AnonymBruker Skrevet 19. april #21 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 8.21): 1 time glattkjøring, 1 time mørkekjøring og en dobbeltime før oppkjøring. 2001. Hadde kjørt endel på egenhånd. Brukte 3-4 forsøk på teorien. Måtte vente en måned mellom hver gang, så det var frustrerende. Husker jeg var så skoletrøtt at jeg ikke orket å lese ett ord. Slutta på skolen samme dag som jeg fikk lappen og starta som drosjesjåfør samme åre 😄 Anonymkode: da867...22a Nå er det obligatorisk med 6 timer glattkjøring, 3 timer mørkekjøring, 3 timer førstehjelpskurs. Anonymkode: 2d5ff...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #22 Del Skrevet 20. april Ganske nøyaktig 6 måneder. De siste tre månedene var å vente på oppkjøring (i 2022). Øvelseskjørte ca 2 ganger i uka, hadde ikke øvelseskjørt noe særlig før jeg begynte med kjøreskoletimer og øvelseskjøring. Hadde en dobbeltime utenom det obligatoriske. Besto teori og oppkjøring på første forsøk, så til tross for frustrerende lang venting på oppkjøring, så var det en ganske smertefri prosess. Anonymkode: e8dc9...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå