer etc snart. Hvem er viktigere..din kropp eller denne tulle gjengen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...