Gå til innhold

Kan noen være så snill å spå meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er jo helt hinsides. Jeg har brukt hele helga på å gjøre research om fond og aksjer. Spytta inn en god slump i globale indeksfond i går😂 Første investeringa i fondssparing hittil. Ble faktisk ganske paff her. Men ja, dette hørtes jo lovende ut. Da skal jeg fortsette prosjektet iallfall. Så satser jeg på ferie en god ferie en dag. 

Av en eller annen grunn treffer du jo på alt hittill, enda jeg sitter bak et tastatur og skriver som anonym. Hva skjer dersom du hadde fått vite navnet mitt eller fått sett et bilde? Hadde du fått opp mer da?

Anonymkode: 2894c...76a

Jeg aner ikke hvor synsk jeg er og har ikke kontroll på det. Jeg bare tok inn deg liksom og jeg er mer en kristen mystiker som har mye kunnskaper om det overnaturlige og har sterke opplevelser bak meg i fortiden. Men jeg føler din effektive energi når jeg tenker på deg og jeg føler du er sympatisk.  Viste du at fisker er et kristent symbol og at i horoskopet står de som Ying og yang. Kristendommen er inspirert av østlige religioner som Taoismen. 

Anonymkode: 3d442...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah en som virkelig ser. Mulighet for å se meg og? :sjenert:

Anonymkode: d7bc8...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skal prøve. Vent litt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Molly 4.5 år said:

Kjærlighet, om jeg blir glad igjen og helse

Kjærlighet - nei

glad igjen - du bestemmer om du vil jobbe for det. Gjør du ting som gjør deg glad vil du bli glad

helse - likt som i dag, med mindre du starter daglige gåturer

Jeg ser at du sliter med å gjennomføre ting. Jobb med å gjennomføre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du har vært i en vanskelig situasjon i fortiden men har vist måtehold og situasjonen fikk en god løsning etter at du hadde følt deg overbelastet.  Du har rivaler i nåtiden som er litt kranglete men det takler du og du finner en løsning. Du er sterk som person og hold kontakten med din egen styrke. 

I fremtiden opplever du framgang og festligheter og jeg ser du har noen gode venner du setter veldig pris på. Sammen med dem er du trygg. De støtter deg gjennom det som har vært noen andres misoppfatninger. 

Jeg ser et kjærlighetsforhold med en inderlig kjærlighet som vil helbrede mye i deg siden Apollons stav i kortet er sterkt fremme. Dette er en veldig sterk kjærlighet. Der blir et stort vendepunkt i livet ditt og det har noe med ørnen som symbol å gjøre uten at jeg helt klarer å tolke det. Utfallet er at du for en periode trekker deg litt tilbake fra verden for å reflektere og utvikle deg og dette er positivt for du blir mer  kjent med deg selv og dine behøv og ønsker. Få mer kontakt med sjelen din . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har vært i en vanskelig situasjon i fortiden men har vist måtehold og situasjonen fikk en god løsning etter at du hadde følt deg overbelastet.  Du har rivaler i nåtiden som er litt kranglete men det takler du og du finner en løsning. Du er sterk som person og hold kontakten med din egen styrke. 

I fremtiden opplever du framgang og festligheter og jeg ser du har noen gode venner du setter veldig pris på. Sammen med dem er du trygg. De støtter deg gjennom det som har vært noen andres misoppfatninger. 

Jeg ser et kjærlighetsforhold med en inderlig kjærlighet som vil helbrede mye i deg siden Apollons stav i kortet er sterkt fremme. Dette er en veldig sterk kjærlighet. Der blir et stort vendepunkt i livet ditt og det har noe med ørnen som symbol å gjøre uten at jeg helt klarer å tolke det. Utfallet er at du for en periode trekker deg litt tilbake fra verden for å reflektere og utvikle deg og dette er positivt for du blir mer  kjent med deg selv og dine behøv og ønsker. Få mer kontakt med sjelen din . 

Wow 🥹❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen hjertelig takk for at du la for meg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tusen hjertelig takk for at du la for meg ❤️

Bare hyggelig. :) ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har sett mye og opplevd mye som bare kan forklares med synske evner, men jeg klarer ikke koble det av og på slik de gjør de som driver med New Age. Kunne vel lagt tarot på deg også :) 

Hei😊 Hadde du kunnet legge kort på meg også? Har stått i mye vanskelig i livet, og nå har jeg nok en gang havnet i en vanskelig situasjon. Får du opp noe om utfall i den situasjonen? Lurer også veldig på livet videre fremover, kjærlighet, økonomi, helse. Blir veldig glad om du vil hjelpe🍀

Anonymkode: f8979...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tar også gjerne mot om du har tid og lyst 🌸 Synes det er veldig spennende, nysgjerrig på jobb/økonomi og evt barn/flytting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har sett mye og opplevd mye som bare kan forklares med synske evner, men jeg klarer ikke koble det av og på slik de gjør de som driver med New Age. Kunne vel lagt tarot på deg også :) 

Svindel

Anonymkode: 8a2bb...ae9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly 4.5 år skrev (5 timer siden):

Kjærlighet, om jeg blir glad igjen og helse

god bedring !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hei😊 Hadde du kunnet legge kort på meg også? Har stått i mye vanskelig i livet, og nå har jeg nok en gang havnet i en vanskelig situasjon. Får du opp noe om utfall i den situasjonen? Lurer også veldig på livet videre fremover, kjærlighet, økonomi, helse. Blir veldig glad om du vil hjelpe🍀

Du har i fortiden hatt det bra og jeg ser at der var livsnytelse, men så snudde det. 

Jeg ser nå at du sliter med helse som et generelt overblikk på kortene og du trenger mye hvile. Kortet for nåtiden er fire sverd.  Du får stå på for dine rettigheter, men du er flink til å argumentere og har en god posisjon.  Du går en vei i livet nå hvor du lærer mye og du må samarbeide mye med andre. Jeg ser en periode for innlæring. 

Myntenes dronning kommer og økonomien blir mye bedre og du har en fin evne til å få penger til å bli flere penger. Du hjelper også andre. Du har en mannlig figur i livet ditt som er manipulerende av seg og han må du lære å takle. Utfallet er at du både får nye muligheter innen karrieren og at dette mannen fortsetter å være trøblete. Kanskje du bør gå videre i livet uten mer kontakt med ham enn nødvendig? 

Aner ikke om jeg treffer eller om jeg er «påkoblet» enda, men var nå dette jeg fikk opp :)

Jeg vet ikke hvor reelt dette er. Det er jo bare jeg som leker meg med kort jo og ble selv forbauset da det traff så mye tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Svindel

Nei bare en lek. Underholdning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har i fortiden hatt det bra og jeg ser at der var livsnytelse, men så snudde det. 

Jeg ser nå at du sliter med helse som et generelt overblikk på kortene og du trenger mye hvile. Kortet for nåtiden er fire sverd.  Du får stå på for dine rettigheter, men du er flink til å argumentere og har en god posisjon.  Du går en vei i livet nå hvor du lærer mye og du må samarbeide mye med andre. Jeg ser en periode for innlæring. 

Myntenes dronning kommer og økonomien blir mye bedre og du har en fin evne til å få penger til å bli flere penger. Du hjelper også andre. Du har en mannlig figur i livet ditt som er manipulerende av seg og han må du lære å takle. Utfallet er at du både får nye muligheter innen karrieren og at dette mannen fortsetter å være trøblete. Kanskje du bør gå videre i livet uten mer kontakt med ham enn nødvendig? 

Aner ikke om jeg treffer eller om jeg er «påkoblet» enda, men var nå dette jeg fikk opp :)

Jeg vet ikke hvor reelt dette er. Det er jo bare jeg som leker meg med kort jo og ble selv forbauset da det traff så mye tidligere. 

Tusen takk for hjelpen! ❤️ Det er riktig at jeg en gang for lenge siden kjente på mye fint i livet. Det har jo vært fine stunder i den lange vanskelige perioden også, men jeg har hatt mye fysiske smerter og derav mye ensomhet de siste 20 årene. Det er riktig at helsen krangler, og har kranglet lenge, og det er nok rett at jeg trenger hvile. Det nye innen helse er det vanskelige jeg står i nå, med en plutselig dottfølelse i øret, redusert hørsel og mye støy og sus på det dårlige øret. Lege er koblet inn, men det er vanskelig å si om jeg vil bra igjen eller ei. Det var dette jeg lurte på utfallet av, ser du noe om det? ❤️

Interessant at økonomien blir bedre! Og ja, jeg pleier alltid være til hjelp for mine nære og kjære. Ang mannen du nevner, jeg er i et forholdsvis nytt forhold med en god venn gjennom mange år, og det er på mange måter veldig fint. Han er en god mann. Jeg tror ikke han er manipulerende, men heller litt emosjonelt uintelligent, eller, han har et godt hjerte, men vet ikke alltid hvordan han skal uttrykke støtte og kjærlighet med ord. Vi blir bedre og bedre sammen da, og vokser gradvis bedre sammen, snakker om det som er vanskelig osv. Jeg har egentlig god tro på oss, men kanskje kortene ser noe annet da? 

Nye muligheter innen karriere var jeg veldig nysgjerrig på! Vet ikke hva det skulle vært, men😊

Hjertelig takk for at du leste meg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leia17 skrev (48 minutter siden):

Tar også gjerne mot om du har tid og lyst 🌸 Synes det er veldig spennende, nysgjerrig på jobb/økonomi og evt barn/flytting

Du har hatt en periode hvor det har vært trangt økonomisk og hvor du har hatt materielle problemer. Akkurat nå for tiden trenger du å  jobbe med deg selv for å bli mindre pessimistisk og sosialisere litt mer. 

Framtiden er både festlige anledninger og framgang og ja, der  kan bli snakk om flytting. Du får det også lettere økonomisk.  

Du har en klok dame i din  nærhet som du ofte søker råd hos og som du føler mye kjærlighet for. I tillegg viser kortet yppersteprestinnen at du trenger mer kontakt med det feminine i deg på et indre plan. 

Der et noen som er misunnelig på deg og som ikke legger så mye skjul på det, men husk at du er fri og du gjør som selv vil. 

Etterhvert i framtiden dukker det enten opp en ny jobbmulighet eller nye muligheter innen karrieren hvor du må begynne i det små og arbeide deg oppover. Dette vil lønne seg på sikt. 

Utfallet er skjebnehjulet og jeg tror det blir til det bedre. Symbolet som står fram for meg er en blå sfinx, så du få bedre kontakt med ditt indre, hemmelighetsfulle Selv. Jeg ser også et stort ønske som går i oppfyllelse i framtiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tusen takk for hjelpen! ❤️ Det er riktig at jeg en gang for lenge siden kjente på mye fint i livet. Det har jo vært fine stunder i den lange vanskelige perioden også, men jeg har hatt mye fysiske smerter og derav mye ensomhet de siste 20 årene. Det er riktig at helsen krangler, og har kranglet lenge, og det er nok rett at jeg trenger hvile. Det nye innen helse er det vanskelige jeg står i nå, med en plutselig dottfølelse i øret, redusert hørsel og mye støy og sus på det dårlige øret. Lege er koblet inn, men det er vanskelig å si om jeg vil bra igjen eller ei. Det var dette jeg lurte på utfallet av, ser du noe om det? ❤️

Interessant at økonomien blir bedre! Og ja, jeg pleier alltid være til hjelp for mine nære og kjære. Ang mannen du nevner, jeg er i et forholdsvis nytt forhold med en god venn gjennom mange år, og det er på mange måter veldig fint. Han er en god mann. Jeg tror ikke han er manipulerende, men heller litt emosjonelt uintelligent, eller, han har et godt hjerte, men vet ikke alltid hvordan han skal uttrykke støtte og kjærlighet med ord. Vi blir bedre og bedre sammen da, og vokser gradvis bedre sammen, snakker om det som er vanskelig osv. Jeg har egentlig god tro på oss, men kanskje kortene ser noe annet da? 

Nye muligheter innen karriere var jeg veldig nysgjerrig på! Vet ikke hva det skulle vært, men😊

Hjertelig takk for at du leste meg❤️

Heia! Kortene sier aldri noe om man er ufør eller i arbeid, og de gir heller aldri svar på ja og nei- spørsmål. Opprinnelig var for eksempel astrologi brukt til å spå samfunnsutviklingen og når tarot kom ble det mye brukt til meditasjon og selvutvikling. Jeg kan prøve å se mer på helsen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Heia! Kortene sier aldri noe om man er ufør eller i arbeid, og de gir heller aldri svar på ja og nei- spørsmål. Opprinnelig var for eksempel astrologi brukt til å spå samfunnsutviklingen og når tarot kom ble det mye brukt til meditasjon og selvutvikling. Jeg kan prøve å se mer på helsen din. 

Interessant å høre om hvordan kortene funker😊 Tusen takk, blir veldig takknemlig om du vil se mer på helsen min🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Interessant å høre om hvordan kortene funker😊 Tusen takk, blir veldig takknemlig om du vil se mer på helsen min🍀

Jeg fikk opp solen som utfall og det kan tyde på at du får mer energi og Gud har ikke glemt deg. Solen er uansett et svært godt tegn, men jeg kan jo ikke si noe sikkert. 

Jeg så også kjæresten din og han er vennlig, intelligent og eventyrlysten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

La tarot og der var det en romantisk mann og en ny begynnelse i forbindelse med ham. Du har gode utsikter økonomisk med trenger litt hjelp fra helsesektoren med et helseproblem som ikke er langvarig eller alvorlig. Sørg for å få nok hvile. 

Tusen hjertelig takk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...