Gå til innhold

Kan noen være så snill å spå meg


Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg fikk opp solen som utfall og det kan tyde på at du får mer energi og Gud har ikke glemt deg. Solen er uansett et svært godt tegn, men jeg kan jo ikke si noe sikkert. 
 

Jeg så også kjæresten din og han er vennlig, intelligent og eventyrlysten. 

Anonymkode: 3d442...1c4

Ååå, nå ble jeg utrolig glad😃 Solen må jo være et supert utfall! Skal gå inn og lese om solen i tarot selv også☀️😃 Tusen tusen takk!! ❤️

Du beskriver kjæresten min godt, han er definitivt både vennlig, intelligent og eventyrlysten, der traff du skikkelig☺️

Anonymkode: f8979...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg fikk opp solen som utfall og det kan tyde på at du får mer energi og Gud har ikke glemt deg. Solen er uansett et svært godt tegn, men jeg kan jo ikke si noe sikkert. 
 

Jeg så også kjæresten din og han er vennlig, intelligent og eventyrlysten. 

Anonymkode: 3d442...1c4

- kan jeg bare spørre om kortet solen var upright eller reversed? Ser nå når jeg googler at det kan ha mye å si for tolkningen?

Anonymkode: f8979...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

- kan jeg bare spørre om kortet solen var upright eller reversed? Ser nå når jeg googler at det kan ha mye å si for tolkningen?

Anonymkode: f8979...681

Upright. Les litt også om den egyptiske RA. :) 

Anonymkode: 3d442...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Upright. Les litt også om den egyptiske RA. :) 

Anonymkode: 3d442...1c4

Tusen takk igjen, det skal jeg gjøre😊 

Anonymkode: f8979...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg aner ikke hvor synsk jeg er og har ikke kontroll på det. Jeg bare tok inn deg liksom og jeg er mer en kristen mystiker som har mye kunnskaper om det overnaturlige og har sterke opplevelser bak meg i fortiden. Men jeg føler din effektive energi når jeg tenker på deg og jeg føler du er sympatisk.  Viste du at fisker er et kristent symbol og at i horoskopet står de som Ying og yang. Kristendommen er inspirert av østlige religioner som Taoismen. 

Anonymkode: 3d442...1c4

Jeg vil nok si at jeg er en meget sympatisk person, jeg vil bare at alle rundt meg generelt skal ha det godt. Da har jeg det godt :)For å utfordre deg bittelitt nå, dersom du syns det er greit? Får du opp noe særskilt hendelse fra dagen min i dag? Det har skjedd noe, men jeg er ganske spent på om du får opp denne energien nå.

Anonymkode: 2894c...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg vil nok si at jeg er en meget sympatisk person, jeg vil bare at alle rundt meg generelt skal ha det godt. Da har jeg det godt :)For å utfordre deg bittelitt nå, dersom du syns det er greit? Får du opp noe særskilt hendelse fra dagen min i dag? Det har skjedd noe, men jeg er ganske spent på om du får opp denne energien nå.

Anonymkode: 2894c...76a

Jeg la et kort og det var Tårnet med at du har innsett noe og det kjentes befriende. Jeg vet ikke helt for jeg er selv litt forvirret i dag etter all kortleggingen i går og er litt off. Vet ikke helt hva jeg skal tro og hvilke veier jeg skal gå selv her :)  Det er kanskje bare tull alt sammen. Jeg er litt der av og til. 

Anonymkode: 3d442...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg la et kort og det var Tårnet med at du har innsett noe og det kjentes befriende. Jeg vet ikke helt for jeg er selv litt forvirret i dag etter all kortleggingen i går og er litt off. Vet ikke helt hva jeg skal tro og hvilke veier jeg skal gå selv her :)  Det er kanskje bare tull alt sammen. Jeg er litt der av og til. 

Anonymkode: 3d442...1c4

Jeg ser det ble mye kortlegging på deg i går ja. Kan være en idè å forsøke å rense kortene. Det hjelper noen ganger her iallfall! Du har truffet på kjempemye hos meg, så jeg er ikke i tvil om at du har fått opp mye av min energi. Jeg kan si det slik at det oppstod en uventet telefon i dag, jeg fikk en beskjed som var det motsatte av befriende. Men, ny dag i morgen. Satser på at morgendagen blir hakket mer beroligende😊 Tusen takk for alle svar forresten! Du får si fra dersom du renser kortene og får opp noe nytt om du vil forsøke igjen.

Anonymkode: 2894c...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg ser det ble mye kortlegging på deg i går ja. Kan være en idè å forsøke å rense kortene. Det hjelper noen ganger her iallfall! Du har truffet på kjempemye hos meg, så jeg er ikke i tvil om at du har fått opp mye av min energi. Jeg kan si det slik at det oppstod en uventet telefon i dag, jeg fikk en beskjed som var det motsatte av befriende. Men, ny dag i morgen. Satser på at morgendagen blir hakket mer beroligende😊 Tusen takk for alle svar forresten! Du får si fra dersom du renser kortene og får opp noe nytt om du vil forsøke igjen.

Anonymkode: 2894c...76a

Jeg er helt overgitt over resultatet i går for jeg har ikke praktisert åndelige ting på flere år og nesten ikke lagt kort eller noe. Jeg skal rense kortene og meg selv. Håper det ordner seg for deg. :) 

Anonymkode: 3d442...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg er helt overgitt over resultatet i går for jeg har ikke praktisert åndelige ting på flere år og nesten ikke lagt kort eller noe. Jeg skal rense kortene og meg selv. Håper det ordner seg for deg. :) 

Anonymkode: 3d442...1c4

Ja det skjønner jeg godt, du traff jo så veldig godt på alt! Fortsett med det, jeg tror du har evner for det :) 

Anonymkode: 2894c...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 1.38):

Du har hatt en periode hvor det har vært trangt økonomisk og hvor du har hatt materielle problemer. Akkurat nå for tiden trenger du å  jobbe med deg selv for å bli mindre pessimistisk og sosialisere litt mer. 

 

Framtiden er både festlige anledninger og framgang og ja, der  kan bli snakk om flytting. Du får det også lettere økonomisk.  

 

Du har en klok dame i din  nærhet som du ofte søker råd hos og som du føler mye kjærlighet for. I tillegg viser kortet yppersteprestinnen at du trenger mer kontakt med det feminine i deg på et indre plan. 

 

Der et noen som er misunnelig på deg og som ikke legger så mye skjul på det, men husk at du er fri og du gjør som selv vil. 

 

Etterhvert i framtiden dukker det enten opp en ny jobbmulighet eller nye muligheter innen karrieren hvor du må begynne i det små og arbeide deg oppover. Dette vil lønne seg på sikt. 

 

Utfallet er skjebnehjulet og jeg tror det blir til det bedre. Symbolet som står fram for meg er en blå sfinx, så du få bedre kontakt med ditt indre, hemmelighetsfulle Selv. Jeg ser også et stort ønske som går i oppfyllelse i framtiden

Anonymkode: 3d442...1c4

Tusen takk 🥰 Dette stemmer rimelig bra! Akkurat solgt en leilighet som nesten blakka meg helt, begynner i ny jobb 1 mai, og snakker om å flytte neste år med samboeren. Håper ønsket som går i oppfyllelse er et barn i fremtiden ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/14/2024 at 11:05 PM, AnonymBruker said:

Jeg ser et kjærlighetsforhold med en inderlig kjærlighet som vil helbrede mye i deg siden Apollons stav i kortet er sterkt fremme. Dette er en veldig sterk kjærlighet. Der blir et stort vendepunkt i livet ditt og det har noe med ørnen som symbol å gjøre uten at jeg helt klarer å tolke det. Utfallet er at du for en periode trekker deg litt tilbake fra verden for å reflektere og utvikle deg og dette er positivt for du blir mer  kjent med deg selv og dine behøv og ønsker. Få mer kontakt med sjelen din . 

Anonymkode: 3d442...1c4

Meg igjen. Jeg lurte på noe nå når jeg har lest det over flere ganger og tenkt meg om. Jeg er i et forhold nå, så regner med at det over betyr det tar slutt og jeg finner et nytt? 
 

og um om du kan, kunne du sett noe med økonomi og fremover? :sjenert:

Anonymkode: d7bc8...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Meg igjen. Jeg lurte på noe nå når jeg har lest det over flere ganger og tenkt meg om. Jeg er i et forhold nå, så regner med at det over betyr det tar slutt og jeg finner et nytt? 
 

og um om du kan, kunne du sett noe med økonomi og fremover? :sjenert:

Anonymkode: d7bc8...087

Det kunne godt være nåværende forhold som utviklet seg og ble dypere :)  Angående økonomi har det tidligere vært langsom vekst og jeg ser bare gode ting i framtiden, men ikke kjempemasse penger. Du får så du klarer deg og noen er sjenerøse. 
 

Jeg må ta en lang pause i spådomskunsten nå og være jordnær og i verden for en periode. 

Anonymkode: 3d442...1c4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 22.57):

Jeg er helt overgitt over resultatet i går for jeg har ikke praktisert åndelige ting på flere år og nesten ikke lagt kort eller noe. Jeg skal rense kortene og meg selv. Håper det ordner seg for deg. :) 

Anonymkode: 3d442...1c4

Hei igjen! 

Jeg lurte på om du kunne legge kort for nær fremtid hos meg? Jeg trenger det virkelig nå etter mandagens beskjed som kom til meg. Jeg lurer på hvilket resultat jeg vil få etter en time på fredag, håper at alt vil vise seg å bli bra igjen😳 Tusen takk på forhånd ❤️ 

Anonymkode: 2894c...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei igjen! 

Jeg lurte på om du kunne legge kort for nær fremtid hos meg? Jeg trenger det virkelig nå etter mandagens beskjed som kom til meg. Jeg lurer på hvilket resultat jeg vil få etter en time på fredag, håper at alt vil vise seg å bli bra igjen😳 Tusen takk på forhånd ❤️ 

Anonymkode: 2894c...76a

Heia! Kraften har vært så sterk de siste dagene her at jeg må ha en lang pause i å se ting. Jeg er bedre fysisk og har fått budskap. De alternative vil vel kalle det energi og synkronitet. Jeg må være svært jordnær nå framover. Jeg klarer ikke legge kort nå. 
 

Les det første innlegget mitt der jeg la kort for deg. Der finner du kanskje hint/svar. 

Anonymkode: 3d442...1c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får deg kjæreste om 2 år.

Helsen din kommer til å bli litt dårligere, men etter det blir blir den bedre. Og da blir du glad igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...